Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2003, 10:10
ruuT
ruuT is offline
heeft iemand wrong turn gezien
en wat vond je er van en wat vond je het goorste stukje?
ik vond hem ten eerste echt eng
en ik vond het stukje dat dat meisje in de boom wordt
vermoord met de bijl dat het bovenste deel van haar hoofd nog bleef hangen het goorste
maar ja als je hem nog niet hebt gezien moet je hem
echt gaan kijken
http://www.wrongturnmovie.com/

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2003, 10:17
miro
miro is offline
Ach hij was idd echt superranzig. Hij had heel veel spannende momenten wat natuurlijk heel goed is. Maar voor de rest vond ik t maar een standaard horrorfilm, een b film. Leuk om een avondje thuis te kijken met al je vriendinnen op de bank maar om de toegangsprijs van de bios voor te betalen? Nee.

(heb m in de sneak n week geleden gezien)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 10:18
Tahvall
Tahvall is offline
ze ziet er goed uit
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 10:27
Verwijderd
anders kijk je eerst even of er al een topic over geopend is
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:19
ruuT
ruuT is offline
Citaat:
Roxane schreef op 31-07-2003 @ 11:27:
anders kijk je eerst even of er al een topic over geopend is
ja die had ik er na pas gezien sorry foutje
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:21
ruuT
ruuT is offline
Citaat:
miro schreef op 31-07-2003 @ 11:17:
Ach hij was idd echt superranzig. Hij had heel veel spannende momenten wat natuurlijk heel goed is. Maar voor de rest vond ik t maar een standaard horrorfilm, een b film. Leuk om een avondje thuis te kijken met al je vriendinnen op de bank maar om de toegangsprijs van de bios voor te betalen? Nee.

ja ik heb hem ook gezien met sneak maar wel pas eergisteren
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:39
dark_poetry
dark_poetry is offline
Hmmz ik zal geen moeite doen voor deze film om m te downloaden.
Oud 31-07-2003, 11:58
ruuT
ruuT is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 31-07-2003 @ 12:39:
Hmmz ik zal geen moeite doen voor deze film om m te downloaden.
je kan natuurlijk ook gewoon naar de videotheek gaan
om een film te bekijken
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:01
dark_poetry
dark_poetry is offline
Haha alsof ik daar geld voor heb.
Nah die film lijkt me niks,daarom zeg ik dat ik er nit eens moeite voor ga done om t te downloaden.
Oud 31-07-2003, 17:19
Verwijderd
Eliza

Wel een leuke film, niets bijzonders eigenlijk. Niet bijzonder eng, niet bijzonder goor.

Maar goed, that's just me
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 19:25
legatus
legatus is offline
Een film met een aardige premise wiens nek wordt omgedraaid door een slecht scenario met tenenkrommende dialogen dat ook nog eens slecht wordt uitgewerkt met belabberd camerawerk en montage. Dik aangezette muziek en effecten waar ik me voor zou schamen...

Regisseur Rob Schmidt hingen maanden van te voren al op in interviews hoe hij dit prachtige intense scenario zou verfilmen en geheel in de stijl van de jaren 70. Zoals iemand al zei, een b-film en één die kliedert met bloed en soppende geluiden.

Grootste fout van de film: refereren naar een film die deze inspireerde en duizend maal beter is. DELIVERANCE. Kijk deze film en THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE voor het echte werk.
Oud 31-07-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef op 31-07-2003 @ 18:19:
Eliza

Wel een leuke film, niets bijzonders eigenlijk. Niet bijzonder eng, niet bijzonder goor.

Eens.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 08:46
ruuT
ruuT is offline
Citaat:
legatus schreef op 31-07-2003 @ 20:25:
Een film met een aardige premise wiens nek wordt omgedraaid door een slecht scenario met tenenkrommende dialogen dat ook nog eens slecht wordt uitgewerkt met belabberd camerawerk en montage. Dik aangezette muziek en effecten waar ik me voor zou schamen...

Regisseur Rob Schmidt hingen maanden van te voren al op in interviews hoe hij dit prachtige intense scenario zou verfilmen en geheel in de stijl van de jaren 70. Zoals iemand al zei, een b-film en één die kliedert met bloed en soppende geluiden.

Grootste fout van de film: refereren naar een film die deze inspireerde en duizend maal beter is. DELIVERANCE. Kijk deze film en THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE voor het echte werk.
ja ik weet ik heb texas chainsaw massacre 2 en 3 en ik weet natuurlijk ook dat die daar op lijkt maar ik bedoel hannibal lijkt er ook op en ze zijn allemaal gebasseerd op een andere verhaal van een echte moordenaar (ed gein) dus als je nou alle
horror films af moet gaan keuren omdat ze op een andere film lijken kun je heel veel horror films af keuren. want dit zijn echt niet de enige films die op elkaar lijken
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 11:55
dark_poetry
dark_poetry is offline
idd is the deliverence een prachtige film.
Oud 03-08-2003, 12:52
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
miro schreef op 31-07-2003 @ 11:17:

idd
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:20
Agent-Smith
Agent-Smith is offline
Ik vond het een belachelijk slechte film, het is dat ik een vrijkaart ervoor had anders had ik mijn geld teruggevraagd, te voorspelbaar en niet eens spannend.
Erg jammer.
Oud 04-08-2003, 18:28
ZHAzha
ZHAzha is offline
Toen ik de film aan het kijken was vond ik hem onwijs spannend, maar toen ik uit de bios liep.. dacht ik.. eigenlijk slaat het echt nergens op.
Oud 04-08-2003, 19:57
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 31-07-2003 @ 18:19:
Eliza

ook eens ik had 'm eigenlijk toch alleen voor Eliza gedowned...

ze is echt veranderd sinds mijn av

Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:36
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 04-08-2003 @ 19:28:
Toen ik de film aan het kijken was vond ik hem onwijs spannend, maar toen ik uit de bios liep.. dacht ik.. eigenlijk slaat het echt nergens op.
idd

het begin vond ik echter wel heel c00l lekker mysterieuze intro tot dat je zag hoe ze dr uit zagen
Beetje jammer einde ook.
Oud 05-08-2003, 06:32
Verwijderd
Citaat:
FireCracker schreef op 04-08-2003 @ 20:57:
ook eens ik had 'm eigenlijk toch alleen voor Eliza gedowned...

ze is echt veranderd sinds mijn av
ik ook. mja, dat wist je waarschijnlijk wel.

hotter?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:02
legatus
legatus is offline
Citaat:
horror films af moet gaan keuren omdat ze op een andere film lijken kun je heel veel horror films af keuren.
Hannibal Lecter is enigzins gebasseerd op Ed Gein, net zoals Norman Bates in PSYCHO. Daar keur ik de film ook niet op af, als je goed leest. Je mag je als filmmaker best laten inspireren door andere films of gebeurtenissen, maar werk het goed uit en niet zo slecht als Rob Schmidt deed met WRONG TURN. Tenslotte refereerde hij zelf naar films als THE HILLS HAVE EYES, TEXAS CHAINSAW MASSACRE en DELIVERANCE. Dan bouw je verwachtingen op die je niet waarmaakt.

De vervolgen van de TEXAS CHAINSAW MASSACRE zijn slecht. Het origineel blijft als een huis overeind staan.
Oud 07-08-2003, 12:14
ruuT
ruuT is offline
Citaat:
legatus schreef op 05-08-2003 @ 13:02:
Hannibal Lecter is enigzins gebasseerd op Ed Gein, net zoals Norman Bates in PSYCHO. Daar keur ik de film ook niet op af, als je goed leest. Je mag je als filmmaker best laten inspireren door andere films of gebeurtenissen, maar werk het goed uit en niet zo slecht als Rob Schmidt deed met WRONG TURN. Tenslotte refereerde hij zelf naar films als THE HILLS HAVE EYES, TEXAS CHAINSAW MASSACRE en DELIVERANCE. Dan bouw je verwachtingen op die je niet waarmaakt.

De vervolgen van de TEXAS CHAINSAW MASSACRE zijn slecht. Het origineel blijft als een huis overeind staan.

ik vond dat hij die verwachtingen wel waar heeft gemaakt
ook vond ik dat wrong turn toch veel schrikmomenten had
die ik in texas chainsaw massacre en the hills have eyes
niet veel zag. Dat wil niet zeggen dat ik texas chainsaw massacre en the hills have eyes geen goeie films vond want ook die vond
ik goed alleen vond ik wrong turn ook goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten