Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 22:18
Verwijderd
ik weet dat je tot twee weken nadat je eigenlijk ongesteld had moeten worden een overtijdsbehandeling kan ondergaan... je baarmoeder leegsucken dus..
maar heeft iemand hier ervaring meej enneh.. heo zit dat als je de pil slikt en die een keer veregten ben.. akn je dan meteen zo'n ding laten doen of alleen als je niet meer ongesteld word..

kan je tourwes de morningafterpil nemen en dan gewoon doorgaan met de pil.. wekt die dan nog?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 21:46
Dany
Dany is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ik weet dat je tot twee weken nadat je eigenlijk ongesteld had moeten worden een overtijdsbehandeling kan ondergaan... je baarmoeder leegsucken dus..
maar heeft iemand hier ervaring meej enneh.. heo zit dat als je de pil slikt en die een keer veregten ben.. akn je dan meteen zo'n ding laten doen of alleen als je niet meer ongesteld word..

kan je tourwes de morningafterpil nemen en dan gewoon doorgaan met de pil.. wekt die dan nog?
Ja ik haal hem ff omhoog omdat ik hier ook zelf info wil hebben.
Hoe weet je nou wanneer het 2 weken is nadat je 'eigenlijk' ongesteld had moeten worden..., ik bedoel: als je nou een onregelmatige cyclus hebt, dan kun je niet precies per 28 dagen rekenen...
Oud 13-04-2002, 22:14
Verwijderd
je baarmoeder leegsucken

dat klinkt echt gemeen!!!!

natuuurlijk moet je eerst zeker weten of je zwanger bent, duh. anders valt er ook niets weg te halen. ja tuurlijk doorgaan met de pil, die morning after pil neem je toch niet voor niets....daarna moet je gewoon doorgaan met de pil voordat je iedere dag een morning after pil kan gaan halen.

en als je onregelmatig ongesteld bent kun je wel na 2 weken overtijd weten of je zwanger bent ja of nee. gewoon een test halen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:38
Dany
Dany is offline
Citaat:
Naojan schreef:

en als je onregelmatig ongesteld bent kun je wel na 2 weken overtijd weten of je zwanger bent ja of nee. gewoon een test halen.
Dat bedoel ik niet.
Ik weet sowiezo al wel dat ik zwanger ben.
Maar ik bedoel: Pixie zegt: je kunt een overtijdsbehandeling doen 14 tot 16 dagen NA je eerste dag overtijd.
Maar ik heb dus een onregelmatige cyclus, hoe weet ik nou HOEVEEL dagen ik overtijd ben? Want de ene keer wordt ik om de 29 dagen ongesteld, dan weer om de 32 dagen. Ik kan dus niet duidelijk aangeven hoeveel dagen ik overtijd ben, en dus ook niet weten of ik uberhaupt wel voor zon overijdsbehandeling in aanmerking kom...

Snap je het nog een beetje?
Oud 14-04-2002, 20:23
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
toen ik de pil was vergeten in de 1e week toen ben ik naar de dokter gegaan binnen 3 dagen en die heeft me de morning after pil voorgeschreven en die heb ik geslikt en de pil moest ik gewoon doorslikken en verder vanaf toen nog 7 dagen met condoom vrijen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:45
aeris318
aeris318 is offline
Citaat:
Dany schreef:

Dat bedoel ik niet.
Ik weet sowiezo al wel dat ik zwanger ben.
Maar ik bedoel: Pixie zegt: je kunt een overtijdsbehandeling doen 14 tot 16 dagen NA je eerste dag overtijd.
Maar ik heb dus een onregelmatige cyclus, hoe weet ik nou HOEVEEL dagen ik overtijd ben? Want de ene keer wordt ik om de 29 dagen ongesteld, dan weer om de 32 dagen. Ik kan dus niet duidelijk aangeven hoeveel dagen ik overtijd ben, en dus ook niet weten of ik uberhaupt wel voor zon overijdsbehandeling in aanmerking kom...

Snap je het nog een beetje?
Ik denk dat je gewoon even naar de dokter moet gaan, die kan je dat je echt allemaal wel vertellen en die kan je ook beter helpen. Sterkte.

Regels voor berichten