Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 14:39
analese
analese is offline
Heehh

K heb nou sinds 4.5 maand een vriendje...najah officieel
daarvoor gingen we ongeveer anderhalve maand ook al heel goed met elkaar om...en wast eigenlijk ook al btje me vriendje alleen niet officieel...

Maarrr nu wil ik bij m blijven logeren...gewoon omdat het me gezellig lijkt..en leuk om m te zien als ik wakker wordt..

maar nu mag dat niet van me ouders ...
omdat ik nog maar 16 ben...en ze willen niet 'de kat op het spek binden' zoals als ze dat oohh zo mooi zeggen

Maarjah...wanneer mochten jullie bij je vriendje slapen??
en weet iemand manieren om me ouders te overtuigen ????
Oud 12-03-2005, 14:44
Gothic
Gothic is offline
Ik mocht toen ik 17 was wel bij m'n vriend slapen, maar ik sliep daar op een andere kamer. Hij mocht wel gewoon bij mij thuis slapen op mijn kamer.
Oud 12-03-2005, 14:49
Verwijderd
Ik was 17 en het mocht eigenlijk meteen. Zeg tegen je ouders dat je ook overdag kunt neuken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:50
snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-03-2005 @ 15:44 :
Ik mocht toen ik 17 was wel bij m'n vriend slapen, maar ik sliep daar op een andere kamer. Hij mocht wel gewoon bij mij thuis slapen op mijn kamer.
Ik was ook 17 toen mijn toenmalige vriendje voor het eerst bij mij bleef slapen. Dat mocht al best snel, na 3 weken maar hij woonde dan ook wel een eindje weg.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:50
analese
analese is offline
Citaat:
zuster schreef op 12-03-2005 @ 15:49 :
Ik was 17 en het mocht eigenlijk meteen. Zeg tegen je ouders dat je ook overdag kunt neuken.
ghehe...heb ik ook gezegd
Maarjahh...dat maakt ze niets uit...extra risico vinden ze
omdat niemand wakker is om even te komen kijken wat we aan het uitspoken zijn
Oud 12-03-2005, 14:51
analese
analese is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-03-2005 @ 15:44 :
hij mag wel bij mij logeren...alleen slaapt hij dan in de computerkamer naast de kamer van me ouders...en ik 2 verdiepingen hoger...
Oud 12-03-2005, 14:55
Verwijderd
Mijn ouders hebben gelukkig niet zo'n ultraconservatieve jaren '50-mentaliteit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:03
Verwijderd
Mijn moeder heeft daar ook heel moeilijk over gedaan heel lang, iedereen moest altijd op de logeerkamer slapen behalve mijn vriendinnen, die mochten wel bij mij in bed.

Ik heb gewoon een keer gezegd dat ik 19 jaar ben en oud genoeg om zelf te bepalen wie er bij mij in bed slaapt, en dat mijn sexuele voorkeur zich niet alleen beperkt tot mannen en het dus nogal dubieus is dat meisjes wel altijd in mijn bed mogen en mijn vriendjes niet.

Toen hebben we een halfuur lang schreeuwend en stampend ruzie gemaakt, het huis trilde op zijn grondvesten, en nu mag het.

I get it my way.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:15
analese
analese is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 12-03-2005 @ 16:03 :
Mijn moeder heeft daar ook heel moeilijk over gedaan heel lang, iedereen moest altijd op de logeerkamer slapen behalve mijn vriendinnen, die mochten wel bij mij in bed.

Ik heb gewoon een keer gezegd dat ik 19 jaar ben en oud genoeg om zelf te bepalen wie er bij mij in bed slaapt, en dat mijn sexuele voorkeur zich niet alleen beperkt tot mannen en het dus nogal dubieus is dat meisjes wel altijd in mijn bed mogen en mijn vriendjes niet.

Toen hebben we een halfuur lang schreeuwend en stampend ruzie gemaakt, het huis trilde op zijn grondvesten, en nu mag het.

I get it my way.
oehhh goedzo!!
Mjaahh..k heb niet eens een 2persoonsbed..
Maar k vind het zo dom
want hij is ook nog zo ongeveer de perfecte schoonzoon
Oud 12-03-2005, 15:16
Myuki
Myuki is offline
Je hebt echt geen twee-persoons bed nodig hoor
Oud 12-03-2005, 15:18
analese
analese is offline
Citaat:
Myuki schreef op 12-03-2005 @ 16:16 :
Je hebt echt geen twee-persoons bed nodig hoor
ghehe neehh weet k wel...maar zo klinkt het wat onschuldiger
Oud 12-03-2005, 15:29
jettje
jettje is offline
ben 14 en heb 2.5 maanden officieel met mn vriendje.
mn moeder heeft liever van niet maar ze weet dat t me geenene flikker kan schelen dus slaapt ie gewoon bij me als we willen.
maar zijn ouders doen wel wat moeilijker, leggen ze zon apart matrasje neer enzo. ik doe dan of ik daar slaap, maar na een tijdje ga ik gewoon in zijn bed liggen> we neuken dan niet want dat vind ik een beetje sneu voor ze, maar bij mij thuis wel gewoon, want mn slaapkamer is toch 3 verdiepingen hoger dus merken ze beneden niks. Ik zou zeggen doe t gewoon, ze moeten eraan wennen dat jij het ook doet en als ze moeilijk gaan doen: schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!

succes en veel plezier !!!!!!!

Jet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:36
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
jettje schreef op 12-03-2005 @ 16:29 :
mn moeder heeft liever van niet maar ze weet dat t me geenene flikker kan schelen dus slaapt ie gewoon bij me als we willen.
maar zijn ouders doen wel wat moeilijker, leggen ze zon apart matrasje neer enzo. ik doe dan of ik daar slaap, maar na een tijdje ga ik gewoon in zijn bed liggen> we neuken dan niet want dat vind ik een beetje sneu voor ze, maar bij mij thuis wel gewoon, want mn slaapkamer is toch 3 verdiepingen hoger dus merken ze beneden niks. Ik zou zeggen doe t gewoon, ze moeten eraan wennen dat jij het ook doet en als ze moeilijk gaan doen: schreeuw, scheld en stamp tis jouw lichaam enjouw leven!!!

Jet
So hey, stoere meid ben jij...

On-topic:
Probeer op een redelijke manier met je ouders te praten. Wanneer je lekker puberaal, tegendraads en brutaal tegen je ouders gaat doen, bereik je nog eerder het tegenovergestelde.
Het is goed dat je op je strepen gaat staan, maar kom met redelijke en "volwassen" argumenten, bespreek dit wanneer jullie beiden niet geirriteerd zijn...

(Overigens zijn er meerdere topics over dit onderwerp geweest meen ik zo... )

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:38
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 16:15 :
oehhh goedzo!!
Mjaahh..k heb niet eens een 2persoonsbed..
Maar k vind het zo dom
want hij is ook nog zo ongeveer de perfecte schoonzoon
Haha, dan zou hij volgens jouw ouders nog niet bij je willen slapen

Ga erover praten met je ouders, niet ruziemaken want dat heeft geen nut. Misschien zouden ze het dan uiteindelijk goed vinden terwijl ze er niet achter staan, dat zou voor mij ook geen nut hebben..

(Ik moet zeggen dat ik 16 ook nog wel jong vind, maar goed, wie ben ik)
Oud 12-03-2005, 15:39
analese
analese is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 12-03-2005 @ 16:36 :
So hey, stoere meid ben jij...

On-topic:
Probeer op een redelijke manier met je ouders te praten. Wanneer je lekker puberaal, tegendraads en brutaal tegen je ouders gaat doen, bereik je nog eerder het tegenovergestelde.
Het is goed dat je op je strepen gaat staan, maar kom met redelijke en "volwassen" argumenten, bespreek dit wanneer jullie beiden niet geirriteerd zijn...

(Overigens zijn er meerdere topics over dit onderwerp geweest meen ik zo... )
mjaahhh idd...k wil wel gewoon aardig blijven doen en niet rel schoppen ....maarrrr als ik op het onderwerp kom raken ze vanzelf geirriteerd...ookal breng ik het op een naar mijn id goede manier....ze zijn nogal standvastig...
quoto: 'probeer het zo maar eens vol te houden tot je achtiende kijken of jullie elkaar dan nog zo leuk vinden'
Oud 12-03-2005, 15:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:

Jet
Wat vind ik jou tof.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:42
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Ben 18 m'n vriendin 16 en we hebben al een jaar verkering en van haar ouders mag het nog steeds niet! Waar ik erg van baal van mijn ouders ouders mag het wel maar haar ouders doen moeilijk... Ze zijn nameljk nogal ouderwets...

Meestal willen ouders niet dat je bij elkaar gaan slapen omdat ze dan bang zijn dat jullie dan seks krijgen. Bij mij is het zo dat haar ouders en mijn ouders weten dat we seks hebben maar het mag nog steed niet..
Oud 12-03-2005, 15:43
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 16:39 :
mjaahhh idd...k wil wel gewoon aardig blijven doen en niet rel schoppen ....maarrrr als ik op het onderwerp kom raken ze vanzelf geirriteerd...ookal breng ik het op een naar mijn id goede manier....ze zijn nogal standvastig...
quoto: 'probeer het zo maar eens vol te houden tot je achtiende kijken of jullie elkaar dan nog zo leuk vinden'
Hoe oud is je vriendje als ik vragen mag? En wat vinden zijn ouders ervan?

Haha ergens begrijp ik het punt van "wacht tot je 18e", want welke moeder/vader ziet/beseft graag dat hun kleine meid het bed deelt met een 'vreemde' gozer

Gewoon regelmatig dit onderwerp aansnijden, en na verloop van tijd raken ze zo gestoord van je, dat ze wel naar je luisteren en zeer waarschijnlijk vinden ze het dan goed...
Oud 12-03-2005, 15:43
Multilot
Multilot is offline
Citaat:

Jet
omg
Oud 12-03-2005, 15:46
indelebile
indelebile is offline
ik mocht al gelijk bij mijn vriendje slapen, zijn moeder maakt het zelfs elke keer helemaal gezellig als ik daar ben.
toen hij hier voor het eerst sliep heb ik een logeerbed op m'n kamer gezet (waar hij overigens niet in lag) om mijn moeder niet gelijk op de kast te jagen, maar die kwam de dag erna met "waarom sliep hij niet gewoon in jouw bed? dat is toch veel gezelliger".
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Mijn moeder had gezegd dat ik bij mijn vriendje mag blijven slapen als we in de zomer nog wat hadden. Ehm het gaat nu heel goed tussen ons en dus hoop ik echt in de zomer nog wat met hem te hebben. Dat had ze hoogstwaarschijnlijk niet verwacht dus toen ik haar er later op wees dat we in de zomer misschien op kamp gaan met een stel vrienden en dat we dan wel bij elkaar zouden kunnen slapen, gewoon heel onschuldig enzo, zei ze precies hetzelfde . Dat kat op het spek binden, pfff.

naja goed, ik wil in de zomer dus bij hem slapen en alleen maar lievigheid, geen seks, want ik vind 15 iets te jong en daar ben ik toch nog niet aan toe, maar mijn moeder had het belooft dus ze komt er toch niet onderuit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:53
analese
analese is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 12-03-2005 @ 16:43 :
Hoe oud is je vriendje als ik vragen mag? En wat vinden zijn ouders ervan?

Haha ergens begrijp ik het punt van "wacht tot je 18e", want welke moeder/vader ziet/beseft graag dat hun kleine meid het bed deelt met een 'vreemde' gozer

Gewoon regelmatig dit onderwerp aansnijden, en na verloop van tijd raken ze zo gestoord van je, dat ze wel naar je luisteren en zeer waarschijnlijk vinden ze het dan goed...
18...en bij hem thuis mag het wel.....maarjah het gaat neit om de seks, maar gewoon ook om de lievigheid..het samen in slaap vallen en als je wakker wordt dat je m dan ziet....en ik heb dr al heel vaak over gepraat...maar neehh t werkt niet

ze kennen m trouwens ook heel goed...hij komt vet vaak langs...
Oud 12-03-2005, 16:01
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik was 16, en mn pa wilde dat ik op een andere kamer sliep, dus had zijn moeder gezegd dat ik bij zn zusje op de kamer sliep, maar ik heb toen gewoon bij mn ex op de kamer geslapen wel relax van haar
en later boeide t mn ouders niet echt meer, toen ze wisten dat ik toch wel sex had
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 16:19
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 15:50 :
ghehe...heb ik ook gezegd
Maarjahh...dat maakt ze niets uit...extra risico vinden ze
omdat niemand wakker is om even te komen kijken wat we aan het uitspoken zijn
Doen ze dat normaal dan wel ?
Oud 12-03-2005, 16:25
analese
analese is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 12-03-2005 @ 17:19 :
Doen ze dat normaal dan wel ?
hahaha...t gebeurd weleens als me vriendje en ik boven zijn dat me moeder naar boven sluipt en de deur snel open doet
Maarrr dat gebeurt eigenlijk niet zo meer...me zus komt alleen soms nog binnen....maar dat is om iets te halen enz
Oud 12-03-2005, 16:27
ssjpan
ssjpan is offline
Ik mocht het toen ik 16 was, naar een paar maanden mocht het.
Oud 12-03-2005, 16:38
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Gewoon zeggen dat je een blaasontsteking hebt omdat je je in een tochtig steegje tussen het afval hebt laten nemen, aangezien dat thuis niet mag.
Oud 12-03-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
analese schreef op 12-03-2005 @ 17:25 :
hahaha...t gebeurd weleens als me vriendje en ik boven zijn dat me moeder naar boven sluipt en de deur snel open doet
Maarrr dat gebeurt eigenlijk niet zo meer...me zus komt alleen soms nog binnen....maar dat is om iets te halen enz
hmmm erg kinderachtig en sneaky

tsja..... moet je es gebruitke condooms rond laten slingeren
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 16:51
Bo
Bo is offline
Misschien kan je vriend het aan je ouders vragen..
Oud 12-03-2005, 17:07
Verwijderd
Ik weet 1 heel goed ding wat je kunt zeggen, wat heel vaak helpt.

Als ze zeggen dat je niet bij hem mag slapen, zeg je gewoon: Maar wat willen jullie nou nog gaan voorkomen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 17:09
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
salieee schreef op 12-03-2005 @ 18:07 :
Ik weet 1 heel goed ding wat je kunt zeggen, wat heel vaak helpt.

Als ze zeggen dat je niet bij hem mag slapen, zeg je gewoon: Maar wat willen jullie nou nog gaan voorkomen?
Inderdaad!
Was ook ong. de doorslaggevende reden bij mij
Oud 12-03-2005, 17:11
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik ben 18 en na 2 maanden verkering gingen zijn ouders op vakantie. Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik dan daar zou slapen en ze vonden het totaal geen probleem. Ze hadden het al verwacht
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 17:12
Verwijderd
Mijn ouders vinden alles wel goed, wat slapende vriendjes betreft dan, op voorwaarde dat de ouders van het vriendje ook geen probleem zien. Van de ouders van mijn ex-vriend mocht hij bij mij en ik bij hem slapen vanaf zijn 17e verjaardag, dat was na 4 maanden, ik was toen 16. Mijn vriend en ik mochten meteen al bij elkaar slapen, we waren toen allebei ruim 17.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 17:18
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Op dit moment heb ik geen vriendin, maar ik weet wel dat mijn ouders alles goed vinden. Ik mag doen en late wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 17:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm ik was 14/15, en mocht na een maand of 2.
Oud 12-03-2005, 18:01
Verwijderd
Als je zoekt op 'blijven slapen' dan kun je ook al meer topics en verhalen vinden.. Misschien dat je daar wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:13
Jannekie
Jannekie is offline
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ben ook 16, maar ik heb zelfs al meer dan een jaar een vriendje!! En m'n ouders doen er ook nog steeds moeilijk over . Terwijl ik idd ook zo iets heb van: als ik iets wil doen met m'n vriendje, hoef ik daar echt niet voor bij em te slapen. Maar maak dat m'n ouders maar eens wijs.....
Oud 12-03-2005, 18:28
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben nu achttien en bleef na twee weekjes bij hem slapen. Mijn ouders hebben daar ook niet moeilijk over gedaan ("mam, ik blijf woensdag bij (naam vriend) slapen" , "ok"), bovendien kwam het ook beter uit. Het kwam beter uit als in: ik moest toen 12 uur dienst draaien en dan zou ik daarna gelijk wegmoeten, en als ik bij hem bleef slapen (hij zit op kamers) kon ik nog wat langer blijven (niet dat we dat gedaan hebben ).

Nou ben jij natuurlijk wel wat jonger, dus dat is wel iets anders. Je ouders vinden waarschijnlijk dat ze goede redenen hebben om het niet toe te staan dus daar kan je waarschijnlijk weinig aan veranderen. Je kan het een keer aan je ouders uitleggen waarom je het zo leuk lijkt, maar meer kan je niet doen.
Wat betreft de kat op het spek binden, is het nou eenmaal wel zo als je s nachts met zijn tweeen in een bed ligt het wel sneller gebeurd. Maar goed, of je seks hebt of niet dat is jou keuze (natuurlijk tot op een zekere hoogte, maar op je 16de vindt ik het best kunnen) en niet van je ouders, maar dat moeten je ouders misschien nog geen beseffen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:41
Naru
Naru is offline
ik mocht na een week bij hem blijven slapen.. toen was ik geloof ik vijftien. maar als mijn ouders zoiets hebben van we vertrouwen hem dan mag het gelijk. verder zeggen ze de rest zoek je zelf maar uit
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:48
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Simoen schreef op 12-03-2005 @ 16:47 :
Mijn moeder had gezegd dat ik bij mijn vriendje mag blijven slapen als we in de zomer nog wat hadden. Ehm het gaat nu heel goed tussen ons en dus hoop ik echt in de zomer nog wat met hem te hebben. Dat had ze hoogstwaarschijnlijk niet verwacht dus toen ik haar er later op wees dat we in de zomer misschien op kamp gaan met een stel vrienden en dat we dan wel bij elkaar zouden kunnen slapen, gewoon heel onschuldig enzo, zei ze precies hetzelfde . Dat kat op het spek binden, pfff.

naja goed, ik wil in de zomer dus bij hem slapen en alleen maar lievigheid, geen seks, want ik vind 15 iets te jong en daar ben ik toch nog niet aan toe, maar mijn moeder had het beloofd dus ze komt er toch niet onderuit.
Let's hope, Siem! (k)
Oud 12-03-2005, 21:13
Verwijderd
ik ben wakker geworden naast mijn eerste vriendin.

maar verder hebben mijn ouders nooit zitten zeiken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:16
Erbenda
Erbenda is offline
Gewoon zeggen dat je voorlopig nog niet aan seks moet denken...
Oud 12-03-2005, 22:30
Toet0r
Toet0r is offline
De dag (eigenlijk nacht) dat mn vriendje mn vriendje werd sliep ik meteen al naast hem, 2 nachten achter elkaar. Ik was op kamp (10 dagen daarna werd ik 16) dus mn ouders konden moeilijk bezwaar hebben..
Nu doen ze er ook niet moeilijk over
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 08:49
Wolter
Wolter is offline
Ik mocht t al heel snel, kwam ook door de afstand, moest wel op de logeerkamer, maar daar had ik absoluut geen problemen mee.
Als je slaapt, kan er toch niets gebeuren.
Bied anders aan dan hij op de logeerkamer blijft slapen (als jullie die hebben), zodat je elkaar langer kunt zien. En dan moet je dat in het begin ook gewoon doen zodat je het vertrouwen van je ouders niet schaadt en zo kan je na een poosje vragen of hij bij je op de kamer mag slapen
Oud 13-03-2005, 08:51
miro
miro is offline
Ik geloof dat ik na 2 weken bij mijn vriendje bleef slapen (ik was toen net 18)

Bij mijn vriend daarvoor duurde t wel een aantal maanden (ik was 15, hij 20)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:29
leucomelas
leucomelas is offline
toen ik 16 was mocht ik meteen hele weekenden wegblijven en zolang bij hem blijven slapen in de vakantie als ik wilde... ik was dan oko al vanaf me 13 bezig om bij hem te blijven slapen.. dus me ouders hebben na 3 jaar gezeur eindelijk toegegeven...
Oud 13-03-2005, 10:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dit probleem heb ik ook. ik heb al bijna 2 jaar met mijn vriend en het mag nog steeds niet. mijn moeder vroeg ooit of hij bij ons wilde slapen. dat wilde hij wel. dus later wij aan zijn ouders gevraagd en die gingen door het lint dat was echt niet normaal. maar zijn ouders zijn ook super ouderwets echt van die types 'eerst trouwen, dan pas samenwonen-types' maar ja, we doen het er maar mee.
Oud 13-03-2005, 10:56
Sade
Sade is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 12-03-2005 @ 16:03 :

I get it my way.
You go girl

Ontopic: Bij mij ging het vrij makkelijk, ik was 17 en had m'n eerste serieuze vriendje, na ongeveer een maand bleef ik voor het eerst bij hem slapen. Met mijn huidige vriendje was het ook na een maand, geloof ik.
Oud 13-03-2005, 12:32
Verwijderd
ik mocht dat na een paar weken al, maar ik heb toen nog niet van die dingen gedaan.
ik weet niet mijn ouders zijn daar wel makkellijk in, ik denk dat ze wel door hebben dat het een "goede kerel" is, we hebben nu al negen maanden.

en zeg gewoon tegen je ouders dat je geen klein kind meer bent, en vraag dan is hoe zij het zouden vinden als ze een vriendje hadden en niks mochten.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:52
Verwijderd
Ik snap het opzich wel van je ouders, je bent 16 en heb pas 4.5 maand een vriendje. Ze zullen je wel, goed bedoeld, willen beschermen tegen de boze wereld .

Ik begrijp wel dat het voor jou erg rot is op dit moment, maar mss kan je ernog een keer goed met je oduers over praten, en dan niet meteen boos worden, want daar bereik je uiteindelijk toch het minste mee.
Mss zou je kunnen voorstellen of je dan 1 keer per maand met hem zou mogen blijven slapen, en dan bijvoorbeeld bij jullie thuis, zodat ze een beetje ''controle'' hebben over de situatie. En anders tsjaa ik zou het eigenlijk niet goed weten.

Ik mocht na 2 maanden met mijn vriend samen slapen, maar ik was ook wel 2 jaar ouder toen, en dat scheelt wel veel vind ik.
Mijn zusje was 16 toen ze een vriendje kreeg, en hij mocht pas na ruim een half jaar een keertje komen slapen. Nu, na ruim 1 jaar, mogen ze nog steeds niet echt vaak bij elkaar slapen.
De rede van mijn meoder was toen toch wel een soort bescherming van mijn zusje, omdat die jongen het echt maar 1 ding wil met haar; seks. Dat hebben ze ook wel hoor, overdag waarschijnlijk dan. Maar toch van mijn moeder uit een soort onterechte bescherming.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten