Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 16:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb altijd de grootste moeite met broeken. Ik vind ze haast nooit leuk en als ik dan een leuke vind pas ik 'm niet (mevr. heeft nauwelijks heupen) of is ie veeeeel te duur.

Wat voor broeken hebben jullie en waarvandaan en hoe duur etc. Kortom alles wat je kwijt wilt over de broek.
Oud 06-08-2003, 17:03
Qamra
Qamra is offline
Argh I feel you beeb!! Ik heb brede heupen vergeleken met mijn taille (krijg je die broek bijna niet dicht, zo strak zittie, en dan kan je zo je onderbroek zien zitten omdat hij aan de bovenkant open staat), ik heb té lange benen vergeleken met mijn taille (taillemaat = 29, lengtemaat = 36.... Vind het maar eens!! )En vaak zijn ze ook nog veel te duur voor mij!!

Verder heb ik broeken van Only, Overzeas, Stuka en C&A (behoeft weinig uitleg, huh?).. Boven de 60 euro koop ik GEEN broek!
Oud 06-08-2003, 17:04
Reneetje
Reneetje is offline
Nja, ik ben vrij dik enzo en ik heb ook zeker wel heupen wat bij mij juist irritanter is met broeken kopen enzo. Mja, ik weet ook niet echt van wat voor soort broeken jij houdt. Netjes, casual, spijker, rib, weetikveelwat. Misschien ff kijken bij 't jeans topic?
Oud 06-08-2003, 17:09
Roos
Roos is offline
Nooit echt problemen mee... vroeger had ik echt dunne beentjes maar dat is nu niet meer zo. Dus ik pas alles wel
Oud 06-08-2003, 17:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 06-08-2003 @ 18:04:
Misschien ff kijken bij 't jeans topic?
Dat gaat alleen maar over spijkerstof...
Oud 06-08-2003, 17:13
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2003 @ 18:11:
Dat gaat alleen maar over spijkerstof...
Citaat:
Netjes, casual, spijker, rib, weetikveelwat. Misschien ff kijken bij 't jeans topic?
Ik weet toch ook niet wat zij mooi vindt.
Oud 06-08-2003, 17:13
S
S is offline
Veel Evisu, veel Diesel. Replay, Donna Karan, G-Star.

Ik vind ook niet snel een goede broek. Hij moet perfect zijn, of ik neem 'em niet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:20
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ikku vind nooit broeken omda me bene te lang zijn... een gewone broek is altijd 5/6 cm te kort geen gezigt dus
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:42
Verwijderd
veel afritsbroeken en combatbroeken.

beiden omdat ze vrij koel zijn in de zomer (zelfs die lange lightweight combatbroeken) terwijl ze toch warm genoeg zijn in de winter.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2003 @ 18:03:
Argh I feel you beeb!! Ik heb brede heupen vergeleken met mijn taille (krijg je die broek bijna niet dicht, zo strak zittie, en dan kan je zo je onderbroek zien zitten omdat hij aan de bovenkant open staat),
Hear hear...
ik heb ook altijd last van een gapend gat, zo'n idioot stuk rechtstaande stof zodat je helemaal in m'n kont kan kijken. Al die broeken zijn gemaakt voor manvrouwen, die geen heupen maar ook geen taille hebben.

Het is gewoon een complot tegen de overbevolking, om vrouwen minder kindjes te laten krijgen .

Daarom ben ik dus geen fan van broeken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:50
Verwijderd
Ik heb een aantal broeken van Stuka of Overzeas, en nog een aantal waarvan ik het merk niet weet.. heb niet zo'n problemen met broeken kopen gelukkig, vind het ook erg leuk om te doen
Enige probleem is dat ze veel te lang zijn altijd, maar dat is nog wel gemakkelijk op te lossen
Prijzen van mijn broeken zijn tussen de 30 en de 60 euro..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:59
Avelon
Avelon is offline
ik draag bijna nooit broeken. en anders uit de h&m
nooit zo heel erg duur. en het liefst afgeprijst

heb vandaag eentje gekocht voor 3,40
gewoon strech. maar meestal houd ik het geowon op rokjes
Oud 06-08-2003, 18:06
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-08-2003 @ 18:47:
Hear hear...
ik heb ook altijd last van een gapend gat, zo'n idioot stuk rechtstaande stof zodat je helemaal in m'n kont kan kijken. Al die broeken zijn gemaakt voor manvrouwen, die geen heupen maar ook geen taille hebben.

Het is gewoon een complot tegen de overbevolking, om vrouwen minder kindjes te laten krijgen .

Daarom ben ik dus geen fan van broeken.
mmm....moeten ze daar in nederland maar es mee stoppen en extra brede broeken maken tegen de vergrijzing he

ontopic: ik heb altijd wijd uitlopende broeken, maar die zijn kennelijk voor meisjes bedoeld ofzo, want k kan ze bijna nerges vinden dat ze wel goed passen...ow k heb ook wel gewoon skatebroeken, van de blue moon of waterlooplein ozo
Oud 06-08-2003, 18:07
Laďs
Laďs is offline
Oe. Broeken.
Ik heb 2 broeken uit een verschrikkelijk idiote winkel,maar die zijn wel leuk.Natuurlijk in de solden gekocht.
Bij mij is het probleem dat die broeken veel te lang zijn,ik heb maat 28,en in fatsoenlijke lengtes zijn ze nooit te vinden, dus hup,inleggen. En van een gapend gat aan mijn kont heb ik dus ook last.
'k Heb een fantastische driekwart broek,alleen maat Large,dus moet ik dat kind toestroppen tot aan mijn navel,anders is ze geen gezicht.
Ik krijg ook broekjes van een vriendin,die haar te klein zijn geworden,maar mij nog passen.
Oud 06-08-2003, 18:15
fingie-crookie
fingie-crookie is offline
ik pas broeken ook nooit en daarom hou ik het voornamelijk bij rokjes...
voor de rest moet je gewoon overal blijven passen totdat je wel een leuke passende broek tegenkomt

en de hennes is voor goedekope broeken perfect denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:18
jasmijn84
jasmijn84 is offline
ik draag broeken van indian rose, evisu, RL, DKNY en diesel
zijn wel prijzig maar ze passen me wel goed!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:20
Nuck
Nuck is offline
Ik heb voornamelijk spijkerbroeken, en dan van Diesel en Replay, die zitten mij perfect. Voor de zomer zijn van die iets wijdere parachute-stofbroeken en linnen fijn, in de winter is rib erg mooi . Heb een hele mooie rode ribbroek van Tommy Hilfiger gezien, was al wintercollectie. Beetje raar om met 30 graden al winterkleding te kopen, anders had ik m gekocht
Oud 06-08-2003, 18:45
fuego
fuego is offline
ik heb egt een hekel aan broeken kopen want pas namelijk haast nix!!heb onwijs lange benen maar geen brede heupen dus kom ik uit op maat 26 en dan nog het liefst lengtemaat 36 en das dus haast nooit te vinden al1 replay heeft ze af en toe!!baal er egt van want zoveel geld heb ik nou ook weer niet
Oud 06-08-2003, 20:30
duifeltje
duifeltje is offline
hmmmmzzzz, tja, ik ken het, ik ben heel kieskeurig met kleren dus voordat ik iets leuks heb gevonden duurt het wel ff.
ik draag graag wijde broeken met een leuke kleur maar vaak zijn die er niet of er zit iets van glitter op dus dan ga ik naar netjes ofzow maar daar hebben ze soms geen broeken in mijn maat,maar ik groei dus de laatste tijd kan ik steeds sneller een broek vinden!!
Oud 06-08-2003, 20:54
rodina
rodina is offline
Gstar, mooi model, betaalbaar.

Diesel is afgezaagd. Levi's kom ik met geen mogelijkheid in. Replay 't zelfde. Indian Rose vind ik niets.

Beenlengte is normaal, maar m'n taille is in verhouding met mn heupen te smal
Oud 06-08-2003, 21:03
@Moon
@Moon is offline
Oh god broeken kopen. Daar heb ik echt een hekel aan. Of ze passen me niet - ben net voor mn lengte toch ietsjes te breed waardoor ik dan een grotere maat moet nemen, maar als ik dat doe zijn die pijpen weer te lang - en anders zijn die broeken gigantisch duur .
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:13
Black Soul
Black Soul is offline
Citaat:
@Moon schreef op 06-08-2003 @ 22:03:
Oh god broeken kopen. Daar heb ik echt een hekel aan. Of ze passen me niet - ben net voor mn lengte toch ietsjes te breed waardoor ik dan een grotere maat moet nemen, maar als ik dat doe zijn die pijpen weer te lang - en anders zijn die broeken gigantisch duur .
Ja daar heb ik ook altijd last van, te lange pijpen. Het begint haast een wonder te worden als ik s thuiskom met een broek die perfect pas (ik draag trouwens veel wijduitlopende broeken, oa overzeas (weet verder geen merken te noemen))
Oud 06-08-2003, 21:15
emi
emi is offline
Ik draag meestal gewoon skatebroeken van overzeas. Ze zijn meestal veel te groot, maar een riempje erom en de onderkant of omslaan, of stuklopen en ik heb nergens problemen mee..
er zit toch geen model in
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:35
Anteverta
Anteverta is offline
Wijde broeken, overzeas, punkyfish, en merkloos
60 euro vind ik meer dan genoeg voor een broek

Ik heb vaak moeite met broeken vinden, want ik heb vrij lange benen...

Heb laatst een strakke paarse ribbroek gehad van een vriendin van mij (ze had hem pas een paar keer gedragen en vond het zonde om hem weg te gooien)
Maar nu moet ik dus eerst even wat van me buik aftrainen en heupen gaan kweken, want anders past dat ding me niet...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:47
Verwijderd
hmz ik heb een aantal broeken van G-sus, blink, psycho international, levi's, aem'kei enz. hmz ik heb nooit echt problemen met het vinden van broeken. vooral wijdeG-sus broeken zitten altijd erg goed...hehe kan je makkelijk aansnoeren met dat elastiek ensow

tsja en hoe duur die zijn....hmz ik weet niet eigenlijk...van 40 tot 100euro.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 21:52
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Ik heb skatebroeken, en die vallen meestal een aantal maten te groot, dus tja... Niet echt bepaald problemen mee.
Ik heb alleen wel breder hepen, zoown zandloper. En dat is wel irritant... Maargoed... Je ziet dat niet onwijs door die broeken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2003 @ 18:03:
Argh I feel you beeb!! Ik heb brede heupen vergeleken met mijn taille (krijg je die broek bijna niet dicht, zo strak zittie, en dan kan je zo je onderbroek zien zitten omdat hij aan de bovenkant open staat)

Probeer eens een broek die wat lager zit. Dan heb je geen last van die smalle taille
Oud 06-08-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 06-08-2003 @ 22:52:
Ik heb skatebroeken, en die vallen meestal een aantal maten te groot, dus tja... Niet echt bepaald problemen mee.
Ik heb alleen wel breder hepen, zoown zandloper. En dat is wel irritant... Maargoed... Je ziet dat niet onwijs door die broeken
daarom is skatekleding ook leuk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:22
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ga naar een motorwinkel en koop een leren broek.. Ze zijn net wat anders ontworpen, je hebt wat meer ruimte als je gehurkt zit (ongeveer zoals je ook op een motor zou zitten)..

Makkelijk schoonmaken ook.. En lekker warm in de winter, zeker 2 over elkaar..
Oud 06-08-2003, 22:55
Verwijderd
Hmm, na lang zoeken (kritisch he) vind ik altijd wel een broek die goed is. Die zit dan wel altijd te wijd bij m'n taille, maar daar kan ik wel mee leven.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:20
Verwijderd
Ik ben echt geen broeken freak.. Ik heb een skate broek van spaikey en nog 2 zwarte broeken , 1 blauwe broek en daar houd het bij mij wel op. Ook geen rokjes of iets dergelijk...
Meestal zit alles bij de v&d mij wel goed en daarom is het merendeel van mijn broek van de v&d maar voor de rest is broeken kopen het stomste wat er is!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:29
beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
rodina schreef op 06-08-2003 @ 21:54:

Beenlengte is normaal, maar m'n taille is in verhouding met mn heupen te smal

same problem...
Oud 07-08-2003, 08:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-08-2003 @ 22:55:
Probeer eens een broek die wat lager zit. Dan heb je geen last van die smalle taille
Ik hou niet van broeken met een hoge taille, dus die heb ik al.. En om een of andere rede vallen heupbroeken zo laag bij mij dat je z'n bouwvakkers idee krijgt...
Oud 07-08-2003, 10:03
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Nja, ik ben vrij dik enzo en ik heb ook zeker wel heupen wat bij mij juist irritanter is met broeken kopen enzo. Mja, ik weet ook niet echt van wat voor soort broeken jij houdt. Netjes, casual, spijker, rib, weetikveelwat. Misschien ff kijken bij 't jeans topic?
ik hou van normale broeken niet te netjes maar ook niet van die skatebroeken. tja lekker uitgelegd he. Mijn broeken nu:
* 2 linnen broeken (rood en zandkleur) van only
* spijkerbroek va indian rose model: apple
* zwarte broek van h&m, zo'n geval met zakken op de zijkant
Oud 07-08-2003, 13:50
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben eigenlijk meer een broeken dan een rokkenmens (ik vind m'n benen niet mooi).
Maar ik heb, net zoals de meeste meisjes hier, brede heupen en een smalle taille. Heupbroeken zitten dus het beste bij mij. En linnenbroeken vind ik ook wel lekker zitten, lekker zomers.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:54
chaostar
chaostar is offline
Ik heb een smalle taille en nogal brede dijen. Best wel irritant met broeken kopen omdat ik minstens maat 30 moet nemen om m'n bovenbenen erin te krijgen, terwijl mijn taille eerder maat 27/28 is. Daarbij zijn de broeken ook vaak nog te lang, ik ben maar 1.67m.
Rokken kopen gaat in dat opzicht wel een stuk makkelijker, vooral als ze wijd zijn of van stretchstof gemaakt zijn. Ook al is maat small meestal nog te lang.
Oud 07-08-2003, 19:36
annetjuh
annetjuh is offline
mijn benen zijn te lang
gemiddelde broek is dus te kort maar je moet goed zoeken dan vind je het wel
zelfs bij winkels waar je het niet vanverw8.

de mzzl
Reageren

Regels voor berichten