Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mijn vriendje is ook best wel jaloers, dwz als we samen uit zijn en ik sta net iets te lang en gezellig met een jongen te praten, trekt ie dat superslecht en dan gaat ie superchagrijnig staan kijken, opdat ik naar m toega om te vragen wat er is, waarop hij zegt 'niks', en daarna als we thuis zijn gaat lopen zeuren... zo typisch
![]() je kunt een jongen dit gedrag heel moeilijk afleren als ie echt zo aangelegd is, wel kun je misschien proberen er minder aandacht aan te besteden als ie zo jaloers doet, waardoor hij misschien inziet dat ie een beetje overdone bezig is?
|
ik ben zelf ook nogal jaloers.
jullie zijn pas 3 weken samen, grote kans dus dattie zich gewoon nogal onzeker voelt. over zichzelf en over de relatie. stel m op z'n gemak, vertel m hoe mooi je hém vindt, etc. en als je dan over een maand ofzow wilt afspreken met die andere jongen, zou ik t daar eerst met m over hebben, niet zo plompverloren zeggen dat je gaat afspreken. natuurlijk moet je je niet door hem laten vertellen wat je moet doen, maar als je t met m bespreekt heeft ie iig het idee dat ie dr ook wat over te "zeggen" heeft. en als je dan over een paar maanden in zijn bijzijn opmerkingen over andere jongens gaat maken, is dat ook veel minder erg, snappie?
|
thnxxx voor de reacties! ik zie hem morgen weer (afscheid nemen, ik ga 2 weekies naar Frankrijk
![]() ![]() ![]()
|
Hmmm, ik weet het niet...Gewoon praten met vrienden zou ik best wel ok vinden maar wanneer je voor de eerste keer gaat afspreken met iemand die je eigenlijk al langer kent dan je vriend zou ik er me ook niet helemaal ok bijvoelen
![]() Het feit dat enkel jij en die jongen afspreekt vind ik nogal ... personelijk. Dit is toch hoe ik het aanvoel, ik probeer je niet te zeggen wat goed of fout is.
|
mijn ex was ook ongelooflijk jaloers.
het ging op een gegeven moment zo ver dat ik overal waar ik was me moest verantwoorden. het is nu uit omdat hij door de jaloezie zo is doorgedraaud dat ie me sloeg. ik hoop dat jou vriend het bij jou niet doet. maar je moet altijd doen wat jij wilt en je eigen leven lijden niet zoals hij wilt dat je hem lijdt maar zoals je hem zelf wil lijden. je moet hem duidelijk maken dat je een eigen leven heb en niet overal verantwoording voor hoeft af te leggen.
|
ik denk er zo over en heel veel vrienden van mij ook
als je een jongen of meisje kent voordat je gaat puberen is het gebasseerd op echte vriendschap. In je puber tijd is een vriendschap met een andere sexe niet gebasseerd op vriendschap (of in ieder geval niet begonnen) (tis natuurlijk niet altijd zo) meestal komt die vriendschap uit een bepaald gevoel, meestal verliefd... je voelt je namelijk aangetrokken tot die persoon. dus met andere woorden, ik denk dat een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw in je puber tijd heel anders is dan voor je puber tijd. en ik denk dat jouw vriends gevoel dus niet helemaal verkeerd is. het staat er een beetje warig maar ja kan er niks anders van maken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn.. lief of zwaar irritant?? horny_devil | 75 | 12-11-2005 18:12 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Liefde & Relatie |
Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje anonieme_teddybeer | 76 | 12-10-2002 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers... Flipje het Kipje | 22 | 04-06-2002 09:04 | |
Liefde & Relatie |
Jealous!!!!!!! Verwijderd | 6 | 26-04-2002 11:37 |