![]() |
|
Ja beter idee dan?
We hebben "toevallig" een tentje staan, en daar word in geneukt. Dat was vorig jaar ook zo. Geen een meidje wat het door had hoor... Pffff er komt toch geen liefde aan te pas, en die meidjes weten net zo goed dat ze aan een ONS bezig zijn.
|
![]() |
Ja beter idee dan?
We hebben "toevallig" een tentje staan, en daar word in geneukt. Dat was vorig jaar ook zo. Geen een meidje wat het door had hoor... Pffff er komt toch geen liefde aan te pas, en die meidjes weten net zo goed dat ze aan een ONS bezig zijn. stoer hoor Alsof er er zoveel zijn stumperd hoe zielig zeg
||
Citaat:
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er zelf nooit gebruik van gemaakt heb. Maar goed wat ik bedoel, als zo'n meisje met een van ons mee gaat, dan weet ze (neem ik aan) waar ze mee bezig is, ja toch?
Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 22:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik praat gewoon stoer, maar hun voeren het in werkelijkheid uit. Maar zeg nou zelf; als jij een meisje mee mag voor één avond, zou je dat dan zomaar niet doen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik nu ff te veel gezopen. ![]() Maar goed; het komt wel eens voor dat zo'n meisje zich laat verleiden, en als ze dan mee gaat, tjah... Sommige vinden het denk ik wel prettig om als sloerie behandelt te worden. (Denk ik dan hé).
||
![]() |
Citaat:
kusje?
||
Citaat:
En nee, ik ben niet vrouw onvriendelijk, maar heb nu al een x hoeveelheid alcohol op. ![]() Enne kusjes mogen altijd. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel succes met je kater morgenochtend ![]() *kusje*
||
Citaat:
![]() En ik heb geen kater morgenvroeg. ![]() *kusje* /kut dit is onzin niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kom ook nooit op onzin.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat soort zaken zijn erg moeilijk te plannen. Naar mijn mening kan je het best ALTIJD erop voorbereid zijn. Oftewel, altijd condooms bij je te hebben. Tenzij je een vriend/vriendin hebt natuurlijk, dan is het weer een ander verhaal.
En neuktenten zijn ERG kansloos en totaal niet nuttig, op elke rustige plek kan je sexen, ga dan naar het strand oid.
|
hmzz nou wil ik hier toch wel ff wat over kwijt
![]() dat "neuktentje" was helemaal geen neuktentje, dat was gewoon het tentje van een vriend van ons die mee was en dat ie daar toevallig in heeft geneukt vorig jaar en wij voor grap zegge dat het neuktent is.. wil niet zeggen da da ook daadwerkelijk zo is, en al helemaal niet dat het dit jaar bijvoorbaat een "neuktent" is ennu hij lult zn stoere vrienden niet na, hij verzint die stoere dingen allemaal zelf.. en dan geeft ie ons de schuld.. alsof hij het verschil niet ziet tussen grapje en echt ofzow en ik weet ook zeker da CW helemaal geen extra pakje condooms bij heeft enzow ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() alsof "wij" altijd zo fout zijn als hij hier in dit topic voorstelt.. :r CW is gewoon de eeuwige maagd en kan daar niet zo goed tegen ofzow.. en dan heeft ie maar grote bek
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ontopic, een neuktentje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
CW is ook al 22 hoor ![]() btw dat neuktentje is bullshit, lees mn voorgaande replies
||
Citaat:
![]()
|
mijn vriendin waarmee ik een half jaar iets heb gehad is vreemd gegaan op vakantie. Kben zelfs nog een week met haar meegegaan en kende die kerel persoonlijk. Toen ben ik zelf 2 weken gegaan en heeft ze het me pas na de vakantie verteld.
Nu is het dus uit ![]() ![]() ![]() maar ja er zijn zat leuke meiden op de wereld volgens mij dus daar gaan we dan maar weer naar kijken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex op vakantie tristan16 | 4 | 03-04-2016 15:04 | |
Seksualiteit |
Spanning invloed op klaarkomen? Alistar | 14 | 25-06-2007 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Liefde & Relatie |