Advertentie | |
|
![]() |
|
Topics met als hoofdonderwerp automutilatie
zijn verboden, zie daarvoor het announcement. Een topic openen wat minder op de am gericht is mag wel, dit is toch wat teveel am imo...
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel vervelend, vooral omdat het je eerste post op hier is, maar topics over automutilatie zijn hier niet toegestaan. Je mag wel een topic over de achterliggende problemen posten, maar niet een topic met als hoofdonderwerp automutilatie. Dit omdat dit soort topics voor sommige mensen als trigger kunnen werken en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Als je iets op een forum wilt posten is het verstandig om het attachement van het desbetreffende forum door te lezen. Dit is de eerste post op een forum met 'attachement' er voor. Die van psychologie is hier te vinden. Daar zijn ook links te vinden van instanties waar je wel terecht kunt. Ik hoop dat je niet meteen zo erg van me schrikt dat je nooit meer durft te posten... Je mag gerust een topic posten over de achterliggende problemen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik doe aan automutilatie, hoe kom ik hier vanaf? HolaitsAnna | 22 | 14-03-2017 21:58 | |
Psychologie |
Automutilatie butterbee | 2 | 03-04-2006 15:37 | |
Psychologie |
kan roken ook een lichte vorm van automutilatie zijn? lithium | 21 | 16-10-2004 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan men bloedvergiftiging krijgen door automutilatie? Fantôme | 34 | 04-12-2003 08:24 | |
Psychologie |
automutilatie topics Verwijderd | 43 | 11-11-2002 16:15 | |
Psychologie |
verschil: automutilatie- zelfkastijding Optima | 5 | 18-09-2002 18:05 |