Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
man/vrouw: Jongentje
leeftijd: 18 jaar kleur haar: Zwart kleur ogen: Bruin lengte: 1,69m bril ja/nee: Nee Huidskleur: Blank Spierwit of Zon-bruin: Zonnebank-bruin Aantal vingers: 10 Aantal tenen: 10 Aantal nagels: 18 Nagels lang/kort: Kort Littekens ja/nee: Ja Aantal moedervlekjes: Geen idee Postuur: Normaal Borsthaar ja/nee: Ja Snor ja/nee: Nee Baard ja/nee: Nee Witte tanden: Ja |
![]() |
|
man/vrouw: vrouw
leeftijd: 19 kleur haar: bruin kleur ogen: grijs lengte: 1.90 m bril ja/nee: Nee hoe lang kun je rennen voor je buiten adem raakt: ten eerste: ik ren niet; ten tweede: ik kan niet lang genoeg lopen om buiten adem te raken. (slechte kniën)
|
Boeiende informatie is dit
![]() man/vrouw: Vrouw leeftijd: 16 kleur haar: blond kleur ogen: onbestemd (blauw? grijs? groen?) lengte: 1.63 bril ja/nee: Jazeker, en ik ben er trots op ![]()
|
man/vrouw: vrouw
leeftijd: 18 kleur haar: donkerbruin ,krullend,hlalflang kleur ogen: blauwgrijs lengte: 1.60 ![]() bril ja/nee: leesbril (enkel voor m'n linkeroog, die is -2.5,het rechterglas is gewoon glas) opvallend kenmerk: litteken in de hals en 1 lachkuiltje ![]()
||
![]() |
Citaat:
15 jaar Bruin met geblondeerde plukken Bruin 1m 70 ja (een paarse 'lijn' met glazen die eraan hangen als het ware) (-1,25;-1.00)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Psychologie |
Zijn psychologen onzin? Kauw | 57 | 05-02-2006 14:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |