Advertentie | |
|
![]() |
|
opmerking die ik achter de kassa vaak hoor:
als iets niet wil scannen, of niet in de computer staat.... is het altijd van: klant: dan is het gratis. echt als je die 2x op een dag hoort is het niet leuk meer.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en daarnaast heb ik een vrij recht op een eigenste meningsuiting
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De hele tijd, als je een verhaal aan het ophangen bent, telkens even tussendoor vragen: "en weet je wat ik toen dacht? hé? he, opletten! weet je wat ik toen dacht? zal ik het zeggen? ja?" *heeft net Hans Teeuwen gezien* |
Advertentie |
|
![]() |
|
Zeg, als iemand zegt 'Ik heb geen flauw idee': "Oh gewoonlijk heb je flauwe ideeen genoeg."
Zeg voortdurend "zoals ik al voorspeld had" bij het noemen van nieuwe, onbekende informatie. Als iemand iets aan je vertelt vragen : "Vraag eens of het me boeit?" Als iemand iets heel grappigs verteld heeft onverschillig zeggen: "Het zal wel leuk zijn als je er zelf bij bent." Laat het kopieerapparaat achter, ingesteld op: verkleinen 150%, donker, A3-formaat papier, 99 kopieen. Als iemand iets beweert, zeg dan dat hij/zij het verkeerd heeft en beweer vervolgens precies hetzelfde als wat hij/zij heeft gezegd. Kom juichend terug van de WC en zeg dat je je eigen letter hebt gepoept. Als iemand zegt: 'Zeg het maar' zeg dan: "Het maar". Probeer liedjes te spelen door op je kin te tikken. Als je bijna klaar bent zeg je: "Oh, dat ging fout" en begin je overnieuw. Beweer eerst iets heel stellig en geef vervolgens bij het allereerste tegenargument van de ander (zonder irritatie) meteen toe dat de ander gelijk heeft. Als iemand vraagt of je weet hoe laat het is, antwoord dan alleen met 'Ja hoor' en ga weer verder. Tel de woorden van iemand die een verhaal probeert te vertellen en vermeld dat na afloop. Neurie liedjes waarvan je zeker weet dat ze in de hersens van anderen zullen blijven, zoals "een potje met vet" of de theme van "The Muppet Show". Doe net alsof je muis een walkie-talkie is en praat ertegen. Als iemand iets vertelt waar hij/zij erg enthousiast over is, zeg dan keihard: BOOOOORRIIING! Probeer zoveel mogelijk mensen mee te laten denken over wat op twaalf zou kunnen rijmen. Als je een langdradig verhaal aan het vertellen bent en je wordt onderbroken begin dan weer van voor af aan te vertellen Als iemand iets niet weet en dit laat blijken door te zeggen 'Weet ik veel', antwoord dan met "Nee, jij weet niet veel!" Als iemand iets nieuws aan heeft b.v.: "Wat een mooie jurk heb je aan; mijn oma heeft er ook zo een!" Tegen iemand zeggen: "Weet je wat irritant is.....?" En dan zegt hij/zij: " nou........?" En dan moet je niks meer zeggen en dan vraagt hij/zij elke keer: "Wat dan........?" Maar dan moet je gewoon je mond dicht houden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met z'n tweeën in gezelschap:
- "Wat vind jij nu eigenlijk?" + "Ja, nee ik weet niet" - "Ik vind 't echt niet... mjah..." + "Nouja, het kan natuurlijk altijd anders" - "Ja, je weet maar nooit" *beide zwijgend en zeer bedachtzaam knikken* + "Maar op zich..." - "Hoe bedoel je?" + "Je begrijpt me wel" *knipoog of handgebaartje* - "Oh, dat, ja zeker!" + "Helemaal he?" - "Uhuh... net zoiets als die ene" + "Wie?" - "Ja, dinges" + "Oh, zij... ja, dat is ook al zo... nouja" *handgebaartje* - "Precies. Ik vind dat echt...." + "Ik ook hoor" *glimlachje, stilte* - "Denk jij wat ik denk?" + "Ja! Oooh wat een goed idee!" - "Oke, zullen we?" + "Nu?" - "Dat lijkt mij wel het makkelijkst in verband met dat ene" + "Jah, dat klopt ...en dan samen weglopen. |
![]() |
|
gewoon ineens gesprek beginnen op het werk
![]() - ik ben het er niet mee eens + ja ik dus ook niet - ik zou gaan bellen als ik jou was + echt? - ja man das toch niet normaal? + je hebt helemaal gelijk, ik voel me bezeken ![]() ----------------------------------------------------------------- (iemand gammala gammala) - ja en dat probeer ik dus al de hele dag uit te leggen! + ja dat zei ik ook maar toen wilden ze me niet geloven - echt gewoon in 1 zin weet hij het + niet normaal he - ik doe er verdomme de hele dag over en hij... + hij zegt het gewoon in 1 zin.. ----------------------------------------------------------------- -jij bent echt goed + ja ik weet het - echt respect + ja der kan er maar een de stoerste zijn he? - echt zo goed, ik probeer je altijd na te doen + lukt niet he? - je bent gewoon te goed + ik zal het je ooit nog wel een keer leren - ja hoe hou je het vol, al die fans.. + tja, je leert er mee omgaan natuurlijk.. - echt goed + ik weet het.. -----------------------------------------------------------------
||
Citaat:
|
Bij mij op mn vakantiewerk loopt een gozer rond en die kan geweldig 2 vechtende honden nadoen.
dat doettie dan een paar keer per dag, iedereen houdt dan op met werken en kijkt rond. -> echt geweldig. of pas had hij een doos op zn hoofd gezet met zo'n taxi ding erop en dan het nummer van t bedryf waar we werken. en daar looptie dan de hele dag mee. met zulke dingen val je wel op. of dattie je aankijkt, wegloopt en op zn bek gaat. op n aparte manier. dan lig je dubbel |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het gvd ik zit zo f*ckinstoned achter mn comp Günther | 501 | 26-05-2004 13:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe denken jullie over kapitalisme I.S. tomys | 59 | 22-01-2004 22:21 | |
Seksualiteit |
Weleens iemand betrapt Tulpje6 | 82 | 23-11-2003 14:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
adviserend referendum (Europese Grondwet 2004): ja of nee? Optima | 54 | 05-10-2003 14:58 | |
ARTistiek |
Fototopic! Komt allen kijken en laat uzelf aan ons allen zien! David | 292 | 03-01-2003 17:55 |