Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 19:09
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heeej,

Weer eens verliefd en dat brengt opnieuw weer eens wat problemen meej die ik altijd graag aan jullie kwijt wilt en hoop op een mening van jullie...

Ik ben al een tijdje verliefd op een heel erg knap, lief meisje "in mijn ogen dan".... Ik heb haar verteld dat ik haar erg leuk vond en toen wist ze het niet precies te zeggen en ben ik er maar over gestopt.. Ik bevatte het als een "neej ik vind niks aan je"... Maar k heb haar op msn gesproken en ze vond me heel erg lief, knap etc gewoon perfect maar ze had net een "relatie" van een paar maanden achter de rug en had geen zin om gelijk weer met iemand te nemen, maar het lag niet aan mij zei ze want ze vond me leuk en ik maakte later een kans maar eerst wilde ze wat vrijgezel zijn... Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen moet ik gewoon nog goed contact met haar houden en op "wie weet wanneer zij weer met iemand wilt binden" of haar vergeten.... Of wat kan ik doen om haar te overtuigen dat een "ja" ook leuk kan zijn...

Ik vind het moeilijk..... Wat zouden jullie doen... En vinden jullie het begrijpelijk dat je na een relatie van een paar maanden die op een kl*te manier is stuk gelopen niet gelijk na een maand weer met iemand wil proberen?! Ik vind het wel begrijpelijk maar toch..... ....

Wat zou ik haar toch graag in mijn armen willen houden

Bisous,
DaLoverBoy

Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 19:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik snap jullie beiden wel...Van haar kant net zo goed als die van jou...Jij hebt niet zoveel zin om te wachten en zij wil niet direct met jou een nieuwe realtie beginnen...Maar waarom zou je niet op haar wachten? Je bent in love, dus ik zou dat meisje niet zomaar ''wegdoen'' omdat ze niet direct een nieuwe vriend wil...

Ik zou dan ook zeker contact met haar houden, af en toe een babbel op msn, maar ga niet achter haar aan lopen alsof ze stroop aan der kont heeft...

Succes!
Oud 13-08-2003, 19:24
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Als ik jou was zou ik dr "helpen" met dr over de oude relatie heen te komen..... Als dat de gevoelens bij dr niet op scherp zet. dan weet ik het ook niet meer...
Oud 13-08-2003, 19:27
blueeyes_jochie
Hahahaha thnxxx maar dat is nu juist het moeilijke voor mij.. Als ik op iemand verliefd ben dan loop ik altijd net alsof ze stroop aan der kont heeft en misschien ben ik drm ook wel es iets te opdringerig al leer ik het mijn eigen wel steeds een bitje meer af.. Maar ben al een tijdje vrijgezel nou ja als je niet weekend-relaties meetelt en ik zou zo graag weer een vaste verkering willen en dan heb ik de juiste persoon gevonden waar ik echt super verliefd op ben geworden, maar dan hoor je zoiets... Maar je hebt gelijk het beste is afwachten het is alleen moeilijk om zolang af te wachten, voorbeeld anders stuurden we elke dag een paar smsjes maar afgelopen paar dagen kon het niet omdat ze weg was en ze had geen beltegoed meer (EN DAT WIST IK DUS NIET) nou je had me toen moeten zien ik kon niet in slaap komen terwijl ik er weer al om half 6 uit moest voor mijn werk toen dacht ik stuur dan ook maar een smsje of laat hem een keertje over gaan dan ist voor mij weer goed........

Moeilijk is liefde zeg...

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 13-08-2003, 19:35
blueeyes_jochie
Praten met forumleden van scholieren.com lucht echt op weet je het helpt..!!! k kan het bij niemand anders kwijt... Tegen mijn ouders vertel ik zoiets sowieso niet.. Praat niet graag met mijn ouders, genoeg vrienden en vriendinnen, maar mijn beste vriend waar ik altijd alles aan vertel en dit nu ook graag wil vertellen heeft geen oor voor me over, want denkt alleen maar aan zijn eigen vriendin en dus ook aan zijn eigen, lekker egocentrisch...

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 13-08-2003, 19:45
L1
L1 is offline
Hou contact met haar en laat jullie gesprekken steeds verder gaan, steeds verder. Misschien is dat een idee.

ik herken me erg in dit verhaal.
Oud 13-08-2003, 19:48
blueeyes_jochie
Citaat:
L1 schreef op 13-08-2003 @ 20:45:

ik herken me erg in dit verhaal.
En ist het toen nog wat geworden? Of ben je niet meer verder gegaan?!

?

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 13-08-2003, 20:03
blueeyes_jochie
Yes en toch heb ik echt hoop dit stuurde ze me daarnet "Hej! Ben je thuis? Verveel me.. Kom je film kijke? Kus ...?"

Cuwl!

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 13-08-2003, 20:08
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Gaaf!
Have fun!
Oud 13-08-2003, 21:27
L1
L1 is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 13-08-2003 @ 20:48:
En ist het toen nog wat geworden? Of ben je niet meer verder gegaan?!

?

Bisous,
DaLoverBoy
bepaalde punten, ik moet het nog vertellen aan haar. Ik ben absoluut geen held in zulke dingen.
Reageren

Regels voor berichten