Advertentie | |
|
![]() |
|
Fudoh vond ik niet zo bijzonder...dat hele gedoe met die vaginapijltjes en hermafrodieten sloeg nergens op.
Audition was wel sterk imo, vooral door de langzame opbouw komt het einde veel harder aan. Tetsuo nog niet gezien...wil hem wel graag. Versus zag ik in de bioscoop, vond het best een toffe film, hij duurde alleen iets te lang. Over Miike gesproken...wat vinden jullie van z'n DOA-serie? Persoonlijk vond ik deel 2 veel sterker dan 1...deel 3 nog niet gezien. En iemand Visitor Q gezien? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() is DOA 2 anders dan 1 ? ik vond dat er in 1 te veel gelult werd namelijk , hij was niet zo slecht maar als je al die goede reviews erover leest dan verwacht je een over de top yakuza film , wat het helaas niet was |
![]() |
||
Citaat:
![]() DOA 2 is heel anders dan 1...hij is veel diepgaander met imo een veel beter verhaal. er wordt in ieder geval niet meer zo gefocust op het geweld, zoals in DOA1 wel werd gedaan. |
![]() |
|
Heb net DOA 1 gekeken..
Huur komende week wel 2 en 3 ofzo.. Vond het nou ook niet echt super geweldig, maar wel vermakelijk.. Hana-Bi moet ik nog steeds zien.. (plus al die andere films).. Op het filmfestival ben ik naar 2 japanse films geweest.. Eéntje van Miike, Deadly Outlaw : Rekka.. Ook een Yakuza film, beetje saai, maar wel vermakelijk... En Kakuto, regiseur enzo weet ik niet meer.. Maar ik vond het een hele goeie film.. Het is een jeugd film die over drugs enzo gaat.. Ik dacht eerst dat ie serieus was, maar het is een hele luchtige film, wat op een gegeven moment gewoon grappig wordt.. Mss geen Jappen film, maar wel uit de Aziatische hoek en ook de meoite waard om te zien is Bangkok Dangerous..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dwarves vanavond Gary X | 18 | 04-09-2005 10:24 | |
Games |
Launch PSP uitgesteld tot KERST dit jaar.. Importeren? wr_faya | 66 | 03-05-2005 17:59 | |
Films, TV & Radio |
[Jap] Casshern Carn | 6 | 08-03-2004 15:23 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 499 | 15-10-2003 21:21 | |
Films, TV & Radio |
wat zijn joen favoriete films from the negenties? Silent Enigma | 17 | 29-04-2002 14:45 |