Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niet veel denk ik. (zeker niet bij mij, want hoe je het ook wend of keert, het lijkt me sterk dat iemand van 1.60m invloed heeft op 5 agressieve mensen) De kans is dan groter dat ik er bij betrokken raak (scheld/vechtpartij?), en dat hoeft voor mij niet.
||
Citaat:
Als het 5 portiers waren zou ik toch 112 bellen en weglopen. De meeste portiers die ik hier in de buurt zie kan ik toch niks mee aanvangen, en 5 van die vleesmassa's zou ik niet eens overleven.
|
Soortegelijke situatie; laatst kwamen een paar 'stoere jongens' me bijna doodrijden in die veel te snelle Golf TDI van ze. Knalden bijna tegen een lantaarnpaal, scheelde echt niks. Toen dacht ik nog 'als jij straks om die paal gevouwen ligt ben ik de állerlaatste die 112 gaat bellen'. En dat meen ik serieus. Mensen die mij eerst bijna doodrijden help ik niet, klaar.
|
![]() |
||
Citaat:
Verder denk ik dat het bij overmatig klappen van portiers toch beter is om 112 te bellen. Dat soort gasten is nu eenmaal net iets sterker dan ik en om nu twee dooien te hebben in plaats van 1, dat is nergens voor nodig.
|
Verwijderd
|
Wat je eigenlijk moet doen dan, is acht mensen aanwijzen 'jullie twee, jullie grijpen hem, en die jongen met de blauwe jas en zijn vriend, jullie pakken hem eraf, en u, meneer, en u, zou u hem dan willen pakken, en jij daar, en jij, halen jullie hem eruit' en dan blijft er nog één over en die houdt vanzelf wel op. Heb ik geleerd van mijn vader en die heeft het geleerd tijdens een gesprek met zijn tai chi-leraar
![]() Maar, ja, niemand verdient idd klappen, hoogstens één. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() het ligt helemaal aan de situatie, en vooral ook de mate waarop ik betrokken ben, ik ga niet iemand proberen tegen te houden die ik niet eens in mijn eentje aankan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
verder nog commentaar? edit: en ik heb waarschijnlijk geen mobiel bij me. |
Advertentie |
|
![]() |
|
ligt eraan, als een grote groep iemand helemaal lam slaan zou ik alleen niks doen. Als ik met een stel vrienden ben dan zou ik wel er tussen proberen te komen en proberen te sussen.
en 112 bellen heeft ook niet echt veel zin hoor. Dat duurt ook weer minstens 10 min voordat ze komen aantuffen, dan is het slachtoffer allang pampus geslagen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ingrijpen. Niet door ertussen te gaan springen, want ik heb geen zin in klappen. Ik praat wel, dan zijn de aanvallers in ieder geval even door me afgeleid zodat het slachtoffer weg kan rennen.
![]() Nee, ik zou er niet tussen springen hoor, maar ik moet toch iets doen...
||
Citaat:
Ik zeg alleen dat het slachtoffer weinig aan 112 heeft, want als de politie aankomt zijn de daders toch al mijlenver. En het slachtoffer ligt dan daar op de grond. Ok het slachtoffer heeft nu professionele hulp, maar de politie heeft niet kunnen voorkomen dat hij in elkaar is geslagen. Dat had alleen voorkomen kunnen worden voorbijgangers die in de buurt waren. |
![]() |
|
Echt absurd veel lafaards hier. Ja dat kan ik makkelijk zeggen want ik heb vaker ingegrepen bij gevechten die mij eigenlijk niet aangingen. En ik zie het niet als heldendaad, maar als een noodzaak. Hoe de fuck kun je dan met jezelf leven als je weet dat die persoon de volgende ochtend dood is?
Zo moeilijk is het ook weer niet ertussen te gaan staan. Owjee dan krijg je een paar klappen, dat alleen is al genoeg om twee domme sukkels te doen laten ophouden. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |