![]() |
||
![]() |
Citaat:
die eerste keer zou nog wel kunnen. maar dat vond ik ook vreemd, als je alle keren zou tellen dat ik gevallen ben met de fiets ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben best wel vaak flauwgevallen, vaak ook zonder echte reden. ik word dan misselijk, ontzettend duizelig en krijg het ook heel erg warm en tsja, dan word ik dus 3 minuten later op de grond met knallende hoofdpijn wakker. is niet echt leuk als je op een drukke zaterdagmiddag aan t winkelen bent
![]() ik ben er voor naar de dokter geweest, bloed laten prikken, maar daar was niks mee aan de hand. ik schijn een hele lichte evenwichtsstoornis te hebben, en het enige dat ik daarvan merk is dus dat flauwvallen. ik let nu gewoon wat beter op en ik voel het ook aankomen dus dan kan ik op tijd gaan zitten. ik zou dus even naar de dokter gaan en bloed laten prikken en zo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb dat ook al een aantal keer gehad.. op school, onder het werk, in de winkel en paar keer thuis..
ook een aantal keer toen ik net uit bed stapte.. ik denk dat dat inderdaad aan ligt dat je te snel op bent gestaan.. je ligt namelijk heel wat uren horizontaal en als je dan opeens heel snel opstaat, stroomt het bloed even snel weg uit je hersenen en dan kun je flauwvallen.. ik zou dus de volgende keer eerst effe op de bedrand gaan zitten en even blijven zitten.. dan pas verder lopen naar de wc.. maar ik weet natuurlijk niet zeker of het daaraan ligt.. want dat weet ik bij mezelf ook niet.. je kunt ook bloedarmoede hebben.. of een te laat suikergehalte... moet je misschien toch even laten testen.. of even afwachten of het nog een keer gebeurt..
|
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=2849&
Dit topic heeft precies dezelfde inhoud.. Het antwoord op jouw vraag komt daar ook duidelijk in naar voren, vandaar dat deze op slot gaat! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb het ook regelmatig,
als je het op voelt komen zo snel mogelijk zitten of liggen dan val je minder hard en als je kan zitten je hoofd tussen je benen doen en diep in en uit ademen ik wordt altijd duizelig en alles word paars (wel me lievelingskleur) ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedprikken Meadow | 23 | 10-08-2006 23:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |