|
|
||
|
Citaat:
De bloeding hield diezelfde avond al op, maar de afscheiding is zo raar... want dat heb ik anders nooit.. maar goed.. ik wacht af en anders bezoek ik de doktor.. Thanksz...
|
|
||
|
Citaat:
Ja er kan wel wat van binnenkapot zijn.... Of misschienis het schaal geworden op een plekje omdat jullie t vaak doen ofzo...\ dikke kus, Tha Bomb Vivi© |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ) Denk dat het een beetje 'restbloed' is, wat niet zo snel naar buiten kwam...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb half jaar terug relatie gehad, we waren elkaars eerste. Zonder condoom met Pil. Nu heb ik 1.5 week terug een one night stand gehad, met een goede vriend en omdat hij bij zijn vorige vriendin, die hij ontmaagd had, had laten testen en niks had, hebben we gevreeén zonder condoom maar met de Pil. stom ik weet het.. zou ik ook nooit meer doen. (hij had ook een grote penis)Kan het niet meer terug draaien, en nu heb ik dus die rare afscheiding, voor de rest voel ik me super goed.....
|
|
||
|
Citaat:
maar goed als je opgewonden genoeg bent... ik weet het niet, misschien was je op het moment niet ontspannen genoeg en zat je net voor de periode dat je ongesteld moest worden.. misschien deed het daar door meer pijn dan anders... zo geholpen? ik doe mijn best?!
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het met mijn ex vriend veilig gedaan, altijd met condoom!!!! Tjezus!
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
pijn bij vrijen brunettespy | 8 | 27-11-2013 13:15 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Pijn bij de seks vosje16 | 9 | 13-11-2007 21:32 | |
| Lichaam & Gezondheid |