Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
een groot frequentiebereik? ZOdat je frequenties kan bereiken die je toch niet kan horen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou geen tweedehands hoofdtelefoon kopen, je weet gewoon niet wat je in huis haalt m.b.t. slijtage van de membranen, rotte contacten e.d. Ik zou gewoon een goede Sennheiser of AKG kopen. Ik heb zelf al jarenlang een HD 565 Ovation die me nog steeds prima bevalt. Destijds kostte hij geloof ik driehonderd gulden, maar tegenwoordig zul je voor een vergelijkbaar bedrag nog wel een betere kunnen krijgen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hoor het verschil maar eens tussen een luxere sennheiser of een philips braggel van 40 euro. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
chek anders zo n koptelefoon van pioneer dacht ik.
is echt een huge mooi groot ding. kost wel rond de 120 dacht ik. weet het ook niet zeker want k zag er een in een klein winkeltje in alkmaar een half jaar terug.
||
Verwijderd
|
Citaat:
AKG en Beyer Dynamics ken ik vooralsnog alleen van naam...enig idee welke types aan te raden zijn? [welke heb je zelf eigenlijk daan?] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
DJ Hoofdtelefoon? michieleken | 16 | 01-05-2012 16:06 | |
Software & Hardware |
Impedantie hoofdtelefoon. Severus | 2 | 22-03-2011 15:24 | |
Software & Hardware |
Hoofdtelefoon Jochemska | 8 | 02-03-2009 11:21 | |
Software & Hardware |
Cable winder/kabelhaspel hoofdtelefoon Verwijderd | 6 | 31-01-2008 14:50 | |
Software & Hardware |
Hoofdtelefoon voor de iRiver H340 miGAnt | 16 | 05-04-2006 21:48 | |
Muziek |
Hoofdtelefoon van jongen in clip Freestyler (Bomfunk MC's). Severus | 9 | 03-05-2003 06:09 |