![]() |
|
als ik een beetje gekwanseld heb met de pil, dan doen we met condoom. Maar anders zonder. Vrijen met condoom is als vrijen met een ingepakte worst. Al beveel ik het natuurlijk iedereen aan, pedagogisch verantwoord als ik ben.
Maar bij elke nieuwe 'sekspartner' vraag ik van hem een soa-test én het bewijs. Romantisch hé. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb trouwens veel vriendinnen die het zo onveilig als de pest doen: bij elke nieuwe sekspartner zonder condoom, en niet eens een test vragen of zélf 1 laten afnemen. Daar kan ik echt zo kwaad om worden. En dan is het antwoord altijd: "Jamaar, in het vuur van de strijd denk je daar niet aan". |
![]() |
||
Citaat:
meerdere sekspartners hebben maar heel naïef WEL condoom bij t neuken en NIET bij t pijpen/beffen tis ook wel zo... int heetst van de strijd denk je er niet aan alhoewel... je denkt er wel aan... maar het boeit weinig *heeft deux keer onveilig gevreeen* ![]() ![]()
|
Met mijn vriend doe ik het zonder condoom.
Toen ik een keer met een jongen wou vrijen... had hij geen condooms bij zich.. en ik ook niet. Ach zei hij kan toch wel zonder? ik heb niks? Toen ik daarop antwoorden.. maar misschien ik wel! Is hij snel een condoom gaan halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meeste jongens zien een condoom gewoon als een soort van sleutel die je soms nodig hebt om met een meisje te kunnen/mogen neuken. Maar door die reactie van jou kwam hij er wel ff achter dat een condoom mischien ook bescherming zou kunnen bieden tegen eventuele geslachtziektes die jij mischien met de loop der jaren hebt opgelopen |
![]() |
||
Citaat:
sommige soa's merk je pas later op en sommige merk je ff op zoals syfillis (zweertjes op de penis/schaamlippen) maar die gaan weer weg... en af en toe komen ze ff terug... dan valt t niet meer te genezen en val je dood neer kijk... dit bedoel ik... voorlichting is er wel op school maar t komt niet binnen
||
Citaat:
Ik heb er in een les ooit een filmpje over gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk, gonnoroe en wratten enzo merk je wel
|
![]() |
Het lullige van schimmels zijn dat je onbewust drager kan zijn als je eenmaal ermee in aanraking ben geweest met ze. Nog iets kan zijn dat meisje zowel als jongens vanaf het begin onbewust drager kunnen zijn en dat dat pas naar boven komt bij een partner die schimmelgevoelig is.
Verder heb ik me nog nooit getest. Ik denk dat ik dat maar eens ga laten doen, ik heb ook onveilig gevreeen, maar eigenlijk alleen met mensen waarmee ik een lange relatie had, en de keer dat het een korte was heeft ze zich nog getest en kwam clear uit de test. Enkele keer dat ik een pleziertje had was altijd veilig. Moet ik daarvoor bij de huisarts zijn? of kan ik gewoon het ziekenhuis binnenlopen, men vuist op de balie slaan en de afdeling over schreeuwen: "Ik wil weten of ik gekke dingen aan mijn lul heb!" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
en hivtestje moet je naar t ziekenhuis maar ik zou t gewoon via de huisarts doen... verwijst je meteen door
|
Verwijderd
|
Ik doe het eigenlijk ook niet veilig, wel tegen kinderen (pil), maar niet tegen soa's. Mijn vriendje heeft nooit iemand anders gehad, ik was de eerste met wie hij zoende, en met wie hij naar bed ging. Volgens mij is het dan aardig te vertrouwen. En natuurlijk kan je dan zeggen ja maar je weet nooit wat hij achter je rug om doet etc. Maar goed ergens moet je toch wel vertrouwen hebben in je vriend(in). Verder is hij bloeddonor, en als hij dus HIV zou hebben zou dat niet kunnen. Al is dat volgens mijn zus een lulreden omdat hij toch nog hivbesmet kan zijn, maar goed...
Ik vind eigenlijk wel dat veel mensen makkelijk denken over met iemand onveilig naar bed gaan. Net zoals een vriendin van me, ze heeft een vriend die eerst iets met een meisjes had die gewoon een paar seksrelaties had, zo ook met hem. Dan moet je volgens mij toch wel een beetje oppassen, maar toch doet zij het met hem zonder condoom... |
![]() |
||
Citaat:
Daar ben ik ongevoelig voor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ja.. tijdje terug.
ik heb t voor mijn vriend maar 1 keer gedaan en toen veilig en hij voor mij ook 1 keer en ook veilig. (met condoom allebei dus) en in t begin deden we t met condoom, alleen hij kwam dan niet klaar dus hebben we t zonder gedaan en ik was niet aan de pil. en dan dus voor het zingen de kerk uit ![]() Ja, we wisten allebei de risico's, maar t was zo lekker! En met condoom voelden we beiden minder. Ik ben nu aan de pil en t is wel een fijner idee dat je toch beschermd bent tegen zwangerschap. Zo'n vier maanden is t goed gegaan en we hebben heel erg geluk gehad denk ik.. |
![]() |
|
@kasper: woohoo, maatschappelijke bewogenheid komt boven?
![]() On-topic: Heb alleen seks gehad met of maagden of met mensen van wie ik wist dat ze soa-vrij waren, dus weet ik ook zeker dat ik niks heb.
||
Citaat:
zie maar hoe groot de onwetendheid is...
|
![]() |
ow ik ben nu wel even in de war
als meisje (of jongen natuurlijk ) jongen pijpt, kunnen ze dan allebei iets krijgen? kan het meisje iets doorgeven aan de jongen? of de jongen enkel aan het meisje? en bij beffen dacht ik dat de jongen (aja of meisje) enkel iets kon krikgen als het meisje haar regels heeft, of klopt dit niet? ![]() nou weet ik het effe niet meer ![]() xx ps: ow als je zo'n test laat doen bij de huisdokter, wa doet die dan precies? |
![]() |
|
Bij het pijpen kan er een SOA doorgegeven worden via het voorvocht of via sperma.
Bij het beffen kan er een SOA doorgegeven worden door 'het vocht'. Altijd dus. En als je 100 maagden hebt geneukt, heb je toch de kans dat er ooit een SOA begint. Hij is ooit begonnen toen nog niemand het had, wat het moet ooit ontstaan zijn. Dus dat is onzin. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je vriendje analese | 193 | 20-04-2005 19:35 |