![]() |
|
heeft iemand wrong turn gezien
en wat vond je er van en wat vond je het goorste stukje? ik vond hem ten eerste echt eng ![]() en ik vond het stukje dat dat meisje in de boom wordt vermoord met de bijl dat het bovenste deel van haar hoofd nog bleef hangen het goorste maar ja als je hem nog niet hebt gezien moet je hem echt gaan kijken ![]() http://www.wrongturnmovie.com/ ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Een film met een aardige premise wiens nek wordt omgedraaid door een slecht scenario met tenenkrommende dialogen dat ook nog eens slecht wordt uitgewerkt met belabberd camerawerk en montage. Dik aangezette muziek en effecten waar ik me voor zou schamen...
Regisseur Rob Schmidt hingen maanden van te voren al op in interviews hoe hij dit prachtige intense scenario zou verfilmen en geheel in de stijl van de jaren 70. Zoals iemand al zei, een b-film en één die kliedert met bloed en soppende geluiden. Grootste fout van de film: refereren naar een film die deze inspireerde en duizend maal beter is. DELIVERANCE. Kijk deze film en THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE voor het echte werk.
||
Citaat:
horror films af moet gaan keuren omdat ze op een andere film lijken kun je heel veel horror films af keuren. want dit zijn echt niet de enige films die op elkaar lijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ze is echt veranderd sinds mijn av ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 20:40. |
![]() |
||
Citaat:
het begin vond ik echter wel heel c00l lekker mysterieuze intro tot dat je zag hoe ze dr uit zagen ![]() Beetje jammer einde ook.
||
Citaat:
De vervolgen van de TEXAS CHAINSAW MASSACRE zijn slecht. Het origineel blijft als een huis overeind staan.
||
Citaat:
ik vond dat hij die verwachtingen wel waar heeft gemaakt ook vond ik dat wrong turn toch veel schrikmomenten had die ik in texas chainsaw massacre en the hills have eyes niet veel zag. Dat wil niet zeggen dat ik texas chainsaw massacre en the hills have eyes geen goeie films vond want ook die vond ik goed alleen vond ik wrong turn ook goed. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat is nou echt een goeie horrorfilm? Kazanka | 77 | 23-12-2003 21:55 | |
Muziek |
nu metal Zakk Wylde | 29 | 15-12-2003 16:11 | |
Films, TV & Radio |
wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien? Krugdinho | 130 | 24-10-2003 07:40 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the carribean Twijg | 500 | 18-08-2003 19:49 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Films, TV & Radio |
Waar kijken wij naar uit en waarom? Verwijderd | 48 | 11-06-2003 20:15 |