Citaat:
Abu JahJah schreef op 27-07-2003 @ 20:27:
Mijn topic dat ik gestart had was niet serieus ik wilde jullie reacties horen. Ja het was wel een dom topic
:$
|
Waarom plaats je dan eigenlijk een niet-serieus topic als ik vragen mag?
Citaat:
Maar er werd wel dom op gereageerd door allemaal met allah te beginnen. Als een christen dit zou topic zou beginnen zouden er ook geen reacties komen van..ja uh van jezus dit en van jezus dat
|
Dat ligt er maar aan. De naam Jezus kan ook als uitroep worden gebruikt zonder dat dat verder een religieuze betekenis heeft. Overigens ben ik het met je eens dat het niet erg passend is om met de naam Allah te reageren.
Citaat:
en waaruit kunnen jullie dan opmaken dat in een moslim ben?
|
Je naam doet op zich nogal mohammedaans aan, vandaar dus dat er door de mensen die reageerden verondersteld werd dat je moslim bent, maar ik kan zo niet beoordelen of dat wel of niet juist is. Alleen jij kunt dat.
Citaat:
voor de rest heeft dit topic niks met seksualitiet te maken maar aangezien er op mijn vorige een slotje kwam en ik niet meer kon reageren moest ik wel een nieuw starten
|
Niet noodzakelijk. Je had ook een van de forumbazen een privéberichtje kunnen sturen, waarin je vermeldde wat je nu hier in dit topic vermeldt, zodat het aanmaken van dit topic niet nodig was geweest. Oveigens had je dit misschien beter op het forum Meldpunt en Mededelingen kunnen zetten, met daarbij een link naar je vorige topic.