Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 20:25
ekki
ekki is offline
Hoi!

Ik heb een beetje een debiel vraagje. Vandaag was ik op het strand en aangezien ik op het strand liggen doorgaans best wel suf vind, zijn ik en mijn vriend een stukje gaan lopen. We dachten dat het naaktstrand ver weg was, maar ineens stonden we midden tussen allerlei naakte mensen. Ik hou daar helemaal niet van, maar ben toch doorgelopen omdat ik nog een stukje wilde lopen en dacht dat dat strand toch zo voorbij was. Nouja, het duurde mij te lang, ben dus weer omgekeerd. Ik kijk ook niet graag naar die mensen (tenminste niet uitgebreid, vind ik dom staan), maar ik zag ze uiteraard wel. Beetje raar van mij dat ik dit open, maar goed, ik ben gewoon nieuwsgierig.

In ieder geval is mijn vraag: is het zo dat bij oude mannen hun piemel kleiner wordt ofzo? Ik zag van die oude mannetjes met echt hele minikleine piemeltjes. Ik kon me niet voorstellen dat je daarmee een kind zou kunnen verwekken (te klein ofzo). En alleen de oude mannetjes hadden ook zo'n klein piemeltje.

Nouja, ik schaam me wel een beetje om dit zo op te schrijven, maar ik vroeg het me gewoon af, of piemels krimpen ofzo als je ouder wordt.

Oud 04-08-2003, 20:27
Verwijderd
Wat wil je precies weten dan?

edit; sorry, ik was voorbarig...

Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-08-2003 @ 21:27:
Wat wil je precies weten dan?
Sorry, ik drukte op enter terwijl het bericht nog niet af was, nu is het bericht wel af.
Oud 04-08-2003, 20:29
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
ekki schreef op 04-08-2003 @ 21:25:
Nouja, ik schaam me wel een beetje om dit zo op te schrijven, maar ik vroeg het me gewoon af, of piemels krimpen ofzo als je ouder wordt.

Hmm, over het algemeen krimpen oude mensen toch,
dus dan lijkt het me logisch dat hun piemel ook krimpt..
Kweenie, het enige wat ik weet over piemels
en oude mannen is dat ze inactief (ongeveer ) worden.
Oud 04-08-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 04-08-2003 @ 21:25:
Hoi!

Ik heb een beetje een debiel vraagje. Vandaag was ik op het strand en aangezien ik op het strand liggen doorgaans best wel suf vind, zijn ik en mijn vriend een stukje gaan lopen. We dachten dat het naaktstrand ver weg was, maar ineens stonden we midden tussen allerlei naakte mensen. Ik hou daar helemaal niet van, maar ben toch doorgelopen omdat ik nog een stukje wilde lopen en dacht dat dat strand toch zo voorbij was. Nouja, het duurde mij te lang, ben dus weer omgekeerd. Ik kijk ook niet graag naar die mensen (tenminste niet uitgebreid, vind ik dom staan), maar ik zag ze uiteraard wel. Beetje raar van mij dat ik dit open, maar goed, ik ben gewoon nieuwsgierig.

In ieder geval is mijn vraag: is het zo dat bij oude mannen hun piemel kleiner wordt ofzo? Ik zag van die oude mannetjes met echt hele minikleine piemeltjes. Ik kon me niet voorstellen dat je daarmee een kind zou kunnen verwekken (te klein ofzo). En alleen de oude mannetjes hadden ook zo'n klein piemeltje.

Volgens mij kunnen piemels inderdaad krimpen, ik heb ook alleen dat soort ervaringen op naturistentereinen... oudere mannen hebben gewoon kleinere piemels, dus tja... dan zullen ze wel krimpen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:30
ekki
ekki is offline
Citaat:
Quiana schreef op 04-08-2003 @ 21:29:

Hmm, over het algemeen krimpen oude mensen toch,
dus dan lijkt het me logisch dat hun piemel ook krimpt..
Kweenie, het enige wat ik weet over piemels
en oude mannen is dat ze inactief (ongeveer ) worden.
misschien dat ze daarom krimpen, omdat ze niet meer nodig zijn ofzo .

(ik wilde het eerst aan m'n schoonvader vragen, maar heb dat uiteindelijk toch maar niet gedaan).
Oud 04-08-2003, 20:32
ekki
ekki is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-08-2003 @ 21:30:
Volgens mij kunnen piemels inderdaad krimpen, ik heb ook alleen dat soort ervaringen op naturistentereinen... oudere mannen hebben gewoon kleinere piemels, dus tja... dan zullen ze wel krimpen
hmm, raar. kijk, dat ze nou rimpeliger worden, ok. maar helemaal krimpen vind ik best maf. er zit niet eens kraakbeen in dat inzakt ofzo. op dat ding werkt als het goed is toch echt de zwaartekracht (en zeker als je altijd naakt rondloopt), dan zou je juist verwachten dat ie niet krimpt.
Oud 04-08-2003, 20:38
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
ekki schreef op 04-08-2003 @ 21:32:
hmm, raar. kijk, dat ze nou rimpeliger worden, ok. maar helemaal krimpen vind ik best maf. er zit niet eens kraakbeen in dat inzakt ofzo. op dat ding werkt als het goed is toch echt de zwaartekracht (en zeker als je altijd naakt rondloopt), dan zou je juist verwachten dat ie niet krimpt.
Serieus! Die vakantie duurt echt veeeeeeels te lang voor jou

Hoogste tijd om weer aan de slag te gaan.....
Oud 04-08-2003, 20:39
Verwijderd
Je hebt gelijk, piemels krimpen als ze ouder worden. Kijk maar eens op seksvraagbaak.nl. Daar staat een grafiek.

Dit had mijn topic kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 04-08-2003 @ 21:30:
(ik wilde het eerst aan m'n schoonvader vragen, maar heb dat uiteindelijk toch maar niet gedaan).
lullig
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-08-2003 @ 21:47:
lullig
Waar háál je het vandaan...

@ekki: Reken er maar op dat je schoonvader je waarschijnlijk heel dankbaar zal zijn dat je het niet aan hem gevraagd hebt...
Oud 05-08-2003, 09:02
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 04-08-2003 @ 22:29:
Waar háál je het vandaan...

@ekki: Reken er maar op dat je schoonvader je waarschijnlijk heel dankbaar zal zijn dat je het niet aan hem gevraagd hebt...
Zelf zeker die vraag al eens gehad, naar ik aanneem?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 14:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-08-2003 @ 10:02:
Zelf zeker die vraag al eens gehad, naar ik aanneem?
Dat niet, maar ik kan me voorstellen dat iemand die zo'n vraag krijgt voorgelegd zich daardoor misschien opgelaten zou kunnen voelen. Zelf zou ik met die vraag overigens geen enkel probleem hebben gehad.
Oud 05-08-2003, 16:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 04-08-2003 @ 21:38:
Serieus! Die vakantie duurt echt veeeeeeels te lang voor jou

Hoogste tijd om weer aan de slag te gaan.....

ik was maar één dagje op het strand.

ik denk dat ik nog te jong ben om met zoveel engs geconfronteerd te worden .

Citaat:
Jadie schreef op 04-08-2003 @ 21:39:
Je hebt gelijk, piemels krimpen als ze ouder worden. Kijk maar eens op seksvraagbaak.nl. Daar staat een grafiek.

Dit had mijn topic kunnen zijn
Ik kan de grafiek niet vinden.
Waar moet ik zoeken?
Ik ben wel nieuwsgierig namelijk.
Gelukkig ben ik niet de enige die hier nieuwsgierig naar is.

Citaat:
Leonoor schreef op 04-08-2003 @ 21:47:
lullig
ach .

Citaat:
mathfreak schreef op 04-08-2003 @ 22:29:
Reken er maar op dat je schoonvader je waarschijnlijk heel dankbaar zal zijn dat je het niet aan hem gevraagd hebt...
Ja, ik weet het niet. Ik weet in ieder geval wel dat ik het best aan mijn vader had kunnen vragen. Maar ik wet gewoon niet echt wat hij van dat soort vragen vindt...
Overigens heb ik het wel over wat oudere mannen dan hij (hij is nog geen 50 namelijk en heeft vast nog een normaal formaat piemel).

Bedankt voor jullie antwoorden!
Oud 05-08-2003, 16:28
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
ekki schreef op 05-08-2003 @ 17:27:
Ja, ik weet het niet. Ik weet in ieder geval wel dat ik het best aan mijn vader had kunnen vragen. Maar ik wet gewoon niet echt wat hij van dat soort vragen vindt...
Ik zou niet durven om zoiets aan m'n schoonvader te vragen.
Oud 05-08-2003, 16:29
ekki
ekki is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-08-2003 @ 17:28:
Ik zou niet durven om zoiets aan m'n schoonvader te vragen.
ik dus ook niet. never .

Regels voor berichten