Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2003, 20:15
Verwijderd
al eens gedaan?
en ging t juist beter of slechter??

ben net terug, kwas erg bang dat ik t zou verknallen, maar t ging suuuper goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2003, 20:21
kastdeur
kastdeur is offline
Vrijdag ga ik een week samen met hem vakantievieren.

Ik heb er zin in.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:21
miro
miro is offline
De vakantie met mn vriend was echt super.

Gewoon een grote, relaxte romantische vakantie. Iets wat we allebei nooit zullen vergeten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:24
Verwijderd
Ging gewoon zoals het altijd gaat. Relaxed en romantisch. Ben al een aantal keer met hem op vakantie geweest...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:46
Rubke18
Rubke18 is offline
Volgens mij is dat echt wel beter want m'n vriendin zit nu in portugal en ik wordt lichtelijk gek
Oud 09-08-2003, 20:56
Verwijderd
Nog niet gedaan maar in September gaan we eindelijk.
Hij, ik en Fred.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:59
Rubke18
Rubke18 is offline
fred?
Oud 09-08-2003, 21:18
Optima
Optima is offline
op vakantie ben je in een andere omgeving, een andere wereld, van huis, er kan weinig misgaan, je hebt veel afleiding ( hopelijk niet teveel van het andere geslacht). Er kan dus niet veel misgaan. Je zult je niet snel vervelen etc

bij mensen waarbij het wel misgaat: doe jezelf ene plezier maak het uit
Oud 09-08-2003, 21:27
Verwijderd
nou als je opeens 24/7 op elkaars lippen zit kunnen er makkelijk irritaties onstaan, gezeik over koken, wat je die dag of nacht gaat doen, winkelen.. vaak genoeg had ik daar namelijk ruzie over als ik met vriendinnen op vakantie was
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 21:48
Optima
Optima is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-08-2003 @ 22:27:
nou als je opeens 24/7 op elkaars lippen zit kunnen er makkelijk irritaties onstaan, gezeik over koken, wat je die dag of nacht gaat doen, winkelen.. vaak genoeg had ik daar namelijk ruzie over als ik met vriendinnen op vakantie was
jaja als je je over die dingen druk maakt, dan moet het wel ware liefde zijn.....
Oud 09-08-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 09-08-2003 @ 21:59:
fred?
Fred mag mee omdat hij al 5 jaar niet op vakantie is geweest.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:20
freakje
freakje is offline
Dit jaar eerste keer op vakantie met mijn vriend geweest en het is echt waar SUPER meegevallen.

Een aanrader voor iedereen !
Oud 09-08-2003, 22:20
never mind
never mind is offline
jeuh net gedaan, was echt heerlijk. Samen met de beste vriend van mijn vriendje en zijn vriendin. Echt supersupergezellig... Ik wil terug!

Ja ik was ook bang dat ik het zou verpesten maar we hebben amper ruzie gehad, er was alleen één vervelend dingetje.. Maar dat hebben we (huilend...) uitgepraat.

Mijn leven is mooi
Oud 09-08-2003, 22:24
never mind
never mind is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-08-2003 @ 22:48:
jaja als je je over die dingen druk maakt, dan moet het wel ware liefde zijn.....
Dat kan best ware liefde zijn hoor, de omschakeling van 3 á 4 keer per week naar opeens 24/7 en dat 2 á 3 weken lang is niet niks. Je krijgt met elkaar te maken in totaal andere situaties. Jullie hadden bijvoorbeeld nooit eerder samen de was gedaan... Tja en als jij nou net even anders opgevoed bent ("gooi alles maar wat bij elkaar, dan spaar je in ieder geval werk & warm-watergeld uit") dan hij ("alles moet strikt gescheiden zijn, dan maar wat werk & warm-watergeld meer") heb je al snel een meningsverschil of irritatie.

Enneh... maken jou ouders dan nooit ruzie?!
Oud 11-08-2003, 15:01
The Pirate
The Pirate is offline
Ooit zou ik het doen, maar dan niet doorgegaan, was met ex.
Nu GA ik het doen, in september, met mijn lieve vriendin, normaal gezien wordt dat voor ons de week van het jaar. Elke dag samen weg, slapen, wakker worden, eten, ....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:49
Luna
Luna is offline
Citaat:
never mind schreef op 09-08-2003 @ 23:24:
Dat kan best ware liefde zijn hoor, de omschakeling van 3 á 4 keer per week naar opeens 24/7 en dat 2 á 3 weken lang is niet niks. Je krijgt met elkaar te maken in totaal andere situaties. Jullie hadden bijvoorbeeld nooit eerder samen de was gedaan... Tja en als jij nou net even anders opgevoed bent ("gooi alles maar wat bij elkaar, dan spaar je in ieder geval werk & warm-watergeld uit") dan hij ("alles moet strikt gescheiden zijn, dan maar wat werk & warm-watergeld meer") heb je al snel een meningsverschil of irritatie.

Enneh... maken jou ouders dan nooit ruzie?!
Dat van die verschillende opvoedingen herken ik wel(meiningsverschil over de opvoeding van onze kinderen, die we nog lang niet hebben ), maar dat is nu dus nog niet zo'n probleem.
Ik ben ook net terug van vakantie met mijn vriend en dat ging heel goed, af en toe wat irritaties, maar dat was allemaal te overzien. Dan ga je allebei even wat voor jezelf doen. (ik schelpen zoeken op t strand, hij tekenen bij de tent)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:12
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik ga donderdag voor een paar dagen met mijn vriend naar Antwerpen. Hiervoor hebben we ook nog anderhalve week gezeild, dan wel in gezelschap van zijn moeder en zijn zusje. Ook zijn wel ongeveer 2 weken alleen in het huis van zijn moeder gebleven. Ik heb toen nergens last van gehad. Dus ik zie niet in dat deze 4 dagen een probleem gaan worden.
Oud 11-08-2003, 19:14
ZerO
ZerO is offline
Ik ben ook net terug van vakantie . Ik heb 22 dagen lang mijn vriend 24/7 gezien en ik moet zeggen , het is echt meegevallen.
We hebben een keertje "ruzie" gemaakt maar dat ging echt nergens over en we moesten af en toe wel zuchten om elkaar .
Maar voor de rest hebben we ons vermaakt en daar gaat het om .

Hoe je zo'n vakantie overleeft hangt van veel dingen af denk ik: hoelang je bij mekaar bent , hoe goed je mekaar kent , hoe jij als persoon in mekaar steekt enz.
Oud 11-08-2003, 19:20
Verwijderd
bij mijne ene ex was het regelrecht een hel geworden, en bij mijn vorige vriend, heb ik de leukste vakanties ooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:23
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik ga overmorgen en ik maak me absoluut geen zoregen. ik heb nu al 7 maanden met hem en hij woont bij mij thuis. dus dat 24/7 is geen probleem
ik heb er zo'n zin in
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 10:01
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ben een week met m'n vriend naar Rhodos geweest. Was hartstikke leuk !
Eigenlijk geen ruzie gehad (wel een paar keer meningsverschil) en voor de rest alleen maar leuke dingen gedaan. We zijn het er dan ook over eens dat we vaker samen op vakantie moeten gaan .
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 11:33
Verwijderd
Yup, we zijn samen op vakantie geweest en dat ging hartstikke goed Alleen zijn we er toen aan gewend geraakt om 24/7 bij elkaar te zijn, en in de weken na de vakantie ook, en nu heeft hij introweek en daarna facultaire intro en dan is er 1 dag en dan begint het panacea-kamp (facultaire intro geneeskunde groningen) voor mij alweer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten