Advertentie | |
|
![]() |
|
ja dit is idd niet echt mystiek
Maar lijkt me wel eng... Meer slapen niet vlak voor slapen veel eten (Kan ook invloed hebben heb ik gehoord...). Probeer te ontspannen voor et slapen gaan, mischien helpt dat?
|
![]() |
Het lijkt me ontzettend eng om zoiets mee te maken. Ik slaap samen met mijn zusje op de kamer; ik mag er niet aan denken dat zij opeens tegen de muren aan zit te bonken en zo. Misschien moet je uitzoeken waarom je die dromen hebt... Voel je je verstikt in het dagelijkse leven? Misschien als je weet wat je droom betekent kan je er iets aan doen en gaat het vanzelf over...
|
![]() |
|
![]() |
Hmm. Ik weet niet of ik dit mag zeggen omdat ik er niet zeker van ben maar ik denk het volgende: de dingen die opgestapelt en op je af komen zijn problemen. Het zijn er nogal veel zeg je zelf en het worden er steeds meer. Ieder mens heeft zo'n stapel. De een heeft een grote stapel, de ander een kleine. De een kan de stapel makkelijker oplossen dan de ander, en het ene ding in die stapel blijft langer liggen dan het ander. Een probleem kun je ook zien als een uitdaging. Geen enkel probleem is namelijk exact hetzelfde.
Je bent bang en rent weg. Dit is een reactie die geuit wordt op hetgeen dat je in je droom meemaakt. Je bent bang voor die dingen die je meemaakt in je droom. Ik denk dat het een waarschuwing is vanuit de intuitie, dat je problemen hebt die je niet oplost of die op je af komen waar je geen raad mee weet. Je vermoeidheid kan hier makkelijk iets mee te maken hebben. Wat had je precies gegeten, weet je dat nog? PS: ik ben geen professioneel droomverklaarder oid.
|
![]() |
wat ik gegeten heb? niets speciaals, boterhammen met kaas
denk niet dat het kwaadaardige kaas of zoiets was ![]() vannacht is het gelukkig niet gebeurd, deftig uur geslapen, niet gegeten voor slapen gaan en om 10 uur opgestaan (anders was dit rond de middag) ik voel me ook minder vermoeid na wat goede nachtrust, ik heb redelijk lastige vakantiejob en als ik dan eens vrij ben wil ik uitgaan met vrienden, wat weeral heel weinig slapen wil zeggen hopelijk was het vermoeidheid de problementheorie klonk wel goed maar ik heb geen ernstige problemen, ik ben wel het type dat zich over de kleinste problemen drukmaakt een vriend zegt me dat het misschien is omdat ik in mijn werk door al die dozen en gestapelde dingen omringt word kan een combinatie zijn van deze dingen ik ga nu toch met een wat beter gevoel naar bed nu het vannacht niet gebeurd is |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Psychologie |
Naar psycholoog, huisarts of ??? bdx | 6 | 01-09-2005 16:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 |