Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee bij ons op school is het zo als je naar het 3e gaat zit je of in Kader/basis of in Theoretische leerweg
ik zit in kader/basis tot december moet ik werken op school en bewijzen wat ik kan kader of basis dus ik ga voor kader natuurlijk en ik doe dan sector Economie
|
Ik doe dit jaar eindexamen in Filosofie.. En filosofen zijn geen gekken hoor,dat is best wel een onzinnige uitspraak.Filosofen zijn erg slimme mensen, maar pas wel op.. Want je moet er echt voor gaan, het is geen rijkmakende baan en ook niet supergewaardeerd.. Als je dit kiest moet je er ook 100% achter staan..
![]()
||
Citaat:
Sorry, ik weet hier niet zoveel van. Wat is kader/basis
|
Ik denk dat je voor je stage gewoon iets leuks moet kiezen.
Kijk eens even na wat filosofie en sterrenkunde of het andere dat je aangeraden wordt precies inhoud en kijk wat je het meest bevalt.
|
Verwijderd
|
hmm...
je doet KBL ( kader beroeps gerichte leerweg) dan kan je dus inprincipe niet na de 4e doorstromen naar de havo omdat het een te lage richting is.. Inprincipe stroom je na kbl in op mbo 4 (zoiets hoorde ik) en bbl op mbo 3 ( ga me nou niet quoten omdat ik het fout heb met mbo want ik hou me daar totaal niet mee bezig) na mbo kan je hbo doen en dan zit er vast wel iets voor je tussen. Wat betreft je stage : ik zou kijken of er iets is waar je stage kan lopen wat "praktisch" is, dit hoeft toch niet meteen te zijn wat je zou willen worden, misschien kom je er wel achter dat je nog andere dingen leuk vind! ik ga er wel ff over nadenken over waar je kan stage lopen.. groetjes Eva |
![]() |
|
Op een Vrije School loop je in de derde, vierde en vijfde klas stage. Ik heb dit jaar een winkelstage gehad en ik vond dat super leuk. Misschien ook wel iets voor jou, en als je economie doet past dat er wel bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat moet ik worden?!? JDH | 9 | 10-05-2011 18:37 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? lilian123456789 | 6 | 13-01-2010 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Verwijderd | 50 | 28-08-2004 16:58 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Psychologie |
wat moet ik nou? sweatbear | 7 | 26-06-2002 13:23 |