Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee.
Omdat het een huisvrouwenconcept is. Kansloze backwater vrouwen die níets van hun dromen of hun leven terecht hebben gebracht die nog wanhopig aan het idee dat hun dronkelap de ware is - of juist niet - willen vasthouden. Nee, die illusie laat ik fijn aan me voorbij gaan.
||
![]() |
Citaat:
ik geloof niet in de complete ware alhoewel er vast wel wat rond zou lopen op de aardkloot wat wel in de buurt komt. van mijn huidige vriendin weet ik eigenlijk ook wel zeker dat ik daar niet me hele leven bij blijf(alleen zij weet het nog niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou gewoon alles voor m doen. ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem.. met hem kan ik de wereld aan. er zijn weinig mensen bij wie ik echt mezelf ben, maar bij hem ben ik dat vanzelf.. |
![]() |
||
Citaat:
* ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Neen niet echt!
Hoewel ik het graag zou willen geloven, kan ik me er niet bij neerleggen, dat er voor iedereen een ware zou zijn. Het is toch gewoon onbegrijpelijk... Ik versta niet hoe sommige mensen in dat sprookje kunnen intrappen! Sorry dat ik met mijn nuchterheid sommige hun droom mss een beetje doorprik.
|
Hoezo, moet er wat van je hart bart (oeh, rijmen!!)
![]() Ja ik geloof wel in de ware.. Als in de jongen met wie je de rest van je leven gelukkig bent..
|
![]() |
Natuurlijk is er iemand de ware voor je. Alleen hoef je diegene niet te ontmoeten misschien zie je de ware waarschijnlijk nooit.
Ieder geval of ik hem nou ooit ontmoet of niet. Hij is de hele tijd bij me en ik droom van hem ik praat zelfs tegen hem als ik me verdrietig voel of als ik blij ben. Het enige wat ik van van hem weet is dat hij superlief is voor de rest kan ik zijn gezicht niet zien ook zie ik dat hij gespierd is en hij is nog intelligent ook! Weet het geef maar geen commentaar ik ben een hopeloze dromer die voor jullie 'de buitenwereld'in zichzelf praat. Maar voor mij gevoel praat ik tegen hem. S'avonds houdt hij me zelfs vast! |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm... da's een goeie.... Ik denk dat er niet zoiets is als een prins op het witte paard, ofzo. Maar ik denk dat je uiteindelijk wel bij iemand terecht komt, die je als "ware" gaat beschouwen. |
![]() |
|
Tsja beetje moeilijke vraag...
Volgens mij denk je meerdere malen in je leven dat je de ware hebt gevonden, maar achteraf blijkt vaak dat die persoon toch niet diegene is waarvoor je helemaal wil gaan, of die helemaal voor jou gaat. IK dacht zeker dat ik de ware gevonden had *naiefff!* maar het blijkt dattie me vandaag gaat dumpen... Be prepared ![]() |
![]() |
|
ik heb een (gewone) vriendin die de ware zou kunnen zijn. En dan bedoel ik dus echt dat ze perfect is.
Ik lieg niet als ik zeg dat ik geen enkel zwak punt kan noemen van haar. Maar ik weet zeker dat als wij wat zouden hebben dat dat wel veranderd. Ik geloof namelijk ook niet echt in de ware. ben blij dat we gewoon super goeie vrienden zijn ![]()
|
Ik geloof erin dat er meer dan één ware is... Ik kan me namelijk niet voorstellen als er zoooooveeeeeel mensen in de wereld zijn, dat er maar 1 de ware is. Ik geloof trouwens ook niet dat je gelijk de eerste keer de ware kan treffen, want hoe weet je nou of iemand de ware is als je nog nooit wat anders hebt 'gehad'?! Maargoed daar ging t niet over...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laat de ware binnenkomen Liwin | 8 | 04-11-2007 18:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Als de ware werkelijkheid, idealisme Verwijderd | 0 | 09-06-2005 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De ware klootzak deel 3 klootzak2001 | 2 | 19-10-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ware Klootzak klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 10:29 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 | |
Liefde & Relatie |
wie zoekt de ware coecie | 5 | 31-01-2002 22:10 |