Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 21:15
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Jullie hebben 'm vast al gezien, de reclame van Coca Cola met als liedje "Searching" van DJ Tiësto. Weet iemand misschien of deze plaat ook uitgebracht word? Vind 'm wel vet klinken namelijk
Alvast Thanx
Oud 26-07-2003, 21:52
drama
drama is offline
fout merk, fout muziekje.

Prima toch.
Oud 26-07-2003, 21:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
drama schreef op 26-07-2003 @ 22:52:
fout merk, fout muziekje.

Prima toch.
nah, ik heb niks tegen coca cola, want die vanille-zooi is best lekker.

maar dat muziekje is wel fout.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:18
Vice
Vice is offline
Heb je al gebrobeerd bij kazaa of zoiets of wil je weten of dat nummer op album uitgebracht wordt.

En Coca Cola vind ik wel lekker.
Oud 27-07-2003, 02:57
GRRR
GRRR is offline
Dat nummer is echt ongelovelijk niet creatief in elkaar gezet. Het verbaast me echt dat mensen dat zo geweldig vinden. Ik durf te wedden dat Tiesto een paar keer met Fruity Loops heeft gespeeld en het wel een aardig deuntje vond om vervolgens het aan de man te brengen omdat het toch wel verkoopt. Als het onder een andere naam was uitgebracht zou geen enkele trancer er om geven.

Kijk mijn lekker ongezouten mening. Trance stinkt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 02:58
Verwijderd
ik ken dat hele nummer trouwens niet, maar ik heb die reclame wel gezien, dus het nummer zal wel niet zoveel indruk op me gemaakt hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 08:17
pinhead
pinhead is offline
wat ik vd reclame hoor, komt hij op mij een beetje kinderachtig over. het nr heet trouwens Searching. ik weet niet of het op vinyl uit gaat komen, zal vast wel...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 10:56
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Zo aan de reactie te lezen, viel het spotje niet erg in de smaak bij de mensen die tot nu toe op dit topic hebben gereplied... Vreemd dat Coca Cola dan met dit spotje de jongeren beter wil bereiken...

Thanx Roxy!

Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:07
Roxy
Roxy is offline
Ik vind het idd erg triest dat een topic over trance ofzo wordt verneukt nieuwe poging ik heb de trieste replys verwijderd.
Oud 27-07-2003, 13:01
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Adverteerder: Coca Cola
Product: Frisdrank
Titel commercial: Bubble Dream Girl
Reclamebureau: Studio Micha Klein
Eerste uitzending: 22 juni 2003
Band/Artiest: DJ Tiesto
Titel: Searching
Album/CD: onbekend
www.ster.nl
Oud 27-07-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef op 26-07-2003 @ 22:55:
nah, ik heb niks tegen coca cola, want die vanille-zooi is best lekker.
Inderdaad. En de Lemon ook.

Ik ken die reclame trouwens niet. Komt niet op Discovery.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 13:51
beuk
beuk is offline
Ik vind het zo ontzettend knap dat tiësto ondanks dit soort lucratieve deals en een verschijning op de bacardi breezer pagina nog steeds voor puberend nederland de schijn op weet te houden dat hij "zijn eigen ding doet" en niet commerciëel is

reclame wel gezien, deuntje kan ik me nauwelijks herinneren eigenlijk.
Oud 27-07-2003, 13:54
beuk
beuk is offline
Citaat:
GRRR schreef op 27-07-2003 @ 03:57:
Dat nummer is echt ongelovelijk niet creatief in elkaar gezet. Het verbaast me echt dat mensen dat zo geweldig vinden. Ik durf te wedden dat Tiesto een paar keer met Fruity Loops heeft gespeeld en het wel een aardig deuntje vond om vervolgens het aan de man te brengen omdat het toch wel verkoopt.
Ah, je durft te wedden, zullen we er 5000 euro op zetten? Als je terugkrabbelt, wees een eens man en doe niet dit soort ondoordachte uitspraken.
Oud 27-07-2003, 15:16
Another Way
Another Way is offline
Nyana is 100x beter
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:37
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
beuk schreef op 27-07-2003 @ 14:54:
Ah, je durft te wedden, zullen we er 5000 euro op zetten? Als je terugkrabbelt, wees een eens man en doe niet dit soort ondoordachte uitspraken.
Wees jij eens niet zo'n drol en geef niet op zo'n gigantisch masculine manier antwoord... 'wees eens een man' jezus zeg...

Tiesto maakt best wel bubblegum-trance eigenlijk.. die ongelovelijk licht te verteren, lekker klinkende en vooral goed verkopende vorm van dansmuziek die blablabla... brrr.. Doe mij Infected Mushroom maar.
Oud 27-07-2003, 19:52
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 27-07-2003 @ 16:37:
Wees jij eens niet zo'n drol en geef niet op zo'n gigantisch masculine manier antwoord... 'wees eens een man' jezus zeg...

Tiesto maakt best wel bubblegum-trance eigenlijk.. die ongelovelijk licht te verteren, lekker klinkende en vooral goed verkopende vorm van dansmuziek die blablabla... brrr.. Doe mij Infected Mushroom maar.
Goa en Uplifting trance zijn niet te vergelijken. Het werk van Tiesto is makkelijk, maar niet goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 27-07-2003 @ 16:37:
Flikker nou op...de man is al jaren bezig en heeft meer materiaal gemaakt dan de meeste mensen die hem nu ineens aanbidden omdat hij een stadion heeft uitverkocht weten. Dat is absoluut niet goedkoop, dat is gewoon talent. Je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij een makkelijk in het oor liggend deuntje opneemt om geld mee te verdienen voor een reclame (misschien drinkt hij het spul zelf niet eens).

Je kunt inderdaad goa en trance niet met elkaar vergelijken, dat is net zoiets als zeggen dat John Digweed bubblegumtrance draait omdat Chris Liebing veel harder is
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:40
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-07-2003 @ 21:33:
Flikker nou op...de man is al jaren bezig en heeft meer materiaal gemaakt dan de meeste mensen die hem nu ineens aanbidden omdat hij een stadion heeft uitverkocht weten. Dat is absoluut niet goedkoop, dat is gewoon talent. Je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij een makkelijk in het oor liggend deuntje opneemt om geld mee te verdienen voor een reclame (misschien drinkt hij het spul zelf niet eens).

Je kunt inderdaad goa en trance niet met elkaar vergelijken, dat is net zoiets als zeggen dat John Digweed bubblegumtrance draait omdat Chris Liebing veel harder is
Flikker zelf op. Het is artistieke zelfverloochening en gaan voor het grote geld. Dat heeft niks met talent maar met een uitgekiend concept te maken. En dan ook nog te beroerd zijn om een awardje in ontvangst te nemen....
Oud 27-07-2003, 23:29
attrib
attrib is offline
Coca Cola Fokkin' roelt.
maar tiesto... naja laat maar.
Reageren

Regels voor berichten