Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
of ga je nu vertellen dat een auto niet zo snel kan afremmen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb nooit echt een heel ernstig ongeluk gehad, wel een keer toen ik voorin de auto zat naast m'n vader, op een rotonde kregen we geen voorrang en die mevrouw reed zo bij ons naar binnen, alleen erg geschrokken en een flinke deuk in de auto maar geen letstel ofzo...
...gelukkig... |
![]() |
|
![]() |
1x in een bocht reden wij op de linksestrook (2 baans weg) en een vrachtwagen zag ons niet en gooide hem in onze wagen hele achterdeur eruit en met de camper zo vaak een bijna ongeluk omdat de persone wages niet snappen dat een 4 ton wagen of een vrachtwagen langere remweg hebben we kreeg je dus als iemand bijna ze afrit minst 140 rijd op de linkerbaan. Vol op de rem gooit hem zo zonder te kijken naar rechts daardoor moeten wij noodstop maken en gooit hem zo de afrit op. elke vakantie gebeurd dat een paar x. Of voor de wage blijve plakken ook zo leuk. En de gordols doen we NOOIT om. Me pa heeft vroeger ongeluk gehad en had geen gordels om en das ze redding geweest (werd geplet omdat iemand hem niet zag in de mist) en kon naar de achterbank vluchten. Met gordel was het een dodelijk iets geworden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eén keer bijna een ongeluk gehad in Engeland, op een tweebaans weg. Tegenligger wilde een vrachtwagen inhalen, dus kwam even fijn rechts rijden, ons tegemoet. Gelukkig kon ie nog op tijd de vrachtwagen inhalen, maar het scheelde weinig of we waren er tegenop geknald met 120 km/h.
Andere keer kwam er een auto met ong. 60 km/h de tuin van de buren inrijden. De bestuurder had de macht over het stuur verloren, reed dus van de weg, 50 m over het grasveld achter ons huis, een fietspad passerend, en kwam tot stil stand bij de heg. ![]() |
![]() |
|
zelf heb ik nog nooit een ongeluk gemaakt of telt het paaltje dat ik erg zachtjes tegen aan reed ook mee?
![]() was alleen een kleine deuk in de auto ![]() mijn moeder heeft wel eens een aanrijding gekregen,buiten haar schuld. ze kreeg geen voorrang en ik zat bij haar in de auto. ik was niet gewond, m n moeder had wat ribben gebroken en een wond op haar voorhoofd. was nog erg klein en ben naar m n oma gebracht die 2 straten verder woonde
|
Heb nog nooit een ongeluk gehad.
Enneh, die vriend van AngelLena klinkt mij als een eikel.. een bocht verkeerd inschatten? Geen gordel om? Ik rij zelf vrijwel altijd te hard, hou van goed doorrijden. Maar als ik een bocht niet ken of je kan em moeilijk inschatten (weinig zicht bijvoorbeeld), dan doe ik toch echt even gas los. Als je met je CRX met behoorlijke snelheid (100km/uur een bocht nemen: is aardig hard) een bocht ingaat die je niet kent, dan vraag je om problemen. Dat ie zichzelf kapot rijd is niet erg, maar anderen wel. Sowieso voel je met een CRX al snel aan de auto wanneer het fout dreigt te gaan!
|
Dat 'ie een CRX rijdt zegt eigenlijk al genoeg.
Het Sjonnie gehalte van die auto is vrij hoog, en de statistieken laten zien dat er bij de CRX de meeste ongelukken een dodelijke afloop hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed - mijn moeder en zus zijn allbei aangereden toen ze bij een stoplicht stonden te wachten op groen. Beide keren iemand die niet oplette en met 70 achterop reed. Ze hebben er allebei een wiplash aan overgehouden, nu zeven en negen jaar verder lopen ze nog steeds bij revalidatie en fysiotherapeuten e.d. en het zal waarschijnlijk nooit beter worden dan het nu is. En dat alleen maar omdat de ene bestuurder andere muziek aan het opzetten was en de andere telefoneerde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een keer midden op de snelweg spoot er ineens allemaal kokend water tegen de vooruit en door het bestuurdersraampje (waar m'n vader dus naastzat. Was dood eng, m'n vader handelde gelukkig erg snel en zette de auto op de vluchtstrook (hij kon niet voor zich zien, dat was wel eng).
Verder een keer bijna een ketting botsing; voor ons knalden auto's tegen elkaar (8 auto's en 1 bus) en wij konden nog net op tijd remmen... achter ons kwam er niemand op. Dat was ook wel eng... Enn... nog een keer toen het ongelofelijk geregend had en we een vachtwagen voor ons helemaal zagen slippen en omdraaien, 180 graden. Oef, dat was eng... m'n vader kon niet te hard remmen, dan zouden wij ook gaan slippen, maar er moest wel iets gedaan worden wilden we die vrachtwagen niet tegen ons krijgen. Geen idee hoe het gelukt is... |
![]() |
|
Ik stond te wachten voor het verkeerslicht achter een andere auto toen er achter mij een andere auto met hoge snelheid aan kwam rijden. Die knalde dus achterop mij, maar ik had me er al enigszins op voorbereid omdat ik het al zag gebeuren. De handrem erop gezet om te voorkomen dat ik de auto voor me zou raken, maar dat hielp niet echt. Ik raakte dus de auto voor me waarbij de vrouw die daarin zat een whiplash opliep. De auto achter me was behoorlijk beschadigd. Gelukkig had niemand iets ernstigs, behalve enkele schaafwonden en natuurlijk die whiplash.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
- De meeste jeugdigen die een rexie kopen, kopen een oude afgetrapte bak die onder de roest zit. Gevolg: als er iets mee gebeurt is het meteen goed raak. - Zo vreselijk veel CRXen zijn er niet in NL. Honda staat erom bekend dat de auto's zeer tricky zijn in zowel sturen, als gas en koppel. Men die daar niet mee om weet te gaan op het moment dat een minder grappige situatie zich voordoet, rijd zichzelf al heel snel stuk als ie een wat snellere honda heeft zoals de CRX. Daarom worden Honda's en dan vooral de Civic en CRX en Prelude en dat soort snellere wagens afgeraden voor mensen die nog weinig rijervaring hebben.
||
![]() |
Citaat:
Er zijn hier de afgelopen tijd 2 ongelukken met een CRX geweest waarbij beide civic's gewoon letterlijk in tweeen lagen. en de bestuurders en inzittende morsdood. het is misschien een vooroordeel maar het meeste volk dat civic CRX rijdt heeft weinig rijervaring, een sjonnie en anita mentaliteit en ze rijden ook vaak erg asociaal(geld trouwens ook voor volkwagen rijders)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Films, TV & Radio |
Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk Verwijderd | 21 | 08-08-2008 12:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestuurder van zilverkleurige auto veiligst op weg Gatara | 18 | 30-01-2004 17:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Voorkomen vanwege ongeluk Elvira | 61 | 22-11-2003 16:42 | |
ARTistiek |
Auto-Ongeluk... [DFU]DutchGirllie | 15 | 27-02-2003 12:07 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |