Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat ik bang ben voor 'IT' (de clown ja)
Dat ik dol op Disney ben Dat ik heel speels en kinderlijk kan zijn Dat ik toch best wel lief ben Dat ik altijd over mensen roddel Dat ik heel opvliegerig ben Dat ik dominant ben Dat ik best zieke gedachtes heb Dat ik soms best verlegen ben Dat ik veel over dingen nadenk Dat ik me dingen heel erg aan kan trekken, al lijkt dat niet zo. |
![]() |
|
![]() |
Aepie onder Kelly's nickname*
Dat ik paaseieren ultrasnel kan vinden...zelfs in augustus ff serieus: Dat ik maar een computernerd ben Dat ik erg onzeker ben Dat ik een hoge mannelijke zangstel ganz geil vind Dat ik op mezelf geil (hoe dat samengaat met het onzeker zijn vraag ik me ook af) Dat ik ook altijd honderd keer twijfel of ik nu wel mijn fiets/deur op slot heb gedaan Dat ik graag dominant wil zijn en daarin verre van slaag (is dat correct nederlands?) Dat ik het leuk vind om mensen te shockeren
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Weet gewoon even niet meer wie ik ben Jason2 | 12 | 03-08-2011 08:24 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 | |
Psychologie |
eigenschappen, maakt het nog uit welke je eerst noemt? Fantôme | 31 | 06-11-2004 14:17 |