![]() |
|
Verwijderd
|
Buikje - zolang er kleding over zit - prima. Bloot - naah.
Gezicht - ik heb me er bij neergelegd. Dat valt onder tevreden, denk ik? Voeten - natuurlijk ![]() Borsten - tis wa best. Iets groter was misschien iets meer in verhouding geweest, maar ik vind het niks om mezelf voor m'n oren te slaan als ik ren. Zo is het mooi klein en rond en stevig en niet-hangend ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Buik - Jazeker
![]() ![]() ![]() ![]() Gezicht - Tevreden met mn ogen ja. Oren iets te olifant achtig ![]() ![]() ![]() Voeten - Te groot... zo'n maat 46.. Ik weet het, er loopt groter rond.. Ik blijf het te groot vinden Borstkas - Ik ben aan de lange kant dus het is er nou niet echt superbreed. Maar superdun... nah Over het algemeen wel tevreden |
![]() |
|
buikje: redelijk, t mag alleen wel iets gespierder
gezicht: lelijke neus, lelijke oren, nee dus. voeten: mwaoh kan ermee door, maatje 37, wel ok dus. borsten: ach ja, zolang ze maar niet veel groter worden dan ze nu zijn, ik vind ze nu wel redelijk ok.
|
Buikje; mag wel iets platter en iets minder maar ben wel redelijk tevreden
Gezicht: t gaat, vind mn ogen wel mooi en mn neus en mond gaan ook wel. Ik zou alleen wel eens een ander kapsel willen hebben maar ik durf niet ![]() Voeten: ik vind ze wel mooi zou alleen wel wat kleiner mogen Borsten: ben ik ook wel tevreden mee, als ze maar niet groter worden.
|
buikje: jaah (meestal wel
![]() gezicht: neej.. voeten: voor voeten zijn ze wel leuk, alleen ben ik zowieso niet zo gek op voeten ![]() borsten: jewel...
|
Verwijderd
|
ik ben opzich wel redelijk tevreden met mn lichaam.. tja mn buikje mag iets minder maar hier kan ik mee leven
Ben minder tevreden met kledingwinkels die hun kleding en schoenen niet op mij aanpassen (heb brede voeten en dan alleen aan de voorkant.. combinatie: brede heupen, korte benen, zeer lange romp en smalle schouders werkt niet echt) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar zijn de meningen over verdeeld....
![]() ![]() Neway: Buik: Ja daar mogen iets meer spieren aan, maar ik heb 6 duidelijk blokjes dus het kon erger... Gezicht: Saves vinnik me der over het algemeen het beste uitzien, vraag me nie wrm. Hetgene wa me altijd wel bevalt zijn mn ogen, en het feit dat mn gezicht lang nie meer zo bol is als een drietal jaren trug. Voeten: Tsja, t zijn mn voeten, ze boeien me nie egt dus laat ik maar zeggen dat ik gemiddelde voeten heb. (nie qua maat dan...45) Borst: Heb nie te klagen, maar ben erg veeleisend, dus ik zeg altijd maar dat het wel wa beter kan. Armen: Tsja euh armen, kweenie heb ik nooit zo naar gekeken Benen: Zoon btje de pronkstukken van mn lichaam, ik wil nie opscheppen (maar ik besef dat het nu al te laat is), maar ik vind ze psies goed: best slank, maar tog goed gespierd. Van die lopersbenen zeg maar, en lopen kunnen ze ook wel. ![]() ![]() Kont: het minst boeiende deel van mn lichaam ![]() Srry voor de lange post die hiermee weer een regel langer is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben jij wel zo tevreden met je lichaam? DreamQueen | 54 | 16-01-2005 22:37 | |
Psychologie |
enquête Njits | 74 | 03-12-2004 13:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld, voel me niet lekker, hele lichaam doet raar! slimmieslak | 7 | 15-05-2004 17:26 | |
Psychologie |
Ben je tevreden met je uiterlijk?? kleinedraak | 59 | 12-04-2004 19:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
ben jij blij met je lichaam? meastrecks | 51 | 09-04-2002 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie van jullie is tevreden met z'n lichaam? Me_Myself_and_I | 70 | 08-02-2002 16:07 |