Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Alsof jij de enige autoriteit bent op het gebied van taal, alleen omdat je nu Nederlands studeert... ^^ Ik weet het, ik weet zoveel, maar dat betekent niet dat ik me aan mijn kennis conformeer. Of ik conformeer me aan de Puberale Geest door me er tegenaf te zetten. Iniedergeval (
![]() ![]() Ehm, da. Punt was, dat ik het beter vond het aaneen te schrijven, heb ik wel vaker, zoals je misschien wel gezien hebt. En niet alleen nu en hier. Magoed, allez. 'nachtgedanken'??????? En mensen die het over 'als sneeuw voor de zon verdwijnen' hebben hoeven mij niets te vertellen over hoe ik inplaats zou moeten veranderen. smelten? ![]() Ik ben heerlijk op dreef/drift vanaaf, wow.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik vind je dichtwerkjes wat gestructureerder worden, geordender; ik kan het beter volgen. Verder merk ik dat je een taalgebruik hebt, wat, enigszins wat oud oogt. Ik vind dat wel mooi om te lezen, je ziet dat hier ook amper of eigenlijk niet. Orgineel.
Het leest redelijk weg, een duidelijk metrum vind ik er niet in zitten, waardoor het niet helemaal goed leest.(bv strofe 2/3)
|
![]() |
|
|