Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer je anders te uiten, (dus niet gaan slaan ed),
maar praat over wat je op dat moment dwars zit (of gewoon over het gevoel wat je dan hebt), schrijf het desnoods op, sport het eruit, etc. Kan de reden zijn dat je bepaalde onverwerkte/heftige gevoelens hebt opgekropt, en die er zo uitkomen? Ik denk dat als je de oorzaak niet echt kan aanwijzen, er iets in je onderbewustzijn (oid?) zit, (onverwerkte gebeurtenissen bijv), en dat je ze niet anders kan uiten, maar ik kan het ook volledig mis hebben. ![]()
||
Citaat:
Ja, op dąt moment wel, maar als die buien telkens terugkomen, lijkt het mij dat er niet iets čcht opgelost is, maar alleen maar tijdelijk. Misschien kan je als de ergste agressie weg is, (en je dus eigenlijk in zo'n leeg moment zit), dan proberen te kijken wąt je eigenlijk voelt, en waar dat vandaan zou kunnen komen? Misschien kan je dan ook wat duidelijkheid voor jezelf scheppen, en zo proberen de oorzaak aan te pakken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook tijden gehad dat ik me gewoon liet gaan maar uiteindelijk bracht dat gewoon meer problemen met zich mee. Nu ga ik geowon weg als ik bang ben dat het niet lukt en ga ik wat leuks proberen te doen, iig niet afreageren.. EN dan heb je achteraf dat schuldgevoel ook niet |
![]() |
||
Citaat:
|
En je hebt echt geen idee waardoor het komt?
Het zou kunnen zijn dat je de laatste tijd niet echt goed aan ontspanning hebt gedaan. Als je onder grote druk hebt gestaan of het gewoon druk hebt gehad wordt het misschien tijd om even goed stoom af te blazen. Wanneer je dit niet doet kan het uiteindelijk resulteren in uitingen zoals deze. Pak je rust, dat helpt echt. Maar ik weet natuurlijk helemaal niet of het ook zo is...maar zou dit het kunnen zijn? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhalen schrijven. ExpoRules | 8 | 17-04-2011 18:43 | |
Psychologie |
woede aanvallen Thee | 22 | 30-03-2005 08:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
depri aanvallen van prednison? -bambi- | 12 | 12-01-2005 16:46 | |
Psychologie |
jouw levensverhaal BlackMystery | 88 | 28-05-2003 10:02 | |
Psychologie |
Whaa woede aanval gehad! HelpMePlease | 34 | 24-03-2003 17:42 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |