Advertentie | |
|
![]() |
|
jeuh net gedaan, was echt heerlijk. Samen met de beste vriend van mijn vriendje en zijn vriendin. Echt supersupergezellig... Ik wil terug!
Ja ik was ook bang dat ik het zou verpesten maar we hebben amper ruzie gehad, er was alleen één vervelend dingetje.. Maar dat hebben we (huilend...) uitgepraat. Mijn leven is mooi ![]()
||
Citaat:
Enneh... maken jou ouders dan nooit ruzie?!
||
Citaat:
![]() Ik ben ook net terug van vakantie met mijn vriend en dat ging heel goed, af en toe wat irritaties, maar dat was allemaal te overzien. Dan ga je allebei even wat voor jezelf doen. (ik schelpen zoeken op t strand, hij tekenen bij de tent) |
![]() |
|
Ik ga donderdag voor een paar dagen met mijn vriend naar Antwerpen. Hiervoor hebben we ook nog anderhalve week gezeild, dan wel in gezelschap van zijn moeder en zijn zusje. Ook zijn wel ongeveer 2 weken alleen in het huis van zijn moeder gebleven. Ik heb toen nergens last van gehad. Dus ik zie niet in dat deze 4 dagen een probleem gaan worden.
![]()
|
Ik ben ook net terug van vakantie . Ik heb 22 dagen lang mijn vriend 24/7 gezien en ik moet zeggen , het is echt meegevallen.
We hebben een keertje "ruzie" gemaakt maar dat ging echt nergens over en we moesten af en toe wel zuchten om elkaar ![]() Maar voor de rest hebben we ons vermaakt en daar gaat het om ![]() Hoe je zo'n vakantie overleeft ![]()
|
Verwijderd
|
Yup, we zijn samen op vakantie geweest en dat ging hartstikke goed
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||