Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien is het inderdaad wel wat zij vroeger allemaal hebben gedaan... Zegt meer over hen, dan over mij ![]() Maargoed... ik hoop ook dat als ik 18 ben da'k het dan een beetje zelf mag beslissen ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Omdat we 220 km uit elkaar wonen, is het natuurlijk bijna logisch dat we meestal een weekendje naar elkaar toe gaan. De eerste keer moest 'ie nog op een ander kamertje (niet dat dat ons er van weerhield om samen te slapen, ben tegen de ochtend wel teruggekropen naar mijn eigen bedje
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() X-je
|
ik ben 16( wordt 17 dit jaar) en mijn vriend is 18
eerst deden mijn ouders er zo heel conservatief over en altijd maar zagen over of ik wel voorzichtig was enzo, zelfs toen we nog niets hadden gedaan na een tijdje heb ik de pil gevraagd en toen werd dat nog erger we zijn nu 5 maand samen, en het gezaag is wel gestopt ik DACHT dat ze het aanvaardden maar nee, hij mag niet op mijn kamer komen en altijd als hij blijft slapen moet hij naar de logeerkamer is toch om gek van te worden !! xxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis gewoon zonde. hij is zo leuk ![]() xs
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mocht al vrij snel bij hem slapen....
De eerste keer was bij mij! Maar daar was wel een reden voor.....M'n ouders wilden wat leuks gaan doen met Kennissen.... Maarja ze vonden het niet leuk dat Jacco (mijn vriend ofcourse ![]() Dus dat was de eerste keer... En sindsdien slapen we altijd bij elkaar!! En toen was ik nog maar 14.....Tja ik weet het...Errug vroeg!! Maarja mischien moet je er met je ouders over praten!! Jullie hebben tenslotte al best lang met elkaar.... En jij bent bijna 18!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mijn vriendje mocht juist wel bij me slapen (vrij snel ook) daar stond ikzelf van te kijken!
mijn vader popte zelfs het 2 persoons luchtbed op toen wij uit waren ik d8 juist altijd dat mijn pa héél anders was. maja niet dus. Nu slapen mijn vriend en ik regelmatig bij elkaar.
|
![]() |
misschien een goede tip:
als je ouders dat niet willen omdat ze bang zijn dat hun ´kleine meisje´ dan aan seks gaat beginnen kun je net zo goed meteen duidelijk maken dat als je t wilt doen je het toch wel doet en daar hoeft hij echt niet persé voor te blijven slapen. als ze daar geen problemen mee hebben dat je al aan sex doet maar ze liever niet hebben dat je t in t huis van je ouders doen dan heb je geen andere keuze dan dat te respecteren. Maar nogmaals, heeeel veeeel praten helpt !!
||
Citaat:
![]() (niet dat ik er ervaring mee heb hoor!!!!!!!!) |
![]() |
|
Toen ik tegen m'n moeder zei dat ik bij m'n vriend ging slapen en dat ik dan in een logeerbed op een andere kamer sliep zei ze: Ja dat hadden je vader en ik ook toen hij voor het eerst bij mij sliep, maar ik ben 'snachts mooi bij 'em in bed gekropen, dus dat zegt niks.
M'n pa vond het eerst wel wennen, maar het interesseert hem nu niet meer. Hij weet dat het toch wel gebeurt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik mag wel bij hem blijven slapen, en hij ook hier, maar niet bij mekaar op de kamer.....
![]() Maar dan liggen we de verdere hele morgen WEL bij elkaar in bed ![]()
|
wat nog vager is dat mijn vriendin het niet wil
![]() NOT mn vriendin zei dat ze niet wou dat ik blijf slapen ![]()
|
ik sliep vanaf de eerste week bij mijn vriendje.. maar dan stiekum... elk weekend sliepen we bij mekaar.. totdat ik toen ik een maand ofzow met hem had vroeg aan me moeder mag ik bij hem slapen
en toen mocht het.. we zijn nu een half jaar verder en we slapen elke weekend bijmekaar en soms nog van donderdag tot vrijdag.... en het verschilt meestal of we bij hem of bij mij pitten meestal bij hem KUNNEN WE geluid maken.. ![]()
|
wat nog vager is dat mijn vriendin het niet wil We hebbe vnvnd zo'n feest en haar vriendin blijft slapen(die heeft ook een vriend) ouders niet thuis dus wij(vriend en ik) dachten dan kunnen wij ook blijven slapen...
NOT mn vriendin zei dat ze niet wou dat ik blijf slapen Wat bedoelt ze hier mee????????
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neej geintje, het kan vanalles zijn. Je moet niet meteen denken dat ze je dan minder leuk vindt ofzo, het kan heel goed zijn dat ze de volgende dag fit wil zijn, vroeg wil gaan slapen (en dan dus ook echt slapen), gewoon in het algemeen moe is, of gewoon geen zin heeft...in tegenstelling tot jongens hebben meisjes niet altijd zin in seks, you know ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik blijf echt niet bij mijn vriend slapen om lekker de hele nacht met hem te kunnen vrijen ofzo. Dat kunnen we ook wel overdag doen ofzo. Ik blijf bij hem slapen omdat ik het fijn vind om lekker tegen hem aan te liggen en omdat het heerlijk is om 's morgens in zijn armen wakker te worden. Seks is dan echt niet nodig! Dus ik denk dat ze het dus gewoon niet wil, er nog niet aan toe is ofzo. Vind ik opzich heel raar, maar goed, het kan! Maar dat met dat seks lijkt mij niet! Als je het niet zo bedoelde naar mannetje; het spijt me, ik neem het terug! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaaaaaaaa ik ook ik ook wow mensen wat voel ik me hier thuis. het probleem is niet mijn ouders die hebben er absoluut geen problemen mee enne hij heeft al een paar keer bij mij geslapen maar zijn ouders das een ander verhaal. ook van die vage excusen idd 'nee, het is vakantie'hmmmmmm kweenie hoor maarja misschien scheelt het dat ik de middelste ben!
neem van mij aan begin nooit aan ouders ![]() wat een onzin he maargoed duz suc6 allemaal en truste he |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |