![]() |
|
Verwijderd
|
je baarmoeder leegsucken
![]() ![]() dat klinkt echt gemeen!!!! natuuurlijk moet je eerst zeker weten of je zwanger bent, duh. anders valt er ook niets weg te halen. ja tuurlijk doorgaan met de pil, die morning after pil neem je toch niet voor niets....daarna moet je gewoon doorgaan met de pil voordat je iedere dag een morning after pil kan gaan halen. en als je onregelmatig ongesteld bent kun je wel na 2 weken overtijd weten of je zwanger bent ja of nee. gewoon een test halen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet sowiezo al wel dat ik zwanger ben. Maar ik bedoel: Pixie zegt: je kunt een overtijdsbehandeling doen 14 tot 16 dagen NA je eerste dag overtijd. Maar ik heb dus een onregelmatige cyclus, hoe weet ik nou HOEVEEL dagen ik overtijd ben? Want de ene keer wordt ik om de 29 dagen ongesteld, dan weer om de 32 dagen. Ik kan dus niet duidelijk aangeven hoeveel dagen ik overtijd ben, en dus ook niet weten of ik uberhaupt wel voor zon overijdsbehandeling in aanmerking kom... Snap je het nog een beetje? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
abortus nieny | 103 | 30-12-2010 01:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? meneeranoniem1 | 93 | 07-12-2010 21:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het regeerakkoord T_ID | 244 | 03-03-2007 00:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
abortus moord?! ??? | 60 | 23-07-2003 18:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Welke manieren buiten een abortus zijn er om een zwangerschap af te breken? Verwijderd | 7 | 25-10-2002 12:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
abortus ja/nee???? *supergirl* | 53 | 06-01-2002 19:57 |