![]() |
||
Citaat:
Op Lichaam en Gezondheid staat een topic waar je alles over de pil en dergelijke in kwijt kunt. Het grote Pil topic. Ziehier het desbetreffende topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=506660
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Uh, dat is toch gewoon veilig? Ik neem altijd op zaterdag mijn laatste pil en word dan woensdagochtend pas ongesteld, die tussenliggende dagen heb ik gewoon sex zonder condoom. De dagen erna moet ik er niet eens aan denken, haha. Als het niet veilig was had het absoluut met dikke koeieletters in de bijsluiter van je pil gestaan hoor.
Kus! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voilá |
![]() |
||
Citaat:
Dus in principe is een condoom niet nodig dan. Maar sommige vinden het frisser met het bloed en dergelijke.
|
offtopic: ik stop op zaterdag met slikken en word soms pas woensdag ongesteld.. maar er zijn er meer die er last van hebben dus het zal niet erg zijn.
ontopic: volkomen beschermd tegen zwangerschap, maar denk eraan om wel na 7 dagen stopweek meteen weer te beginnen.
|
in de stopweek kun je gewoon seks hebben, zonder condoom. Maar aangezien alle meisjes (als het goed is
![]() Veel jongens vinden het prettiger om het als het meisje ongesteld is, met een condoom te doen. Ik heb liever helemaal geen seks als ik ongesteld ben. of was dat je vraag helemaal niet?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
stopweek blubby | 3 | 02-03-2010 12:53 | |
Seksualiteit |
sex? Anoukjuh | 3 | 03-09-2005 17:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 10! Verwijderd | 500 | 08-03-2005 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |