Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 09:29
Juliah
Juliah is offline
Het had ook op D&A gekunt...maar omdat het om het medicinal gebruik er van gaat en niet 'voor de fun' heb ik besloten hem hier te posten.

Heeft iemand ervaring met medicinale cannabis? Mijn moeder (jawel ) begint er steeds over ed...ik heb al een beetje op internet zitten kijken enzo, heb er wel wat over gevonden...ook hoe het zit met de verschillende manieren van gebruiken (roken, drinken, eten)... Maar ik vraag me af of iemand er ervaring mee heeft. En misschien wat jullie er van vinden ed.
Oud 26-07-2003, 09:44
Qimm
Qimm is offline
Offtopic:
Citaat:
Het is groen en het zit op een hekje .
VERF!
Oud 26-07-2003, 12:33
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Qimm schreef op 26-07-2003 @ 10:44:
Offtopic:

VERF!
Ongelooflijk, hoe pathetisch kun je zijn. Reageer dan niet, muts.

Medicinale wiet is in principe dezelfde wiet als de reguliere coffeeshopwiet - in ieder geval wordt er wel gekozen voor de wat lichtere soorten, want een MS-patiënt (of iemand met een andere aandoening) heeft in theorie geen zin om de hele dag knetterstoned op de bank te hangen. De methode om het te nuttigen kan zeer verschillend zijn; je kan het natuurlijk gewoon roken in een joint, in een waterpijp, je kan wietthee maken, koekjes e.d. Maar de nieuwe trend - en zeker wat betreft medicinale wiet - zal de vaporizer zijn. De THC verdampt, er vindt geen verbranding plaats en zodoende zullen je longen niet belast worden met teer en andere zooi die normaliter bij de verbranding vrijkomt. Een goed alternatief voor het roken vind ik ook persoonlijk Shiva Bhang. Dit is een klein balletje (gebaseerd op de cannaboides) dat je opeet en dezelfde effecten als de normale wiet teweeg brengt. Shiva Bhang is gewoon in de smartshop te koop.

Succes!
Oud 26-07-2003, 16:40
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 26-07-2003 @ 17:05:
Ik heb er wel eens over gedacht, maar nog nooit echt serieus overwogen. En inmiddels ben ik dusdanig aan de pijn gewent dat het ook niet meer echt nodig is.
Aan de pijn die ik de hele dag door heb ben ik ook wel gewend, maar aan de pijn die ik in aanvallen heb niet echt...
Oud 26-07-2003, 16:42
Verwijderd
mijn oma ging op advies van de dokter blowen om haar eetlust op te wekken (want die was ze kwijt door vele pillen die ze moest slikken).
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:21
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Juliah schreef op 26-07-2003 @ 17:40:
Aan de pijn die ik de hele dag door heb ben ik ook wel gewend, maar aan de pijn die ik in aanvallen heb niet echt...
Mmm, dan lijkt me wiet niet het beste idee (nou ja, wiet op zich is wel gewoon okay, maar dat terzijde); ik bedoel, ik neem aan dat je de aanvallen niet echt lang van tevoren aan ziet komen?

Regels voor berichten