Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 13:20
X-je
X-je is offline
Kheb een vraagje, toen ik gisteren met mn vriend naar bed ging, had ik zo'n immense pijn in mij. Hij zat toen al in mij en hoe meer hij bewoog, hoe pijner het deed.
Tkon nie zijn dat ik nie nat genoeg was, want dat was ik wel en de pijn zat eerder binnen in.
Kan dat zijn omdat het een tijdje geleden was dat wij nog gevreeën hebben? Of zou er vanbinnen iets beschadigd zijn?

X-je
Oud 14-04-2002, 13:51
mathfreak
mathfreak is offline
Het zou kunnen dat je te gespannen was zodat je vaginaspieren niet voldoende ontspannen waren, waardoor je pijn had.
Mocht je er vaker last van hebben en mocht het niets te maken hebben met te gespannen zijn, dan kan ik je alleen maar aanraden om je huisarts te raadplegen omdat er dan mogelijk een wondje in je vagina kan zitten, wat pijn veroorzaakt bij de geslachtsgemeenschap.
Oud 14-04-2002, 18:49
Kupu
Kupu is offline
Ging ie misschien heel diep of zo?
Oud 14-04-2002, 21:07
X-je
X-je is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Ging ie misschien heel diep of zo?
Neen totaal niet. Dat ging zelfs niet, zoveel pijn deed het.

X-je
Oud 14-04-2002, 21:13
stella
stella is offline
mja ik heb dit ook gehad, maar naarmate we vaker met elkaar naar bed gingen werd het steeds minder.
as je het nog niet zo vaak met hem hebt gedaan denk ik gewoon dat je vagina ff moet wennen...weet niet hoe ik het moet uitleggen maar dan kun je er gewoon van uit gaan dat het met de tijd minder wordt en dat je het op een gegeven moment helemaa niet meer voelt.
het kan ook te maken hebben met wat dinges zei, dat je te gespannen was, maar meestal heb je dan geen pijn diep in je vagina.
het kan óók zijn dan hij te diep in je stootte waardoor zijn penis tegen je baarmoederwand aankwam, dat ook een naar gevoel, dat voel je ook echt in je buik.
als ik jou was zal ik het gewoon even rustig aan doen en ff kijken of het later minder wordt.
is dit na 3 keer rustig proberen nog niet zo en gaat het misschien wel bloeden zou ik ff naar de huisarts gaan, maar ik denk eigenlijk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:14
X-je
X-je is offline
Uhm, ik heb wel al ruim een jaar sex met mn vriend, dus het kan niet zijn dat ik er moet aan wennen. Twas gewoon 3 weken geleden.

X-je
Oud 14-04-2002, 21:28
stella
stella is offline
zomaar ineens?
ehm, tja....*stil*
dan weet ik het ook echt niet.
kijk geoon even, misschien gaat het vanzelf over en anders ffies langs de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:33
Verwijderd
Misschien spande je je onbewust toch aan... Kan ook zomaar komen, als het niet de eerste keer is of zo, dat je toch je spieren aanspant (zegt een kennis)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 12:58
FB
FB is offline
Volgende keer gewoon langer wachten voordat je hem in je laat gaan, gewoon zorgen dat je echt helemaal ontspannen bent.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:28
aquafemme
aquafemme is offline
Ik heb nu vorige week ook seks gehad, en ik had ontzettende pijn bij het vrijen.. het was niet mijn eerste keer, maar ik vrijde voor het eerst met dit persoon... De grote van zijn penis was extreem, en na de 2x heb ik letterlijk het hele bed ondergebloed... Kan het wezen dat er iets mis is in mijn lichaam, een wondje ofzo? Het bloede is wel gestopt, maar mijn afscheiding is wel erg bruinig..... Ik moet komende zaterdag ongesteld worden, kan het ook zijn, dat mijn baarmoeder geschrokken is ofzo? dat ik een tussentijdse bloeding heb gehad?of heb?

Een soa kan het niet wezen, want ik heb het altijd veilig gedaan... we hebben het wel zonder condomm gedaan, maar hij heeft zich laten testen voor dat hij me mij ging en ik ben aan de Pil.

Wie heeft dit wel eens gehad?

Oud 15-04-2002, 21:31
ConnX
ConnX is offline
Ehm.. tuzzentijdse bloeding kan het idd zijn, maar als er zon pijn aan voorafgaat lijkt me dat heel sterk.
Als hij zon lange heeft zou het kunnen zijn dat hij tegen de baarmoederwand heeft aangestoten, of dat er toch iets is geschuurd of geschaafd vanbinnen.

Gelukkig is het wel het lichaamsdeel wat het meest beschermd word, dus die bloeding zou gauw op moeten houden.

Na een paar keer zal je vagina ook wel gaan wennen aan de grootte van je vriend zijn henk.

Succes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Ik zelf niet (duh ) maar een vriendin wel. Het gebeurt wel vaker, vooral als de jongen wat 'groot geschapen is', en je wat geiriteerrd bent geraakt doordat het droog was ofzo.

Het moet wel binnen een dag of wat overgaan. Als het geirriteerd blijft en/of blijft bloeden (buiten je ongesteldheid natuurlijk) moet je even naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:06
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Ehm.. tuzzentijdse bloeding kan het idd zijn, maar als er zon pijn aan voorafgaat lijkt me dat heel sterk.
Als hij zon lange heeft zou het kunnen zijn dat hij tegen de baarmoederwand heeft aangestoten, of dat er toch iets is geschuurd of geschaafd vanbinnen.

Gelukkig is het wel het lichaamsdeel wat het meest beschermd word, dus die bloeding zou gauw op moeten houden.

Na een paar keer zal je vagina ook wel gaan wennen aan de grootte van je vriend zijn henk.

Succes
Het was een one night stand *Schaam*

De bloeding hield diezelfde avond al op, maar de afscheiding is zo raar... want dat heb ik anders nooit.. maar goed.. ik wacht af en anders bezoek ik de doktor..

Thanksz...
Oud 15-04-2002, 22:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Het was een one night stand *Schaam*
Als jij het fijn vond, en beiden het als een ONS zien, heb je je nergens voor de schamen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:51
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Een soa kan het niet wezen, want ik heb het altijd veilig gedaan... we hebben het wel zonder condoom gedaan,
???? je doet t ALTIJD veilig maar jullie hebbenhet zonder condoom gedaan ????

Ja er kan wel wat van binnenkapot zijn.... Of misschienis het schaal geworden op een plekje omdat jullie t vaak doen ofzo...\

dikke kus,

Tha Bomb Vivi©
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
aquafemme schreef:
Ik heb nu vorige week ook seks gehad, en ik had ontzettende pijn bij het vrijen.. het was niet mijn eerste keer, maar ik vrijde voor het eerst met dit persoon... De grote van zijn penis was extreem, en na de 2x heb ik letterlijk het hele bed ondergebloed... Kan het wezen dat er iets mis is in mijn lichaam, een wondje ofzo? Het bloede is wel gestopt, maar mijn afscheiding is wel erg bruinig..... Ik moet komende zaterdag ongesteld worden, kan het ook zijn, dat mijn baarmoeder geschrokken is ofzo? dat ik een tussentijdse bloeding heb gehad?of heb?

Een soa kan het niet wezen, want ik heb het altijd veilig gedaan... we hebben het wel zonder condomm gedaan, maar hij heeft zich laten testen voor dat hij me mij ging en ik ben aan de Pil.

Hmz, toen ik het de eerste keer probeerde, bloedde het ook vet... (niet dat ik het daarna weer heb geprobeerd ) Denk dat het een beetje 'restbloed' is, wat niet zo snel naar buiten kwam...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:06
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

Ja er kan wel wat van binnenkapot zijn.... Of misschienis het schaal geworden op een plekje omdat jullie t vaak doen ofzo...\

dikke kus,

Tha Bomb Vivi©
Ze bedoelt dat ze nooit met jan en alleman gevreeen heeft, ze waren elkaars eerste, dan kan je geen SOA hebben he... En ze neemt de Pil dus is ze veilig... Moeilijk hoor
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:

Ze bedoelt dat ze nooit met jan en alleman gevreeen heeft, ze waren elkaars eerste, dan kan je geen SOA hebben he... En ze neemt de Pil dus is ze veilig... Moeilijk hoor
Volgens mij is de Pil (sinds wanneer met een hoofdletter?) in 100% veilig hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:23
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

hmm... ik zou het nog es vertellen:

Ik heb half jaar terug relatie gehad, we waren elkaars eerste. Zonder condoom met Pil.

Nu heb ik 1.5 week terug een one night stand gehad, met een goede vriend en omdat hij bij zijn vorige vriendin, die hij ontmaagd had, had laten testen en niks had, hebben we gevreeén zonder condoom maar met de Pil. stom ik weet het.. zou ik ook nooit meer doen. (hij had ook een grote penis)

Kan het niet meer terug draaien, en nu heb ik dus die rare afscheiding, voor de rest voel ik me super goed.....
Oud 17-04-2002, 17:27
X-je
X-je is offline
En bij deze word mijn vraag volledig genegeerd en vergeten

X-je
Oud 17-04-2002, 21:31
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
X-je schreef:
En bij deze word mijn vraag volledig genegeerd en vergeten

X-je
heb je al eens aan glijmiddel gedacht?

maar goed als je opgewonden genoeg bent... ik weet het niet, misschien was je op het moment niet ontspannen genoeg en zat je net voor de periode dat je ongesteld moest worden.. misschien deed het daar door meer pijn dan anders...

zo geholpen? ik doe mijn best?!
Oud 17-04-2002, 22:51
ConnX
ConnX is offline

Hoe kun je nu over altijd praten als t n ONS was????

Vaag
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:32
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
ConnX schreef:

Hoe kun je nu over altijd praten als t n ONS was????

Vaag
wil je de topic even goed lezen voordat je overal vraagtekens neer plant?

Ik heb het met mijn ex vriend veilig gedaan, altijd met condoom!!!!

Tjezus!

Regels voor berichten