Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 15:37
Verwijderd
wat vinden jullie daar nou van.. het is zomer 23 graden om 3 uur 's nachts in Salou en je bent verliefd op een meisje die je na die vakantie waarschijnlijk nooit meer zal zien. Naar bed met haar?? HET KAN NATUURLIJK OOK ANDERSOM HE!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:42
Caroo
Caroo is offline
Het kan wel, alles kan, als je het dan maar wel veilig doet...

Ik zou het niet doen...
Oud 09-04-2002, 15:47
Verwijderd
als je daar behoefte aan hebt...moet je 't doen he..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:50
peachie
peachie is offline
ergens hoort het er een beetje bij he?!
ik weet niet of ik het ooit zelf zou doen, nu zeker niet ik heb een hele lieve vriend. and I don't cheat!
Oud 09-04-2002, 15:59
Avalanche
Avalanche is offline
als ik geen vriendin had zou ik dat wel doen ja...
Oud 09-04-2002, 19:22
Kupu
Kupu is offline
mmm tja hangt er ook van af hoe ze eruit ziet en zo *schaam* ik denk dat uiterlijk bij een one-night stand behoorlijk belangrijk is, veel belangrijker als bij een relatie.

En ehhhm als je het al eens gedaan hebt(ik niet) dan duik je volgens mij ook makkelijker met iemand het bed in.... Ik zou dat wel makkelijker doen tenminste(zoals ik het nu bekijk dan). Maar als ze er leuk uitziet, leuk is(qua karakter), en als ik het al eens eerder gedaan heb, waarom niet? Zolang het maar veilig is

Oh ja de vakantiestemming zit er dan ook in, en dan is dat allemaal een stuk losser. Dat speelt ook wel mee he en vooral die plaatsen als Salou en zo daar gaat dat sneller als je het mij vraagt.
Oud 09-04-2002, 19:26
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ik zou het zelf nooit doen maar dat weetje toch nooit zeker.
Want je hebt daar een vakantie gevoel en je zit dan ook wel op een plek he SALOU..
Ik denk dat je op dat moment alleen naar het uiterlijk kijkt van 't meisje.. en als het goed klikt..

xxx mij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:45
Verwijderd
Hmz, zomer, zon, alcohol, mooie jongens... verleiding is natuurlijk groot, en hoewel ik op het moment niet doe aan sex zonder liefde, wil dat niet zeggen dat dat altijd zo blijft...

Lang leve de lol, zolang het maar veilig is
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
vijf schreef:
wat vinden jullie daar nou van.. het is zomer 23 graden om 3 uur 's nachts in Salou en je bent verliefd op een meisje die je na die vakantie waarschijnlijk nooit meer zal zien. Naar bed met haar?? HET KAN NATUURLIJK OOK ANDERSOM HE!!
Hmmm, sex op vakantie, moet kunnen, als je je vriendin meeneemt op vakantie... hehehe.
Ow wacht, of je bent natuurlijk al maanden met iemand aan het mailen uit dat land, in de vakantie kom je haar dan eindelijk tegen en het is meteen raak... ook een vorm van sex op vakantie... wordt dit er ook onder verstaan volgens jou?
O zoiets als, je komt iemand tegen op vakantie die je toevallig nog kent van een andere vakantie, of andere vakanties voor mijn part, iedere keer op vakantie zie je haar dus weer terug en je weet dat je wat voor haar voelt enzo.... kan nog steds lijden tot sex op vakantie... maar jij hebt het meer over de one night stands??? Wel, dan weet ik niet wat het verschil is tussen een one night stand in het buitenland op vakantie en een one night stand hier in Nederland, gewoon tijdens het uitgaan.

Be a bit more precise about the subject please. (om maar eventjes in een buitenlands taaltje te spreken)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:20
Günther
Günther is offline
Citaat:
vijf schreef:
waarom niet, zolang het safe is (niet vertrouwen dat ze de pil slikt gewoon zelf voor condoom zorgen is veiligst) als je veilig doet heb ik er geen problemen mee
Oud 10-04-2002, 12:45
fsb_b3
fsb_b3 is offline
JUST DO IT>>>>>>>>SAFE

IEDEREEN DOET HET!!!!!
Oud 10-04-2002, 14:07
amehoewla
amehoewla is offline
ik zou zowieso nooit op vakantie gaan naar Salou.. lijkt me nix...

Maar als het goed voelt en je hebt lol samen... Why not???

kbedoel.. tis wel vakantie hoor
Oud 10-04-2002, 15:19
meastrecks
meastrecks is offline
zolang door beide partijen gewild en veilig is sex altijd goed toch
Oud 10-04-2002, 15:22
nouk16
nouk16 is offline
Moet kunnen hoor!als het er maar niet teveel worden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:15
Troffee
Troffee is offline
moet je doen als je daar zin in hebt...maar idd wel veilig..
Oud 10-04-2002, 18:30
MP-nl
MP-nl is offline
Sex is altijd goed, dus ook op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
alst maar veilig is. En dat ze niet de mening heeft dat het moet omdat iedereen het doet, want dan zoek ik een ander
Oud 10-04-2002, 19:15
Stevill
Stevill is offline
een dikke DUH-Uh als antwoord krijg je
Oud 15-05-2002, 09:39
bracelance
bracelance is offline
als jij dat wil moet je dat doen. Uiteraard zoals iedereen zegt, wel veilig. De vraag wordt anders als je een vriend(in) thuis hebt. Dan moet je het niet doen, daarmee verkloot je je relatie en beledig je je partner.
Oud 15-05-2002, 14:27
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Kupu schreef:
mmm tja hangt er ook van af hoe ze eruit ziet en zo *schaam* ik denk dat uiterlijk bij een one-night stand behoorlijk belangrijk is, veel belangrijker als bij een relatie.

En ehhhm als je het al eens gedaan hebt(ik niet) dan duik je volgens mij ook makkelijker met iemand het bed in.... Ik zou dat wel makkelijker doen tenminste(zoals ik het nu bekijk dan). Maar als ze er leuk uitziet, leuk is(qua karakter), en als ik het al eens eerder gedaan heb, waarom niet? Zolang het maar veilig is

Oh ja de vakantiestemming zit er dan ook in, en dan is dat allemaal een stuk losser. Dat speelt ook wel mee he en vooral die plaatsen als Salou en zo daar gaat dat sneller als je het mij vraagt.
Oud 15-05-2002, 14:53
kastdeur
kastdeur is offline
tis niet een kwestie van goed of slecht.
moet iedereen zelf weten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:04
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
vijf schreef:
JAH waarom niet? alsje daar zin in hebt
Oud 15-05-2002, 16:32
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
JUST DO IT>>>>>>>>SAFE

IEDEREEN DOET HET!!!!!
Omdat iedereen het doet, moet jij het ook doen?

*is teleurgesteld in de mensheid*
Oud 15-05-2002, 16:35
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Omdat iedereen het doet, moet jij het ook doen?

*is teleurgesteld in de mensheid*
Wil je beweren dat jij het niet zou doen. in zo'n situatie?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
vijf schreef:
kvind dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen....maar het moet wel voor allebei duidelijk zijn dat het maar voor 1 keer is!niet dat de ene er meer waarde aan gaat hechten en er misverstanden komen das erg vervelend!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
als jij dat wil moet je dat doen. Uiteraard zoals iedereen zegt, wel veilig. De vraag wordt anders als je een vriend(in) thuis hebt. Dan moet je het niet doen, daarmee verkloot je je relatie en beledig je je partner.
idem hierzo!

*blue*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten