Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm... is het uitmaken dan niet toch het beste? Je lijkt niet echt blij te zijn met je relatie, en als je het aanlaat omdat-ie bij je in de klas zit is dat natuurlijk geen goede reden. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat het nu dan leuk is om elkaar op school te zien, als jullie zo veel ruzie hebben. Ben je nog verliefd op 'm?
|
![]() |
||
Citaat:
Mja ik weet het dus niet, omdat het zo verwarrend is. De ene keer ben ik ontzettend blij met hem maar zodra er ruzies komen en hij gemene dingen naar m'n hoofd gaat smijten dan heb ik echt van die momenten waarop ik denk dat het gewoon beter is als we gewoon niet meer samen zijn. En achteraf krijg ik meestal wel spijt daarvan, en ik ben nog wel verliefd op hem.
|
![]() |
Moeilijke situatie.
Ik denk niet dat die ruzies je erg goed zullen doen. Het is denk ik ook goed voor je om andere mensen om advies te vragen. Ik had het allang al uitgemaakt, omdat ik gewoon niet tegen ruzies kan. Zal er niet de mogelijkheid zijn om als vrienden uit elkaar te gaan? Je kunt niet altijd op hem blijven wachten totdat hij het initiatief neemt. Je kunt proberen met hem te praten en als het dan uit zou lopen op een knallende ruzie hem zeggen dat het zo niet langer kan. Ik heb ook niet zo veel ervaring met relaties enzo, en meestal liet ik het de ander uitmaken, dus ik denk niet dat je iets aan mijn mening hebt. Maargoed. Sterkte. |
![]() |
|
![]() |
Als je al zo'n lange tijd iedere dag ruzie hebt, dan is er volgens mij toch iets niet goed. Ik denk dat het beste dan is om het toch uit te maken, want zoals sarahbressers al zei, is het nu dan wel gezellig op school?
Je moet een goed gesprek met hem aangaan, en aan het einde moet het duidelijk of je verder gaat, of dat jullie uit elkaar gaan. Dan zal je het maar even moeten accepteren dat het wat minder gezellig is in de klas. Het lijkt mij dat er in ieder geval íets moet veranderen... |
![]() |
|
![]() |
het is jou denk ik ook wel duidelijk dat dit echt niet kan.
Maar hoe veel je ook van m houd, mensen die je niet respecteren zijn je niet waard. Het is wel moeilijk maar je moet 'gewoon' tegen jezelf zeggen 'wtf ik ben zuig, laat ik me zo behandelen? laat ik zo tegen me spreken? niet dus!' Als iemand je telkens opnieuw kwetst moet je echt voor jezelf kiezen meid, hij is t niet waard.
|
Dat je bij elkaar in de klas zit is een slecht argument om het niet uit te maken. Je kan toch niet zeggen dat je een relatie in stand moet houden, ondanks dat je niet meer verliefd bent, omdat je in dezelfde klas zit. Als je het uitmaakt dan wil je elkaar waarschijnlijk even niet zien en dat kan niet omdat je in dezelfde klas zit, dat is dus wel ff door de zure appel heen bijten.
Maar als je vaak ruzie hebt en je je niet op je gemak voelt dan moet je het gewoon uitmaken. Hij doet heel erg onaardig tegen je, dus waarom zou je het aan houden.
|
Hij wilt dan geen vrienden met me zijn omdat hij dat niet aan zou kunnen zegt hij. HIj heeft ook vaker gezegd dat hij zich wat aanzou doen enzo, ik weet echt niet wat ik ermee aanmoet.
Ik sprak hem gisteravond nog, weer heftige ruzie... en toen kwam het weer goed. Ik kan er meestal gewoon niet tegen als hij moet huilen en dan laat ik me maar weer ompraten. Het is niet zo dat ik niet verder met m zou willen, ik zou dat wel willen als hij maar veranderde maar daar zal ik me maar niet teveel aan vastklampen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijf eens een tijdje bij elkaar uit de buurt, allebei een beetje afkoelen. Denk er dan rustig over na; is het je waard om altijd maar ruzie te hebben en niet echt te kunnen kiezen omdat hij je ompraat? Neem er de tijd voor. Praat daarna met hem, wil hij niet luisteren? Mja, dan zou ik gewoon weglopen en hem lekker alleen laten zitten met zichzelf. |
![]() |
|
Ik weet het niet, we hebben een keer echt knallende ruzie gehad en we kwamen van een feest en ik moest echt huilen want hij had me bestwel voor schut gezet.. Toen moest ik hem gewoon echt van de straat slepen omdat hij van plan was voor een auto te springen. Hij zegt dat hij niet zonder me kan en ik weet niet of ik ook zonder hem kan want ik wil wel graag bij hem zijn.
Maar als ik hem zeg dat het me beter lijk om ff een tijdje afstand van elkaar te nemen dan wordt hij gewoon helemaal gek... en dat interpreteert hij weer als dat ik het definitief uitgemaatk heb op dat moment en dan wordt ik voor alels en nog wat uitgemaakt.. I 've been there so many times
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Dit is nogal herkenbaar voor mij. Ik heb 11 maanden met mijn vriend, en ik heb het al werkelijk en keer uitgemaakt. We hebben ook altijd ruzie, dag in dag uit, en t gaat eigenlijk nergens over. Dat was eigenlijk ook vanaf het begin al zo.
Ik kan het nu eigenlijk nog niet uitmaken omdat we morgen naar de camping van zijn ouders gaan met mijn familie en hij daar ook zal zijn. Als ik t dan nu uitmaak gaat iedereen zich vreselijk ongemakkelijk voelen, dus ik wacht tot we weer naar huis gaan. Ook wij verwijten elkaar van alles, maar de laatste paar weken hij mij vooral. Echt om gek van te worden, op totaal nonnodige momenten krijg ik weer een verwijt naar mijn hoofd. Ja dat maakt ons allebei eigenlijk alleen maar ongelukkig dus aan het eind van de vakantie maak ik het uit. Jou adviseer ik hetzelfde. Hij doet jou ontzettend veel pijn, maar waarschijnlijk wordt hij zelf ook niet veel gelukkiger van die relatie. Zet er gewoon een punt achter met die jonge, hoe moeilijk het ook is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Heermeneer | 9 | 29-07-2016 09:01 | |
Psychologie |
Uit de hand lopende ruzies van mijn niet scheidende ouders abcdeetje | 7 | 01-02-2014 20:17 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met mn vriendin Undit | 6 | 15-05-2011 23:50 | |
Liefde & Relatie |
Vriend gelooft me niet Kintie | 35 | 31-01-2007 15:39 | |
Psychologie |
Vader juultje17 | 103 | 15-02-2002 14:20 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |