Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat als je jouw 'reactie snelheid', dus hoe snel je muis cursor maximaal kan bewegen, op het moment dat jij die knop induwt, het zelfde laat, maar alle andere spelers zeg nog maar 50% van die snelheid hun cursor laten bewegen.....
Dan heb je een soort bullet time ![]() Als een ander dan op zijn beurt ook weer bullet time induwd heb je twee mogelijkheden: a] Zijn bullet time effect word teniet gedaan [Gelijke reactie snelheid] b] Iedereens reactie snelheid word nog eens in tweeen gehakt [Dan zijn er dus mensen met 2x zo trage cursors ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
sorry voor het uppen maar ik heb hier zelf ook over na gedacht.
bullettime zelf is eigenlijk niet haalbaar maar dan moet je verder kijken. Waarom wil je bullet-time? - omdat jij dan sneller bent dan de rest. in MP is iedereen op zich gelijk dus hoe? 'gewoon' - als je bullettime activeert vertraagt iedereen die bij jouw in de buurt is en/of jou kan zien. Om de rest niet sneller te maken maak je het scherm blurrig en half-dubbel - niet ernstig maar zodat de ander meer tijd nodig heeft om te zien wat er gebeurt. En natuurlijk maximale draaisnelheid van aim naar (vaste) lage waarde brengen. - dit is denk ik best mogelijke.
|
uuh..
bij zoon tijd vertraging is het voor de andere speler niet tezien of jij het langzaam ziet.. (jij moet namenlijk op de knop drukken) dus als jij op die knop drukt dan ga jij langzaam de lucht in enz enz en zal de medespeler dat neit zien.. maar die zal het zelf ook kunnen gebruiken |
![]() |
||
Citaat:
Als je rest vertraagt op bewegingen en jezelf niet dan is het iets anders... dan is het meer speedtime dan bullettime.
|
![]() |
Een truckje zou kunnen zijn, is dat je de ruimte voor de gebruiker van bullittime verkleint. Dat betekend dat bijvoorbeeld 10 meter word omgezet in 1 meter: dat heeft als resultaat dat je je tegenstanders tering langzaam naar je toe ziet rennen en de kogels verdomt langzaam naar je toe ziet komen (10 keer zo langzaam). Genoeg tijd om de richten lijkt mij.
![]() |
![]() |
|
|