Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
films zoals scream is geen horror
![]() ![]() mijn all time favorites zijn: evil dead (allemaal) zeker de scene waar zijn hand een eigen leven gaat leiden... children of the corn (allemaal) hellraiser braindead (een van mijn favo's tusse de favo's) the revenge of the killer tomatoes (zó grappig) en dan nog films waarvan ik de titel ben vergeten...
||
Citaat:
|||
Citaat:
Die waren gemaakt met een idee van spot. Een grapje maken over de dood en derg, omdat het zo'n taboe was... Even een citaat van IMDB erdoorheen: Citaat:
Kijk de film Gods and Monsters eens, is al een begin ![]() Ben niet gek hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 20:46. |
![]() |
|
Poltergeist en The Omen durf ik dus echt niet alleen te kijken, het moet overdag zijn en liefst het geluid uit.
Friday the 13th vind ik weer beter dan Haloween en Freddy is eigenlijk wel lachwekkend. Films als Scream noem ik een soort spin-offs van deze films. Verder vind ik de ongeveer laatste minuut van 'Carrie' een stukje horror waar ik van tegen het plafond zit (zat).
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
btw, wat ik nog wilde zeggen: als een film niet goed is kan ie nog wel vermakelijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Maar idd, de meeste films zijn slecht.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bram Stoker's Dracula ("alle 2" klassiek0rs
![]() Interview With The Vampire Se7en (wel aardig ) The Shadow Maker Cradle Of Fear (zon heerlijk foute cult film ![]() The Ring The Exorcist 28 Days Later Faces Of Death I,II,III,IV The Crow (ja ik weetut hoorthierniet maar ik vindum een hele mooi fillum ![]()
||
Citaat:
Er zijn genoeg goede horrorfilms gemaakt. De vraag is of je het genre kunt waarderen. Kaïro, The Devil Rides Out, Alien, Hellraiser, The Blair Witch Project, The Dead Zone, Carnival of Souls, The Shining, Rosemary's Baby, Ringu, Videodrome, Ravenous, The Texas Chainsaw Massacre, Night of the Living Dead, 28 Days Later, May, The Eye, Dark Water, The Brood, Cannibal Holocaust, Jacob's Ladder, The Changeling, Angel Heart, Deep Red, Nattevagten, Uzumaki, The Thing, Prince of Darkness, Nosferatu, Salem's Lot, Jaws, Psycho, The Exorcist, Halloween, etc. etc. Een mening waar ik mij aan aan irriteer is dat iets pas "horror" is als er in lichamen gehakt wordt en overal bloed heen spuit. Ooit nog een discussie gehad met een hoge piet van Moonlight Films die bleef beweren dat "The Others" geen horrorfilm was. Er werd niet in gehakt en je zag geen bloed. Nee, horror dat is hakbijlen en bloed.
|||
Citaat:
![]() Zelfs nooit genoten van de Nacht van de Wansmaak? Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainterklaas #1177 Verwijderd | 500 | 21-10-2010 11:34 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 |