Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dit topic doet me trouwens denken aan dat ene programma het spijt me op tv met die caroline tenssen,
het spijttttttttt me vergeeeeeeeeef me ik kan het echt niet anders zegggguhhh, ik kan het nieeeeeet uitlegguhhhhh
|
Ik vergeef mijn beste vriend dat ie me uitgelachen heeft. Hij liet zijn kat op me los. (8 weken oud deugnietje) En dat doet betrekkelijk pijn als zo'n ding aan de binnenkant van je broekspijp omhoog probeert te klimmen.
Ik denk alleen dat die kat hem niet gaat vergeven dat ie zijn rizla papiertje verstopt heeft. (die kat is nogal gehecht aan een rizla papiertje, als die zoek is moet het hele huis over de kop, anders wordt die kat gek, en het moet DAT papiertje zijn, niet een andere)
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens Keyser Saus hoor ik dat eigenlijk wel te weten maar ik weet het niet ![]() Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 17:06. |
![]() |
||
Citaat:
En verder heb ik niet zoveel te vergeven. Ja, er is 1 persoon die bij mij op z'n knieen mag liggen voor vergiffenis, maar die krijgt het dan alsnog niet. De ex van mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin was even 3 weken op vakantie met haar zus, en voor mijn neus staat haar vriend vreemd te gaan 2 dagen voor ze terug zou komen. FOUT! He messed with the wrong girl. Die krijgt eerder nog een schop na dan vergiffenis.
||
Citaat:
![]()
|
Ik vergeef niet zo makkelijk... k Wil altijd een reden hebben om iemand te vergeven, vaak genoeg flikken ze je het even later weer en zo kun je bezig blijven...
||
Citaat:
natuurlijk vergeef ik ze wel. maar het is wel niet leuk hoor ![]()
|
|