Advertentie | |
|
![]() |
|
dat is niet uit te leggen... echt niet.. je moet het gewoon spelen... gameplay en graphics zijn top, dat kan ik wel zeggen... koop em nou maar.. ik ken echt niemand die er spijt van gehad heeft...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet of je hem hebt, maar koop hem gewoon en speel het een dagje, als het je niet bevalt kun je het altijd nog terugbrengen.
||
Citaat:
Wat ik goed vind aan halo, vrijwel alles alleen 1 ding is irl zou ik denk ik eerder schrikken van een slijmerig monster dan een doodnormaal mens.
|
ik zou gaan voor Ghost Recon.. is wel bruut om online mee te spelen, en de SP is een goed opwarmertje... hoop dan all1 dat je geen ghrapicneuker bent, want het spel is qua ghrapics niet val halo kwaliteit... maar de gameplay is goed en daar gaat het toch om?!
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En NEE dikke nee ik ga niks vergelijken zo kan ik ook vergelijk OF met Irak wedden dat het niet realistisch is Het gaat mij niet om wat in jouw ogen betere spellen zijn want zo kunnen we na een maand verder zoeken. ![]()
|
![]() |
|
|