Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 21:44
Verwijderd
Ik lees zo vaak boeken/intevieuws/recensies waar k geweldige citaten tegen kom, en die altijd wil opschrijven of onthouden of markeren en bewaren, maar dat vergeet ik weer altijd, daarom dit topic: post voor jou beteknisvolle/grappige/wijze/diepzinnige..ect citaten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2003, 21:55
Verwijderd
"De Vrijemarkteconome van de liefde"
Het grootste probleem van de liefde is dar mensen denken dat liefde “voor eeuwig” is. Probleem: mensen ontwikkelen zich, en niet altijd even snel of langzaam als hun gade. Ander probleem: de concurrentie op de vrije markt slaapt nooit. Het heerlijke hypocriete is dat onnoemelijk veel mensen er communistische liefdesopvattingen op na houden, maar onder tussen kapitalistisch handelen. Van de liefdes bedrijven die samen een monogaam kartel vormen, maakt meer dan 70% in het geheim vroeg of later gebruik van de diensten van de andere markt partijen. Overspel. De andere 30% zou dit ook willen als de prijs niet zo hoog was. Die prijs is de relatie in gevaar wordt gebracht. Waarom zou je je liefdesrelatie laten bepalen door starre communistische principes? Ik vind dat de producten en diensten die je te bieden hebt zo bevredigend mogelijk moeten zijn en dat dat ook geldt voor de producten en diensten die je te wensen heb.
“Phileine zegt sorry”

Eerlijk gezegd houd ik er niet van als andere mensen met elkaar naar bed gaan. Ik ben zo iemand die plezier in het leven eigenlijk alleen voor zichzelf vindt mogen.
"Phileine zegt sorry"

Ronald Giphart
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten