![]() |
|
![]() |
www.catholictunes.nl
Dan kun je fijn de eerste paar maten van je favoriete psalm op je mobieltje zetten. Voor de gelovigen: doe je dit, of gaat hette ver Voor de niet gelovigen: is dit het toppunt van camp?
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 18:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als jíj de Here maar in je hart toelaat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik doe mee aan de rage.. Ik heb een Sisters liedje.. Divine enough?
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ik zou t wel een cole stunt vinden, maar nu doet iedereen het al, dus is het niet meer orgineel. *blijft maar gewoon bij z'n selfmade in elkaar geflanste 3 noten tune*
|
Verwijderd
|
Er is wel een hele mooie versie van het Ave Maria, niet zon Jantje Smit versie maar een échte mooie, ik zou er geen moeite mee hebben om die op mijn telefoon te hebben.
Een psalm zou ik denk ik niet doen, hoogstens om iedereen verbaasd te laten kijken en om er nu eindelijk eens achter te komen of dat nou mijn telefoon is ![]() Als ik er achter gekomen ben hoe ik een ringtone op mijn tel zet zal ik er nog eens over nadenken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zouden jullie reageren? -(L)- | 36 | 14-02-2005 18:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
ik ben echt triest onzeker, zouden jullie dit ajb ff willen lezen + mening geven?? Palmboompje | 17 | 23-11-2003 17:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Zouden jullie dit ajb willen invullen? Cherry | 9 | 04-02-2003 07:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 |