Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 09:48
seven
seven is offline
mijn vriend en ik hebben eigenlijk nog nooit ruzie gehad. echt ruzie. en voordat jullie afhaken met: Blegh weer een slijmverhaal.... we hebben wel dipjes.

een dip: we voelen ons dan alle 2 kut, maar eigenlijk heeft het vrij weinig met elkaar te maken (elkaar alsin personen) maar toch wakkert de een het wel indirect bij de ander aan. we voelen ons dan dus kut. en er hangt een *misschien gaat het wel uit-vibe* in de lucht. en als er iets vermoeiend is, dan is het dat wel.

ik vind het persoonlijk veel erger dan ruzies omdat je bij een ruzie weet waar je aan toe bent. hier vraag je je echter de hele tijd af wat de ander nu voelt en of je nog wel van elkaar houdt. ik neem hem nix kwalijk en ik hoop hij mij ook niet want het zit zeg maar buiten ons. maar toch is het vervelend. en verwarrend, erg verwarrend.

wat denken jullie dat we hier aan kunnen doen. of heeft iemand anders het misschien ook. hoe dan ook HELP

we hebben het overigens bijna een jaar.

xs
Oud 15-04-2002, 12:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Als je alletwee in een dip zit, moet je er veel over praten met elkaar. Juist als het alletwee niet om hetzelfde gaat is het voor de één makkelijker de ander op te peppen (en daardoor ga je jezelf ook beter voelen).

Gooi gewoon alles er een keer uit, tot in de kleinste details. Hij kan dan laten zien aan jouw dat het allemaal goed komt, en dat het misschien niet zo erg is als het lijkt. Vertel waarom je denkt dat het bijna uitgaat....

Kortom, VEEL praten erover!!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 12:25
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
inderdaad praten helpt meestal altijd en zo weet je ook wat de ander voelt en kun je mekaar beter begrijpen!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 12:28
De man van Cher
De man van Cher is offline
Een fikse ruzie hoort erbij. Wat is een vriendschap zonder ruzie? Nou nog de moed vinden om het weer goed te maken en je hebt alle facetten van de vriendscahp doorlopen. Je gaat de goede kant op!
Oud 15-04-2002, 13:01
FB
FB is offline
Hmmmz... Je moet gewoon met elkaar over alles kunnen praten, en dat dan ook doen. Dan voel je je een stuk beter.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:02
browneyes
browneyes is offline
Ja dat denk ik ook, altijd bij elkaar komen met dingetjes enzo, dat verbetert de relatie ook.

Suc6!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:33
seven
seven is offline
voordat we wat kregen waren we al vrienden. en toen konden we al overal over praten. toen we iets krgeen verwachtte ik half om half dat dat minder zou worden (want met zn ex was dat ook zo) gelukkig bleek dit helemaal niet het geval en kunnen we nog steeds overal over praten. en als we een dipje hebben doen we dat ook zeker.

het lucht ook altijd wel op als het voorbij is. bovendien lijkt het of we iedere keer weer een beetje dichter bij elkaar komen te staan. maar toch als er weer 1 aan zit te komen.......
de verwarring is het ergst. je weet nix meer zeker. en dat is frustrerend.

maar goed dankje voor jullie reply's

xs
Reageren

Regels voor berichten