Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 11:11
sneakie
Avatar van sneakie
sneakie is offline
Ik zit dus met het probleem(mijn vriendin woont bij haar oma en opa, omdat haar moeder toen ze 16 was ongewenst zwanger werd) dat de oma van mijn vriendin helemaal tegen sex is, ze dwingt ons zelfs soms om de slaapkamer deur open te laten, de opa van mijn vriendin vind dat geen probleem, die heeft zelfs een keer gezegd van het gebeurd toch als wij er niet zijn of ergens anders, maar die oma van haar verbied ons zelfs om sex te hebben, ze zegt altijd tegen me vriendin van jullie hebben toch geen dingen gedaan die niet mogen? we hebben ondertussen al sex gehad maar dat is dan altijd bij mij thuis gebeurd, ook mag mijn vriendin niet blijven slapen omdat de oma dan denkt dat er wat gebeurd, me vriendin mag wel overdag naar me toekomen omdat de denkt dat mijn ouders ons ook de hele tijd in de gaten houden maar mijn ouders zijn heel relax op dat gebied, en me vriendin slikt al 4 maanden de pil dus waar is die oma bang voor?, ik vind het soms best irritant, we mogen nog niet eens het woordje sex laten vallen bij haar thuis. Ook begint die oma altijd op haar te schelden dat ze niet meteen ongesteld is als ze met de pil stopt in de stopweek, maar het is vrij normaal dat ze 2 dagen nodig heeft om ongesteld te worden maar die oma denkt dat ze dan overtijd is en dan is het al helemaal stress daar
__________________
<<< Punk through my veins >>>
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:38
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
kut voor je..
maar wat wil je nu dat wij zeggen ? was je vraag
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:50
sneakie
Avatar van sneakie
sneakie is offline
Wat kan ik ertegen doen dat ze niet meer zo reageert?
__________________
<<< Punk through my veins >>>
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 12:00
Verwijderd
valt niks tegen te doen...


*blue*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 12:12
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik denk dat je de mogelijke oorzaak van het gedrag van de oma van je vriendin al hebt aangegeven. Haar eigen dochter (de moeder van jouw vriendin) was op haar 16e ongewenst zwanger, en het zou heel goed kunnen dat ze bang is dat haar kleindochter misschien hetzelfde overkomt. Als je vriendin inderdaad de pil slikt maakt haar oma zich wat dat betreft onnodig ongerust, en dat kun je haar dan ook laten weten. Een andere oorzaak voor haar oma's gedrag kan zijn dat er in de tijd, dat haar oma even oud was als zij, heel anders tegen sex werd aangekeken dan nu. Sex was toen nog iets wat niet voor kinderen was bestemd, en het zou misschien kunnen dat de oma van je vriendin zich nooit van dat idee heeft los kunnen maken. Misschien zou je de moeder van je vriendin kunnen vragen om met haar oma te praten en haar te vertellen dat de opvattingen van toen inmiddels als achterhaald worden beschouwd, en dat er tegenwoordig heel anders tegen sex wordt aangekeken als toen. Ik vind het in ieder geval heel positief dat de opa van je vriendin er geen probleem van maakt, dus misschien zou je er ook eens met hem over kunnen praten.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:33
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
sneakie schreef:
Ik zit dus met het probleem(mijn vriendin woont bij haar oma en opa, omdat haar moeder toen ze 16 was ongewenst zwanger werd) dat de oma van mijn vriendin helemaal tegen sex is, ze dwingt ons zelfs soms om de slaapkamer deur open te laten, de opa van mijn vriendin vind dat geen probleem, die heeft zelfs een keer gezegd van het gebeurd toch als wij er niet zijn of ergens anders, maar die oma van haar verbied ons zelfs om sex te hebben, ze zegt altijd tegen me vriendin van jullie hebben toch geen dingen gedaan die niet mogen? we hebben ondertussen al sex gehad maar dat is dan altijd bij mij thuis gebeurd, ook mag mijn vriendin niet blijven slapen omdat de oma dan denkt dat er wat gebeurd, me vriendin mag wel overdag naar me toekomen omdat de denkt dat mijn ouders ons ook de hele tijd in de gaten houden maar mijn ouders zijn heel relax op dat gebied, en me vriendin slikt al 4 maanden de pil dus waar is die oma bang voor?, ik vind het soms best irritant, we mogen nog niet eens het woordje sex laten vallen bij haar thuis. Ook begint die oma altijd op haar te schelden dat ze niet meteen ongesteld is als ze met de pil stopt in de stopweek, maar het is vrij normaal dat ze 2 dagen nodig heeft om ongesteld te worden maar die oma denkt dat ze dan overtijd is en dan is het al helemaal stress daar
'

in je 1e zin zeg je al waarom het best begrijpelijk is, waarom die oma zo doet. Ik snap het best van haar, hoewel een beetje krampachtig.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:41
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
wat misschien helpt is om je ouders te vragen haar opa en oma thuis uit te nodigen voor een borrel om die mensen wat meer een vertrouwd gevoel te geven en aan te geven wat jullie mening is.
Ik denk dat als je er wat aan wil doen dat de meest effectieve manier is.
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:42
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Ik zou er samen met je vriendin eens met die opa van haar over spreken, misschien kan hij oma tot een wat een redelijker inzicht brengen...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:47
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Ik zou er samen met je vriendin eens met die opa van haar over spreken, misschien kan hij oma tot een wat een redelijker inzicht brengen...
Ik heb altijd het idee dat je nooit één van de twee partijen apart moet nemen. Op die manier zullen de spanningen over het onderwerp oplopen en is het bovendien aan die opa in zijn eentje om oma te overtuigen, wat natuurlijk een veel lager slagingspercentage heeft dan een gesprek met jouw pa en ma, en haar opa en oma.
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 18:09
DarkCat
DarkCat is offline
Wat belachelijk.. ik snap wel dat ze bezorgd is, maar dit gaat wel te ver, vind ik. Jullie zijn geen kinderen meer..

Wat ik al helemaal belachelijk vind is dat ze oplet of je vriendin wel ongesteld word in de stopweek van de pil.. ik bedoel, mijn moeder wist en weet echt niet precies wanneer ik ongesteld ben en t boeit dr ook echt niks.. daar ga je je als opvoeder toch niet zo mee bemoeien?!

Ik begrijp best dat een opvoeder (moeder/oma) zich zorgen maakt over het kind dat in huis woont.. maar kleine meisjes worden ook groot.. en je kan niet alles blijven verbieden..

Misschien moeten jullie eens nagaan wat het échte probleem is van die oma (bijv dus dat haar eigen dochter jong zwanger was) en daarop inspelen..

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 18:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wat belachelijk.. ik snap wel dat ze bezorgd is, maar dit gaat wel te ver, vind ik. Jullie zijn geen kinderen meer..
Het punt is nu juist dat ze dat wél zijn....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 19:44
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:


Het punt is nu juist dat ze dat wél zijn....
Dat ligt er maar net aan hoe je het wilt bekijken. Ze zitten allebei in de puberteit, dus zitten ze tussen de kinder- en de volwassenenfase in. Ze zijn dus geen kinderen meer, maar ook nog niet volwassen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:12
Steve Le Irwkin
Avatar van Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Dat ligt er maar net aan hoe je het wilt bekijken. Ze zitten allebei in de puberteit, dus zitten ze tussen de kinder- en de volwassenenfase in. Ze zijn dus geen kinderen meer, maar ook nog niet volwassen.
Hallooo... Doe eens niet zo moeilijk. Hij is zestien en ik weet dan wel niet hoe oud zij is, maar dat noem je echt nog wel kinderen hoor. De meeste mensen tussen de 18 en 25 (die dus voor de wet volwassen zijn) zou ik nog niet volwassen kunnen noemen.
__________________
So tell me, why is YOUR signature written in English?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:14
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Steve Le Irwkin schreef:


Hallooo... Doe eens niet zo moeilijk. Hij is zestien en ik weet dan wel niet hoe oud zij is, maar dat noem je echt nog wel kinderen hoor. De meeste mensen tussen de 18 en 25 (die dus voor de wet volwassen zijn) zou ik nog niet volwassen kunnen noemen.
(sorry, dat was ik)
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:33
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Steve Le Irwkin schreef:


Hallooo... Doe eens niet zo moeilijk. Hij is zestien en ik weet dan wel niet hoe oud zij is, maar dat noem je echt nog wel kinderen hoor. De meeste mensen tussen de 18 en 25 (die dus voor de wet volwassen zijn) zou ik nog niet volwassen kunnen noemen.
Ik doe helemaal niet moeilijk. Het is alleen zo dat ik een kind definieer als iemand met een leeftijd tussen 0 en 12 jaar, dus op grond van deze definitie heb ik mijn vorige reply gegeven. Ik doe dus niet moeilijk, maar ik hanteer gewoon een andere definitie dan jij.
Waarom zouden de meeste mensen tussen 18 en 25 jaar in jouw ogen niet volwassen genoemd kunnen worden? Ligt dat aan de manier waarop ze zich gedragen of is er een andere reden?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 22:25
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ik denk dat die oma van je vriendin zelf wel een beurt kan gebruiken
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef:
ik denk dat die oma van je vriendin zelf wel een beurt kan gebruiken


Je kunt beter gewoon nog ff een paar weekjes wachten, tot ze achter de geraniums zit en jullie niet meer kan bespieden...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 06:31
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
wat jullie doen is opzich haar zaak niet..
Ik zou gewoon eens rond de tafel zitten met ze 4e... en gewoon vertellen dat jullie aan sex doen.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 09:06
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
wat jullie doen is opzich haar zaak niet..
Ik zou gewoon eens rond de tafel zitten met ze 4e... en gewoon vertellen dat jullie aan sex doen.
Helemaal niets aan toe te voegen
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 20:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Dat ligt er maar net aan hoe je het wilt bekijken. Ze zitten allebei in de puberteit, dus zitten ze tussen de kinder- en de volwassenenfase in. Ze zijn dus geen kinderen meer, maar ook nog niet volwassen.
ja maar als je het vanuit de ogen van de oms bekijkt zijn het nog wel kinderen waar zij zich verantwoordelijk voor voelt. Ze zal moeten accepteren dat kleine meisjes groot worden en dat is effe slikken. (weer zo'n foute zin )
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 20:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
ik denk dat die oma van je vriendin zelf wel een beurt kan gebruiken
wanneer gaan we?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:27
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Doe Door het eten van je oma wat rattegif en kom de volgende dag terug. Resultaat oma dood door een natuurlijke dood gestorven wat iedereen denkt en je hebt geen troubles meer met je oma want ze kan er toch niet meer over zeiken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:56
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wat belachelijk.. ik snap wel dat ze bezorgd is, maar dit gaat wel te ver, vind ik. Jullie zijn geen kinderen meer..
als je 16 bent, ben je dat wel. Kinderen zijn volgens mij mensen die geen volwassen beslissingen kunnen nemen. Als je 16 bent kan je dat vaak nog niet. Uitzondereringen daargelaten, het probleem is dat iedere puber van 16 denkt dat hij/zij zo'n uitzondering is.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:46
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Squall schreef:
Doe Door het eten van je oma wat rattegif en kom de volgende dag terug. Resultaat oma dood door een natuurlijke dood gestorven wat iedereen denkt en je hebt geen troubles meer met je oma want ze kan er toch niet meer over zeiken
Iemand aanzetten tot moord is een strafbaar feit. Het is maar dat je het even weet.

@Steve Le Irwkin: je had inderdaad gelijk wat je opmerking "Hij is zestien en ik weet dan wel niet hoe oud zij is, maar dat noem je echt nog wel kinderen hoor" betreft. Ik heb even opgezocht welke definitie voor een kind door de ontwikkelingspsychologie wordt gegeven. Daar bedoelt men met een kind iemand tussen 0 en 18 tot 20 jaar. Ik trek mijn eigen definitie uit mijn vorige reply dan ook in en sluit me aan bij de definitie volgens de ontwikkelingspsychologie. Hopelijk is jouw opvatting dat ik moeilijk zou doen daarmee definitief ontzenuwd.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 17:56.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
De Kantine Het Niet Grappig Topic
maxwell
59 02-07-2008 16:48
Psychologie mijn ouders maken me gek...
evanescence
4 21-10-2004 09:49
Seksualiteit Seks hebben, maar eigenlijk geen zin
Stefanie
40 06-01-2004 09:53
Seksualiteit Seks lijkt me vreselijk
Evito
146 20-05-2003 13:50
De Kantine de beste mopjes: hier!
fruitvliegje
144 21-03-2003 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.