Heeej,
Weer eens verliefd en dat brengt opnieuw weer eens wat problemen meej die ik altijd graag aan jullie kwijt wilt en hoop op een mening van jullie...
Ik ben al een tijdje verliefd op een heel erg knap, lief meisje "in mijn ogen dan".... Ik heb haar verteld dat ik haar erg leuk vond en toen wist ze het niet precies te zeggen en ben ik er maar over gestopt.. Ik bevatte het als een "neej ik vind niks aan je"... Maar k heb haar op msn gesproken en ze vond me heel erg lief, knap etc gewoon perfect maar ze had net een "relatie" van een paar maanden achter de rug en had geen zin om gelijk weer met iemand te nemen, maar het lag niet aan mij zei ze want ze vond me leuk en ik maakte later een kans maar eerst wilde ze wat vrijgezel zijn... Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen moet ik gewoon nog goed contact met haar houden en op "wie weet wanneer zij weer met iemand wilt binden" of haar vergeten.... Of wat kan ik doen om haar te overtuigen dat een "ja" ook leuk kan zijn...
Ik vind het moeilijk..... Wat zouden jullie doen... En vinden jullie het begrijpelijk dat je na een relatie van een paar maanden die op een kl*te manier is stuk gelopen niet gelijk na een maand weer met iemand wil proberen?! Ik vind het wel begrijpelijk maar toch.....

....
Wat zou ik haar toch graag in mijn armen willen houden
Bisous,
DaLoverBoy