Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2010, 11:57
lilian123456789
lilian123456789 is offline
heey allemaal!

Ik heb een beetje een probleem... Ik ben verliefd geworden op een jongen van 16, ik ben zelf 14. Hij is net in december 16 geworden en ik word in mei 15. Hij zit ook maar 1 klas hoger dus de leeftijd is het probleem niet echt. Ik ken hem nu 3 á 4 maanden schat ik. Hij valt bij ons in met stijldansen, omdat wij een tekort aan jongens hebben, hij is nu een 2e jaars danser, ik een eerste jaars. Ik dans elke les als hij er is met hem. Ik ga waarschijnlijk ook dit weekend, of de volgende, met hem naar de bios, en ik ga ook met hem afdanen. Ik msn ook heel vaak met hem.... bijna elke dag, maar nu komt het. Hij is volgens mij verliefd op een ander, btw. hij weet dat ik hem leuk vind, maar hij vind mij niet leuk, ben wel een beetje veranderd sinds die tijd, kan meer mezelf zijn bij hem nu. Ik heb hem gister nog gevraagt of hij een leuk meisje heeft ontmoet (dat doen we wel vaker bij elkaar) hij zei nee, maar hij heeft toch heel veel contact op hyves (en trouwens ook op msn) met een bepaald meisje, ze is volgens mij best knap en volgens mij vinden ze elkaar echt leuk.

Ik weet dat ik het beter op kan geven en dat hij me toch niet leuk gaat vinden, maar dat is zo ontzettend moeilijk. Mijn zelfvertrouwen wordt er ook niet beter van, ik ga steeds meer aan mezelf twijfelen, wat is er mis met me enz. Komt waarschijnlijk omdat bijna iedereen om me heen wel een vriendje heeft behalve ik, en degene die ik leuk vind, vinden mij niet leuk, en anders om ook trouwens.

Dus mijn vraag is nu, wat moet ik doen? moet ik hem inderdaad los laten en gewoon goede vrienden blijven?

Xx

Laatst gewijzigd op 13-01-2010 om 12:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2010, 12:06
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Tsja, loslaten lijkt me wel het handigst, als ie al bijna letterlijk heeft gezegd dat hij jou niet leuk vindt... dan hoef je je meteen ook niet meer druk te maken over of één of andere hyvesvriendin van 'm nou serieus is of niet. Hoeft natuurlijk totaal niet serieus te zijn, jongens hebben wel vaker intensief contact, gewoon voor de lol.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 12:12
lilian123456789
lilian123456789 is offline
Ik weet het, maar het is zeker niet makkelijk, ik probeer het ook echt, maar het lukt gewoon niet... Ik vind hem gewoon té leuk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 12:25
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
In dat geval zou ik geen dingen met hem doen als naar de film gaan e.d. Da's zelfpijniging. Tenzij je genoeg zelfvertrouwen hebt om te denken dat je hem nog wel even kunt verleiden, maar daar lijkt het niet op... En dat is trouwens ook niets om je voor te schamen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 12:36
lilian123456789
lilian123456789 is offline
heey!

bedankt voor je reacties(L) mm ik was wel van plan om te gaan, gewoon als vrienden dan.... Hem verleiden lukt me denk ik niet, hij lijkt dat andere meisje erg leuk te vinden, en daarbij ik zie hem elke vrijdag, praat elke dag met hem en ga ook nog met hem afdansen, dan moet dit er ook nog wel bij kunnen denk ik...

Xx(k)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:10
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Was de film zijn idee? En spak hij niet stiekem over jullie? Waarom zou jij met je naar de film willen als jij 'niet interessant' zou zijn? Naar welke zou je gaan? Een romantische? Actie of meer een familiefilm? Als ik jou was zou ik gewoon gaan, kijken wat ervan komt en misschien uitspreken wat je ervan vind.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:14
lilian123456789
lilian123456789 is offline
heey!

nee, de film was mijn idee, maar hij kwam er later wel zelf op terug... naar welke we gaan weten we nog niet, ik verwacht dat het een actie word... toch denk ik dat hij het ook meer als vrienden bedoeld... Ik laat jullie trouwens nog wel even weten hoe het is afgelopen...

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.