![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en op het moment dat je met je lichaam bezig bent, pakt je geest daarvan geen profijt. Je bent ook niet werkelijk op zoek naar menselijkheid. Je bent op zoek naar bevrediging, genot en geluk. En dat zit niet in die dingen. Dat zit in juist niet die dingen en in het ervaren van de grootheid van de geest. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En op den duur niets makkelijker dan dat. Je hebt gelijk. Je wordt er geen goed en sterk persoon door. Dat eerste ben je al door er uberhaupt over na te denken. Dat tweede is van geen belang, maar komt met een evenwichtige geest. |
![]() |
||
Citaat:
Maar: wie zegt dat, als je met je lichaam bezig bent, je niet met je geest kan bezigzijn? Neem nu seks: seks met bv. een persoon die je graag ziet, gaat wel diep en hoog, en geloof me daar ben je wel met heel je geest bij betrokken...ik noem het een soort van 'trance', ontspanning...en is het niet juist dat dat je 'geest' nodig heeft zo af en toe? Ik wil wel es weten tot welke kerk ofzo je behoort...want volgens mij ben je hier niet zelf op gekomen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar je moet oppassen dat je niet door lust wordt meegezogen. Heb niet teveel plezier. Plezier, lol en lachen zuigt. Geen kerk. Mensen denken altijd dat ik tot een kerkgenootschap behoor. Ik geloof niet eens in een Christelijke God. Ik ben hier wel degelijk zelf opgekomen. Ik heb mijn ideeën ontwikkeld en ben erachter gekomen dat ze grotendeels aansloten bij de grote Romeinse filosoof Seneca en de levensleer van de Stoa. Ik kan mij denk ik ook wel stoïcijn noemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is beter dan sex? Ehmz, met zn 2en op de bank TV kijken naar een spannende film, en dan zo lekker in elkaars armen liggen!! |
![]() |
||
Citaat:
En...die racist van je? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() welke racist bedoel je? me broer, me vriend, me pa, beste vriendin, de rest van mijn vrienden?? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er gaat bijna niks boven voor de eerste keer een lange nacht seks met iemand die net zo verliefd is op jou als jij op hem, die ook nog eens een goede minnaar blijkt te zijn en je hebt al zo'n lange tijd geen seks meer gehad..
![]() Euh maareh.. er zijn nog een aantal dingen die ik goed vindt.. en dat zijn o.a.: - heel lekker eten als je honger hebt - dansen op de beste muziek die je kent - zingen (mijn verscholen passie, misschien moet ik maar weer eens een bandje zoeken) - winkelen en gruwelijk veel geld uit geven aan kleren die je stuk voor stuk passen (ik ben een vrouw, laat mij ![]() - uitslapen als je eigenlijk naar school moet of moet werken ![]() - thuis douchen na lowlands Nouh kan ik ook wel zeggen 'liefde', maar dat is een begrip dat in zoveel situaties voorkomt..
||
Citaat:
![]() (oke, het ziet er aanlokkelijk uit maar het is echt niet beter)
||
Citaat:
Extreem wijs en intelligent, maar wel zonder sexleven. Leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ff serieus ik zou echt graag president willen worden en goed regeren. Leuk om mensen te helpen hoor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 17:55 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Seksualiteit |
Oudere jongens o0BeKsKuH0o | 106 | 24-03-2003 21:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |