Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 19:21
Some
Some is offline
Wat vinden jullie mooier om te zien... oke de jongens zeggen de vagina en de meisjes de penis maar als je eerlijk bent. Ik kies denk wel voor de vagina. Het bestaat uit veel onderdelen en is zacht enz. Een clitoris dat uit een schuilplekkie komt en dan 4 lippen + 2 gaatjes. HEeeeel ingewikkeld dus wel apart Zoals de vrouw ook is
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:24
Verwijderd
Penis. Vagina's hebben allemaal van die rare fladdertjes en rimpeldingetjes, penissen zijn mooi glad
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:26
metalgirl
metalgirl is offline
Ik vind een penis gewoon een grappig ding (en lekker zacht en warm)

Qua mooiheid ga ik toch voor de vagina.
Oud 01-07-2003, 19:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 01-07-2003 @ 20:26:
Kleine tip, als je met een jongen in bed ligt, NOOIT zeggen dat je z'n piemel 'grappig' of 'schattig' vindt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:44
Signy
Signy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-07-2003 @ 20:41:
Kleine tip, als je met een jongen in bed ligt, NOOIT zeggen dat je z'n piemel 'grappig' of 'schattig' vindt
oops..
Oud 01-07-2003, 19:47
MYSTIC
MYSTIC is offline
Vagina, lekker zacht en soepel!
Oud 01-07-2003, 19:59
LaY-D-14
LaY-D-14 is offline
Citaat:

idd
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:10
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Haha, ik kan me wel voorstellen dat dat de geilheid niet echt bevorderd nee
Oud 01-07-2003, 20:16
LM
LM is offline
Kut ik bedoel vagina
Oud 01-07-2003, 20:16
Verwijderd
penis. zeker te weten..
en om te zien hoe zo'n proces dan gaat als ie een stijve krijgt..
en verder eens met de rest: mooi glad en geen ribbeldingetjes en uisteeksels enzo en lekker warm etc..

vagina vind ik niet mooi.. en al helemaal die van mij niet!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
heb t wel gedaan.
mn vriend moest lachen en vroeg waarom dan... Hij vond t wel leuk dat ik er zo over dacht en het zo verwoordde..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:18
LM
LM is offline
Citaat:

(met je hele kop in een kut, dan krijg je het pas warm)
Oud 01-07-2003, 21:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
LM is weer heerlijk serieus.

Maar goed, ik ga 100% voor de vagina.
Een penis is, tja, een penis... niet anders dan een hand voor mij.

Een vagina is, tja, een vagina... toch wel meer dan een hand.

En ja, ik denk dat ik maar beter eens kan gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:04
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ahum ik heb 1 penis in mijn leven gezien en vastgehouden in stijve toestand, en nou ja ik had wel wat gedronken maar ik kreeg toch de slappe lach !! niet normaal, wist me echt geen raad " met dat ding "
Arme jongen, moet door een hel gegaan zijn....straks heeft die er een trauma aan overgehouden. In ieder geval was dit wel een van de meest komische momenten van mijn hele seksgeschiedenis ( die nog niet zo vol is hoor ).

Ik ga dan toch maar voor de vagina, die ben ik gewend, ken ik tenminste en vind ik niet zo'n raar slurfje.... ( sorry jongens .... )
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 01-07-2003 @ 22:04:
Ahum ik heb 1 penis in mijn leven gezien en vastgehouden in stijve toestand, en nou ja ik had wel wat gedronken maar ik kreeg toch de slappe lach !! niet normaal, wist me echt geen raad " met dat ding "
Arme jongen, moet door een hel gegaan zijn....straks heeft die er een trauma aan overgehouden. In ieder geval was dit wel een van de meest komische momenten van mijn hele seksgeschiedenis ( die nog niet zo vol is hoor ).

Ik ga dan toch maar voor de vagina, die ben ik gewend, ken ik tenminste en vind ik niet zo'n raar slurfje.... ( sorry jongens .... )

*ligt naast z'n stoel*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:43
LM
LM is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-07-2003 @ 22:02:
LM is weer heerlijk serieus.

Maar goed, ik ga 100% voor de vagina.
Plas sex is makkelijker met lulleke hoor?!
mikken enzow
Oud 01-07-2003, 21:45
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:

Hmmm, mijn vriendin vind het grappig als ik hem beweeg (als in, spier aanspannen, zodat hij zich ietsjes opricht). Vraagt ze iedere keer weer hoe ik dat doe ... vind ze dus ook grappig, maar ach, is wel lief, als ze zo reageert.

Zelf ga ik toch voor de bloeiende roos tussen de beentjes van het vrouwelijk geslacht.

Maar ik denk dat voor velen geld, dat ze of kiezen voor hetgeen dat ze gewend zijn omdat ze het gewend zijn, OF kiezen voor datgeen dat ze niet gewend zijn, omdat ze het niet gewend zijn. Het is nu eenmaal lastig een niet partijdige blik te hebben, aangezien je van je leven nog nooit het andere geslachtsdeel als hetzelfde hebt kunnen ervaren...
de stemmen zullen toch heel erg beļnvloed worden hierdoor.

Hmmm, misschien dat iemand die van beide geslachten kan genieten (Bi-sexueel persoon) een wat meer eerlijk verdeelde mening kan inbrengen... alhoewel het daarbij uiteraard ook nog maar net de vraag is of de sexe van die persoon zelf geen rol in de keuze speelt.

(overigens wel opvallend, dat nog geen enkele jongen heeft gekozen voor zijn eigen geslacht en de dames al wel)

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:46
horsepills
horsepills is offline
ik ga voor oren, geslachtsdelen zijn niet zo interressant... Noemt men dit een fetisj?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:48
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Xizang schreef op 01-07-2003 @ 22:46:
ik ga voor oren, geslachtsdelen zijn niet zo interressant... Noemt men dit een fetisj?
Als je voor oren gaat, dan denk ik wel dat dat een fetisj kan zijn... hmmm, dan toch de vraag, wat is er zo bijzonder aan oren? Val je op elven oren (lekker spits) of op flaporen (uitstekende hoor-oren)
Oud 01-07-2003, 21:59
Some
Some is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 01-07-2003 @ 22:04:

je bent de eerste meisje die voor de vagina kiest, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Xizang schreef op 01-07-2003 @ 22:46:
Wolters nordhoff:
'fetisj m -en 1 (klein) voorwerp, inz. afkomstig ve geliefd persoon, dat iem in een (ziekelijke) verrukking brengt; 2 (afgodisch) vereerd voorwerp of dier
Het feit dat jij oren interessanter vindt dan geslachtsdelen is geen voorwerp, en dus geen fetisj.
Of oren voorwerpen zijn valt te betwisten
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 01-07-2003 @ 22:45:
Hmmm, mijn vriendin vind het grappig als ik hem beweeg (als in, spier aanspannen, zodat hij zich ietsjes opricht). Vraagt ze iedere keer weer hoe ik dat doe ... vind ze dus ook grappig, maar ach, is wel lief, als ze zo reageert.

doet mijn vriend ook.. vind t ook heel leuk. en soms ga ik dan prate en dan vrage stelle en dan laat ie m knikken en dan stel ik expres vraag die ie met nee moet beantwoorde
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:33
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-07-2003 @ 23:16:
doet mijn vriend ook.. vind t ook heel leuk. en soms ga ik dan prate en dan vrage stelle en dan laat ie m knikken en dan stel ik expres vraag die ie met nee moet beantwoorde
Tja... dan moet hij maar met zijn heupen een beetje heen en weer bewegen , krijg je toch nog het nee schudden
Oud 01-07-2003, 22:51
KiMZz
KiMZz is offline
Ik denk penis. Omdat ie zoals veel meisjes zeggen lekker glad is enzo. Maar heb om eerlijk te zijn nog nooit een vagina van dichtbij gezien dus kan niet goed oordelen...
Oud 01-07-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 01-07-2003 @ 23:33:
Tja... dan moet hij maar met zijn heupen een beetje heen en weer bewegen , krijg je toch nog het nee schudden
*proest t uit van t lache*
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 01:27
Verwijderd
Persoonlijk vind ik een vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam. De vagina vind ik dus ook mooier dan een penis, ik kan er nix aan doen, maar ik vind dat dus echt een lelijk ding.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:04
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
Hmmm, mijn vriendin vind het grappig als ik hem beweeg (als in, spier aanspannen, zodat hij zich ietsjes opricht).
dat doet mijn vriend ook altijd, of hij laat hem dansen (hetzelfde doen alleen dan dat je hem vasthoudt en hij dus alleen maar een beetje op en neer gaat op de maat van de muziek), of ronddraaien...daar kan je mij echt in m'n lach van laten stikken. één van de redenen waarom het mij alleen maar makkelijker lijkt om een penis te hebben.

penissen vind ik over het algemeen mooier dan vagina's, zie uitleg sarahbressers.
Oud 02-07-2003, 09:11
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:

Zelf ga ik toch voor de bloedende roos tussen de beentjes van het vrouwelijk geslacht.
ik neem aan dat je bloeiende roos bedoeld? anders heb jij wel een hele rare opvatting

zelf vind ik btw de vagina ook een stuk mooier, al die friemeltjes en fluppeltjes zijn juist leuk. een penis hangt of staat daar maar een beetje: stom ding!
Oud 02-07-2003, 09:44
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-07-2003 @ 21:16:
penis. zeker te weten..
en om te zien hoe zo'n proces dan gaat als ie een stijve krijgt..
en verder eens met de rest: mooi glad en geen ribbeldingetjes en uisteeksels enzo en lekker warm etc..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:56
Qimm
Qimm is offline
Ik vin het er beide voor geen meter uitzien Maar omdat ik zelf al een vagina heb... dan vin ik een penis toch leuker, wat... functioneler dan nog een vagina
Oud 02-07-2003, 10:02
Verwijderd
Een penis is in ieder geval een stuk plastischer dan een vagina...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:14
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 20:24:
Penis. Vagina's hebben allemaal van die rare fladdertjes en rimpeldingetjes, penissen zijn mooi glad
Helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:25
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 02-07-2003 @ 10:11:
ik neem aan dat je bloeiende roos bedoeld? anders heb jij wel een hele rare opvatting

zelf vind ik btw de vagina ook een stuk mooier, al die friemeltjes en fluppeltjes zijn juist leuk. een penis hangt of staat daar maar een beetje: stom ding!
Dat staat er toch ook?

Des al niet te min neemt het niet weg, dat het wel degelijk ook een bloedende roos is, aangezien eens in de maand die dames toch hun periode hebben.

(vertrouw nooit iets wat voor 3 tot 7 dagen bloed per maand en maar niet dood gaat )

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-07-2003 @ 11:25:
(vertrouw nooit iets wat voor 3 tot 5 dagen bloed per maand en maar niet dood gaat )
zullen we er 3 tot 7 dagen van maken? En idd, vertrouw het niet
Oud 02-07-2003, 12:49
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-07-2003 @ 13:44:
zullen we er 3 tot 7 dagen van maken? En idd, vertrouw het niet
Gewijzigt ... hmmm, wist overigens niet dat er ook meiden waren die 7 dagen bloedden...
Oud 02-07-2003, 13:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-07-2003 @ 12:49:
Gewijzigt ... hmmm, wist overigens niet dat er ook meiden waren die 7 dagen bloedden...
Ik ken er een aantal waaronder ikzelf... vroeger tenminste
Oud 02-07-2003, 13:40
Koit
Koit is offline
Ik denk dat ik de eerste jongen ben die dan penis stemt...
tja... ik denk gewoon omdat het zo'n simpel ding is, niet zo ingewikkeld met allemaal frutsels
Oud 02-07-2003, 13:43
very drunk driver
very drunk driver is offline
penis. in erectie slap is de vagina mooier. slap lijkt het net een augurk die verschrompeld is (bij mij komkommer )
Oud 02-07-2003, 16:01
horsepills
horsepills is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 23:08:
Wolters nordhoff:
'fetisj m -en 1 (klein) voorwerp, inz. afkomstig ve geliefd persoon, dat iem in een (ziekelijke) verrukking brengt; 2 (afgodisch) vereerd voorwerp of dier
Het feit dat jij oren interessanter vindt dan geslachtsdelen is geen voorwerp, en dus geen fetisj.
Of oren voorwerpen zijn valt te betwisten
Pffiew, gelukkig maar. Ik vind fetisj meteen zo radicaal klinken, overingens: elven oren niet, maar wel gewone normale vrouwelijke oren ofzo...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:05
Severus
Severus is offline
Ik ga zeker voor de penis. Die heeft iets heel aparts en geils, iets oerachtigs. Penissen fascineren mij al jaren...

Ripper
Oud 04-07-2003, 13:01
Verwijderd
off-topic: op een forum hoef je je mededelingen niet te ondertekenen met je naam.

Penis, natuurlijk. Wat als ik moet pissen in de buitenlucht, en ik blijk een vagina te hebben??

Ok, het ging om uiterlijk, geloof ik. Dan toch maar vagina.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:07
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik vind het geen van beide mooi om te zien eerlijk gezegd.
Oud 04-07-2003, 13:13
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-07-2003 @ 14:01:
off-topic: op een forum hoef je je mededelingen niet te ondertekenen met je naam.
Nou en?! Dat mag ik toch wel lekker zelf weten? Ik vind 't mooi staan.

Ripper
Oud 04-07-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 04-07-2003 @ 14:13:
Nou en?! Dat mag ik toch wel lekker zelf weten? Ik vind 't mooi staan.

Ripper

Met hoeven bedoel ik dan ook precies dat het niet moet, en dat je het wel lekker zelf mag weten. Niet de beschermers aan de onderkant van de benen van een paard.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:31
poesiefox
poesiefox is offline
Penissen zijn echt grappig. Volleyballen op het naaktstrand, ik lig dan echt iedere keer dubbel. En een piemel kun je hoofddoekjes omdoen, of een rokje. Ooow, heel grappig hoor.

En hoe is het mogelijk dat zo'n miezerig slurfje zo'n erorme paal kan worden? Ik sta er steeds weer versteld van.
Oud 04-07-2003, 13:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-07-2003 @ 13:16:
Met hoeven bedoel ik dan ook precies dat het niet moet, en dat je het wel lekker zelf mag weten. Niet de beschermers aan de onderkant van de benen van een paard.
Oooh je bedoelt hoefIJZERS Ik vatte er al geen klap van Elk paard heeft hoeven, niet alle paarden hebben hoefijzers
Oud 06-07-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 04-07-2003 @ 14:34:
Oooh je bedoelt hoefIJZERS Ik vatte er al geen klap van Elk paard heeft hoeven, niet alle paarden hebben hoefijzers
En ik vond het al zo goed van mezelf dat ik "benen" typte, en niet poten...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:14
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
vagina is mooier dan penis..

*mijn bescheiden mening*

*toelicht*
vagina's zijn gewoon tov.. met al die flapjes en dingetjes.. superinteressant.. alleen lastig als je moet plassen en er is nergens een wc in de buurt.
Oud 06-07-2003, 18:20
sail fan
sail fan is offline
Vagina. Die is tenminste niet zo lomp en oninteresant als een penis. bij een vagina valt er tenminste iets te ontdekken
Oud 06-07-2003, 18:45
Maddan
Maddan is offline
kvind ze allebij niet echt mooi

maar volgens mijzijn ze ook bedoeld om mee te neuken, en niet om er geweldig uit te zien O_o

Regels voor berichten