![]() |
|
Verwijderd
|
maak je geen zorgen over je bovenbenen en heupen. ik zat pas hier ergens op 'n forum te kijke..wat jongens nou liever hadden, een meiske die beetje gezet is, brede heupen enzo, of zo een dun meiske,
en de meesten wilden toch een meiske met vrouwelijke vormen, en ik moet zelf toegeven, dat vind ik ook mooier.... (al haat ik het zelf ook wel eens een beetje hoor.) wat je er tegen kan doen weet ik niet, beetje paardrijde, flink in dat zadel zitten, hardlopen, zwemmen..kweenie |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kontspieren doen, door op handen en knieën op de grond te gaan zitten en dan telkens 1 been naar boven trekken, de lucht in, dat een tijdje vasthouden en vervolgens het andere been. Je krijgt dan een wat strakkere kont en zo slinken je heupen iets. Maar je moet weten dat heupen vooral uit bot met een laagje vel bestaan, d'r zit nooit zoveel vet op. Bovenbenen kan je wel wat aan doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Niet eigenwijs of raar hoor ![]() |
![]() |
|
Fietsen helpt echt!
Sinds ik in de sportschool minstens 40min. fiets (minstens 3x per week) zijn mijn benen veel gespierder en dus slanker geworden! Dat hoorde ik daarstraks nog toen een meisje van mijn school me kwam vragen of ik afgevallen was, want mijn benen waren heel mooi geworden! Was ik effe blij ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Dunnere boven benen. Verwijderd | 22 | 26-08-2011 21:12 | |
Lifestyle |
brede heupen/ bovenbenen. naddi | 21 | 09-10-2010 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rugpijn Heksjuh | 7 | 28-01-2009 14:35 | |
Lichaam & Gezondheid |