Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 16:18
miss x
miss x is offline
ik mag dat namelijk niet. en alle mensen in mijn omgeving mogen dat wel dus ik dacht misschien ken ik toevallig alleen maar mensen die dat wel mogen of ligt het aan mijn ouders?
ik ben nu 17 jaar en wordt in mei 18 en heb nu een jaar en 4 maanden verkering en hij mag nog steeds niet bij mij slapen!
Nou moet ik er wel bij vertellen dat het nogal even heeft geduurd voordat mijn ouders deze relatie accepteerden maarja ze hebben nu onderhand toch wel door dat ik geen maagd meer ben dus.
Het is toch niet zo raar dat ik samen met hem wil slapen?en bovendien is het niet leuk om steeds van iedereen te horen : dit weekend sliep ik bij mijn vriend(in).Dus nu aan jullie de vraag mogen jullie dat ook niet?of zijn mijn ouders weer eens belachelijk bezig ( das echt niet de eerste keer dan)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 16:26
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
nouja, weet je, ik heb ook een beetje dat probleem.. niet van mijn ouders uit hoor, maar van zijn ouders uit. hij woont alleen in huis met zijn moeder, en zus. maar van ze moeder mag hij niet bij me blijven slapen, terwijl het van mijn ouders meteen mocht... wat ik beetje "opvallend"vind bij mijn relatie, is dat de jongen een sniet mag, normaal mag het meisje juist niet zo snel bij iemand slapen... mijn ouders hadden hier dan wel de reden voor dat hij en ik zo 50 km uit elkaar wonen

voor jou situatie vind ik het ook een beetje lullig, je bent bijna 18, en gaat al zolang met hem! ik zou nog maar eens proberen heel goed met je ouders over te praten!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:33
seven
seven is offline
ja ik heb er ook last van.
heb het nu bijna een jaar met mn vriendje en mag ook nix.
het meest frustrerend is ook dat ze er geen goede redenen voor hebben (behalve dan de on-uitgesproken-gedachte MIJN BABY GEEN SEKS) als ik het vraag dan is het: nee *waarom niet* daarom niet.

dat vind ik flauw. maar goed het doet ze nix.
hm ik wacht wel tot de meivakantie....alleen thuis.

xs
Oud 06-04-2002, 16:38
Verwijderd
ik mag het van mijn ouders al heel vroeg, en van zijn ouders pas sinds we 6 maanden hadden,en dat viel me nog maar mee want ze zijn vrij streng enz in vriendinnetjes en sex,en bij mij vinden ze het al minder erg

Wat waarschijnlijk ook meehielp was dat ze wisten dat ik aan de pil ben en we een pakje condooms hebben laten slingeren.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:47
Amidala
Amidala is offline
M'n vriend en ik wonen nogal ver uit elkaar, dus we moeten altijd blijven slapen als we bij elkaar zijn.
Bij hem mogen we gewoon bij elkaar op de kamer, zelfs in hetzelfde bed slapen
Maar hier mag zelfs dat eerste niet. Hij moet hier in de logeerkamer slapen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:51
chanel
chanel is offline
ik ben 16 en hij bijna 17, we hebben nu bijna 16 maanden, en t mag ook nog steeds niet, ik verheug me daarom ook SUPERveel op de zomervakantie, dan gaan we met ze tweetjes lekker in me broers huis in rotterdam blijven (en slapen!!)

Chanel
Oud 06-04-2002, 16:53
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
hey..

Mijn vriendje komt hier over een paar weken slapen, dat moet wel want we wonen 5 uur reizen uit elkaar, maar ik weet niet of hij bij mij in bed mag slapen. Toen we bij hem waren heb ik wel in zijn bed geslapen. Ik weet niet of hij bij mij mag, iig wel op mn kamer, want ik laat hem echt niet op dat harde bed in de logeerkamer slapen, daar is hij veel te goed voor. Nou en dan kruipt ie toch wel bij mij in bed, en anders sleur ik hem erin.

Kus

ps. ik ben ook 17
Oud 06-04-2002, 17:29
Verwijderd
hey

Ik mag ook niet bij me vriend slapen...en ik ben 15....al vind ik leeftijden er niet echt toedoen...maar ja...wat ik dan wel lomp vind: als ik thuiskom van de kranten rondbrengen dat ik dan wel van 8 tot 12 bij hem in bed mag liggen... vet wazig maar ja... misschien mag het 5 mei ik hoop het...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:32
Verwijderd
Ik dacht het niet...

Mijn ouders vinden het neit eens fijn dat ik een relatie met hem heb. Vinden het niet leuk dat ik hem zo "vaak" () zie...
En als ie thuis bij mij op de kamer zit vinden ze ook niet fantastisch...
Ik mag niet eens bij hem slapen, hij ook niet bij mij
En dan zeker niet in één bed...

Allemaal heel kut Maar mijn ouders hebben iets tegen vriendjes, en al helemaal tegen seks...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:44
Verwijderd
Ja, dat mag ik. Ik woon nu alleen, dus van mij mag het sowieso Bij mijn ouders thuis had het zeker niet gemogen. Van haar moeder mag het ook gewoon wanneer ik bij haar slaap. Zij is ook 17 en wordt ehmmm in augustus dacht ik 18.
Probleem is alleen dat ik écht niet in slaap kom als ik met iemand in bed lig
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:44
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik dacht het niet...

Mijn ouders vinden het neit eens fijn dat ik een relatie met hem heb. Vinden het niet leuk dat ik hem zo "vaak" () zie...
En als ie thuis bij mij op de kamer zit vinden ze ook niet fantastisch...
Ik mag niet eens bij hem slapen, hij ook niet bij mij
En dan zeker niet in één bed...

Allemaal heel kut Maar mijn ouders hebben iets tegen vriendjes, en al helemaal tegen seks...
Dat is echt wel oneerlijk, net of zij da nog nooit gedaan hebben...
Maar ik zou dat ook niet mogen, maar als ik bijna 18 ben toch zeker wel...
Oud 06-04-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:

Dat is echt wel oneerlijk, net of zij da nog nooit gedaan hebben...
Maar ik zou dat ook niet mogen, maar als ik bijna 18 ben toch zeker wel...
Jah maar het boeit mijn ouders niet of het oneerlijk is... of dat het niet klopt...
En misschien is het inderdaad wel wat zij vroeger allemaal hebben gedaan... Zegt meer over hen, dan over mij

Maargoed... ik hoop ook dat als ik 18 ben da'k het dan een beetje zelf mag beslissen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:50
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
ik had nog maar 1 week met me vriend en toen bleef ik al bij hem slapen.. ik was bij hem wezen eten en om kennis te maken met de rest van zijn famillie en toen vroeg zijn zus en hij tegelijk of ik bleef slapen... tuurlijk wou ik dat wel... maar er was 1 probleem me ouders... dus ik me ouders bellen: Je hoeft me niet meer op tehalen hoor ik blijf slapen... Ja maar we komen je wel ophalen hoor... Nee hoeft nie hoor ik blijf wel bij marielle slapen.. Marielle was der helemaal nie zij denken van wel.. ik ben dus stiekum bij hem blijven slapen.. maar volgens mij weten me ouders het wel want het me vriend heeft me die volgende dag weer thuis gebracht.. maar ze hebben er nooit precies naar gevraagt... agh en als ze het vragen zeg ik het gewoon eerlijk ze kunne het toch niet meer terug draaien... maar achteraf voel ik me best wel schuldig dat ik er heb overgelogen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:51
Verwijderd
Ja...na 1 maand voor t eerst
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:07
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Omdat we 220 km uit elkaar wonen, is het natuurlijk bijna logisch dat we meestal een weekendje naar elkaar toe gaan. De eerste keer moest 'ie nog op een ander kamertje (niet dat dat ons er van weerhield om samen te slapen, ben tegen de ochtend wel teruggekropen naar mijn eigen bedje ) en de tweede keer dattie hier was mocht ie wel bij mij op de kamer, in mijn bed. Bij hem ben ik nog niet geweest, maar ik neem aan dat dat hetzelfde gaat (zijn ouders weten ervan, en vertrouwen ons volledig)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:40
Koekie_monster
Koekie_monster is offline
ben 15 en me ex mocht wel bij mij in me bed slapen van me ouders...ze wistten toch van me dat ik niks ging doen
Oud 06-04-2002, 19:11
BaJer
BaJer is offline
Mijn ouders maken er geen probleem van. Die vinden het niet erg als ik bij haar slaap of zij bij mij >>> maar d'r ouders wel
Oud 07-04-2002, 00:05
DJken
DJken is offline
Alle ouders zijn't tzelfde
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:12
Verwijderd
Ik mag alles van m'n ouders
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 11:50
X-je
X-je is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Jah maar het boeit mijn ouders niet of het oneerlijk is... of dat het niet klopt...
En misschien is het inderdaad wel wat zij vroeger allemaal hebben gedaan... Zegt meer over hen, dan over mij

Maargoed... ik hoop ook dat als ik 18 ben da'k het dan een beetje zelf mag beslissen
Ik ben er 19 en bij mij is er wekelijks ruzie over het feit dat ik mijn vriend teveel zie, volgens mijn ouders dan. Ik zie mijn vriend 1x in de week, de zaterdag. En omdat hij zaterdag moet werken, zie ik hem maar van 21.00-00.00. Langer mag hij niet blijven. Zo 'leven' wij nu al bijna 15 maanden. Ik word er nog es zot van. Op andere dagen mag ik hem niet zien

X-je
Oud 07-04-2002, 11:57
*engeltje*
*engeltje* is offline
ik ben 16( wordt 17 dit jaar) en mijn vriend is 18
eerst deden mijn ouders er zo heel conservatief over
en altijd maar zagen over of ik wel voorzichtig was enzo, zelfs toen we nog niets hadden gedaan
na een tijdje heb ik de pil gevraagd en toen werd dat nog erger
we zijn nu 5 maand samen, en het gezaag is wel gestopt
ik DACHT dat ze het aanvaardden
maar nee, hij mag niet op mijn kamer komen
en altijd als hij blijft slapen moet hij naar de logeerkamer
is toch om gek van te worden !!

xxx
Oud 07-04-2002, 12:52
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hey

Ik mag ook niet bij me vriend slapen...en ik ben 15....al vind ik leeftijden er niet echt toedoen...maar ja...wat ik dan wel lomp vind: als ik thuiskom van de kranten rondbrengen dat ik dan wel van 8 tot 12 bij hem in bed mag liggen... vet wazig maar ja... misschien mag het 5 mei ik hoop het...
ja ik hoop het ook
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 13:11
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Waarom zou je `s nachts niet bij je vriend(in) in bed mogen liggen terwijl je overdag toch ook lekker je gang kan gaan? (Je weet wel wat ik bedoel)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:08
Piccola
Piccola is offline
Na 10 maanden mag ik het eindelijk!!! Ik heb 2 weken geleden voor het eerst bij hem mogen slapen en het was echt super!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:59
seven
seven is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Waarom zou je `s nachts niet bij je vriend(in) in bed mogen liggen terwijl je overdag toch ook lekker je gang kan gaan? (Je weet wel wat ik bedoel)
ja precies dat vind ik dus ook. misschien zijn mijn ouders zo naief dat ze denken dat ik het alleen maar na 12.00 snachts kan doen ofzo.

tis gewoon zonde. hij is zo leuk

xs
Oud 07-04-2002, 15:15
friesin
friesin is offline
hmmm...komt me erg bekend voor...heb al anderhalf jaar verkering en ik mag niet bij hem blijven slapen, ze zijn bang dat ik zwanger raak...blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:25
Klaine Je
Klaine Je is offline
hmm ik heb het zelfde probleem

wat nu ga voorstellen of ik wel bij hem mag slapen alssik aan de pil ben..

zou dat gaan mogen denken jullie?
Oud 07-04-2002, 15:32
friesin
friesin is offline
hmm...dan zou het bij mij wel mogen denk ik...maar ik vind dat belachelijk want ik heb nog helemaal geen behoefte om met die jongen in bed te duiken (ben ik nog niet aan toe)...waarom zou ik dan onnodig aan de pil gaan, onnodig dikker worden, blabla...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:40
Verwijderd
Ik mocht al vrij snel bij hem slapen....
De eerste keer was bij mij!
Maar daar was wel een reden voor.....M'n ouders wilden wat leuks gaan doen met Kennissen....
Maarja ze vonden het niet leuk dat Jacco (mijn vriend ofcourse ) Dan niet meeging....Dus toen zei m'n moeder dat hij maar bij ons moest blijven slapen omdat het wel laat kon worden...
Dus dat was de eerste keer...
En sindsdien slapen we altijd bij elkaar!!
En toen was ik nog maar 14.....Tja ik weet het...Errug vroeg!!
Maarja mischien moet je er met je ouders over praten!!
Jullie hebben tenslotte al best lang met elkaar....
En jij bent bijna 18!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:47
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
miss x schreef:
ik mag dat namelijk niet. en alle mensen in mijn omgeving mogen dat wel dus ik dacht misschien ken ik toevallig alleen maar mensen die dat wel mogen of ligt het aan mijn ouders?
ik ben nu 17 jaar en wordt in mei 18 en heb nu een jaar en 4 maanden verkering en hij mag nog steeds niet bij mij slapen!
Nou moet ik er wel bij vertellen dat het nogal even heeft geduurd voordat mijn ouders deze relatie accepteerden maarja ze hebben nu onderhand toch wel door dat ik geen maagd meer ben dus.
Het is toch niet zo raar dat ik samen met hem wil slapen?en bovendien is het niet leuk om steeds van iedereen te horen : dit weekend sliep ik bij mijn vriend(in).Dus nu aan jullie de vraag mogen jullie dat ook niet?of zijn mijn ouders weer eens belachelijk bezig ( das echt niet de eerste keer dan)
hij is zeker ook 35 ofzo zeker :/
Oud 08-04-2002, 21:15
snoopy
snoopy is offline
ja, dat mag! Het mocht echt al, toen wij er zelf nauwelijks aan toe waren! Waren we net een week samen, vroeg m'n moeder of-ie niet wilde blijven slapen!
Oud 08-04-2002, 21:35
rabecca
rabecca is offline
mijn vriendje mocht juist wel bij me slapen (vrij snel ook) daar stond ikzelf van te kijken!
mijn vader popte zelfs het 2 persoons luchtbed op toen wij uit waren ik d8 juist altijd dat mijn pa héél anders was.
maja niet dus.
Nu slapen mijn vriend en ik regelmatig bij elkaar.
Oud 08-04-2002, 21:35
[SAS]Q
[SAS]Q is offline
- waarom mag het niet?
+ dat weet je zelf wel
- als ik dat zou willen ga ik net zo makkelijk naar de duinen
+ hmmm
Oud 10-04-2002, 20:07
LovelyOne
LovelyOne is offline
misschien een goede tip:
als je ouders dat niet willen omdat ze bang zijn dat hun ´kleine meisje´ dan aan seks gaat beginnen kun je net zo goed meteen duidelijk maken dat als je t wilt doen je het toch wel doet en daar hoeft hij echt niet persé voor te blijven slapen.
als ze daar geen problemen mee hebben dat je al aan sex doet maar ze liever niet hebben dat je t in t huis van je ouders doen dan heb je geen andere keuze dan dat te respecteren. Maar nogmaals, heeeel veeeel praten helpt !!
Oud 10-04-2002, 20:09
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
misschien een goede tip:
als je ouders dat niet willen omdat ze bang zijn dat hun ´kleine meisje´ dan aan seks gaat beginnen kun je net zo goed meteen duidelijk maken dat als je t wilt doen je het toch wel doet en daar hoeft hij echt niet persé voor te blijven slapen.
precies, zonder overnachten kan ut ook wel
(niet dat ik er ervaring mee heb hoor!!!!!!!!)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:59
simple creed
simple creed is offline
Ik mocht bij mijn ex gelijk al op de kamer slapen. Ik had hem 2x ontmoet en toen bleven we bij elkaar slapen. Gelijk samen in een bed. Niets gebeurd ofzo.. Maarja hij woonde wel aan de andere kant van het land dus dat is al anders...

Maar nu zou het met mijn vriend ook wel mogen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:34
xsten
xsten is offline
Toen ik tegen m'n moeder zei dat ik bij m'n vriend ging slapen en dat ik dan in een logeerbed op een andere kamer sliep zei ze: Ja dat hadden je vader en ik ook toen hij voor het eerst bij mij sliep, maar ik ben 'snachts mooi bij 'em in bed gekropen, dus dat zegt niks.
M'n pa vond het eerst wel wennen, maar het interesseert hem nu niet meer. Hij weet dat het toch wel gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:34
Jones
NEE! ze doen nergens moeilijk over, drank drugs uitgaan..kmag het allemaal zelf uitzoeken..maar zodra het over blijven slapen gaat klappen ze helemaal dicht...noujah het blijven slapen is dus geen probleem, maar dan wel op de logeerkamer
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 07:58
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hey

Whahaha... be'vrij'dingsdag...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:54
Black Reina
Black Reina is offline
k mag t, hier heel vanzelf sprekend, slaap zelfs bij me ex in bed
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:19
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik mag wel bij hem blijven slapen, en hij ook hier, maar niet bij mekaar op de kamer..... We gaan nu 3 1/2 maand met elkaar, hijs 17 en ik ben 15.........
Maar dan liggen we de verdere hele morgen WEL bij elkaar in bed
Oud 13-04-2002, 11:05
bas_1985
bas_1985 is offline
wat nog vager is dat mijn vriendin het niet wil We hebbe vnvnd zo'n feest en haar vriendin blijft slapen(die heeft ook een vriend) ouders niet thuis dus wij(vriend en ik) dachten dan kunnen wij ook blijven slapen...

NOT mn vriendin zei dat ze niet wou dat ik blijf slapen Wat bedoelt ze hier mee????????
Oud 13-04-2002, 11:34
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik sliep vanaf de eerste week bij mijn vriendje.. maar dan stiekum... elk weekend sliepen we bij mekaar.. totdat ik toen ik een maand ofzow met hem had vroeg aan me moeder mag ik bij hem slapen

en toen mocht het..

we zijn nu een half jaar verder en we slapen elke weekend bijmekaar en soms nog van donderdag tot vrijdag....

en het verschilt meestal of we bij hem of bij mij pitten
meestal bij hem

KUNNEN WE geluid maken..
Oud 13-04-2002, 11:35
bas_1985
bas_1985 is offline
wat nog vager is dat mijn vriendin het niet wil We hebbe vnvnd zo'n feest en haar vriendin blijft slapen(die heeft ook een vriend) ouders niet thuis dus wij(vriend en ik) dachten dan kunnen wij ook blijven slapen...

NOT mn vriendin zei dat ze niet wou dat ik blijf slapen Wat bedoelt ze hier mee????????
Oud 13-04-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
bas_1985 schreef:
Dat ze ongesteld is

Neej geintje, het kan vanalles zijn. Je moet niet meteen denken dat ze je dan minder leuk vindt ofzo, het kan heel goed zijn dat ze de volgende dag fit wil zijn, vroeg wil gaan slapen (en dan dus ook echt slapen), gewoon in het algemeen moe is, of gewoon geen zin heeft...in tegenstelling tot jongens hebben meisjes niet altijd zin in seks, you know
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:04
bas_1985
bas_1985 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Dat ze ongesteld is

Neej geintje, het kan vanalles zijn. Je moet niet meteen denken dat ze je dan minder leuk vindt ofzo, het kan heel goed zijn dat ze de volgende dag fit wil zijn, vroeg wil gaan slapen (en dan dus ook echt slapen), gewoon in het algemeen moe is, of gewoon geen zin heeft...in tegenstelling tot jongens hebben meisjes niet altijd zin in seks, you know
we hebbe nog nix gedaan hoor dus daar kan je geen gelijk in hebbe, en volgende dag fit kan ook nie want vriendin blijft wel slape
Oud 13-04-2002, 15:30
bas_1985
bas_1985 is offline
Citaat:
bas_1985 schreef:

we hebbe nog nix gedaan hoor dus daar kan je geen gelijk in hebbe, en volgende dag fit kan ook nie want vriendin blijft wel slape
Oud 13-04-2002, 15:42
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
...gewoon geen zin heeft...in tegenstelling tot jongens hebben meisjes niet altijd zin in seks, you know
Alsof je alleen maar bij elkaar blijft slapen om de seks!
Ik blijf echt niet bij mijn vriend slapen om lekker de hele nacht met hem te kunnen vrijen ofzo. Dat kunnen we ook wel overdag doen ofzo. Ik blijf bij hem slapen omdat ik het fijn vind om lekker tegen hem aan te liggen en omdat het heerlijk is om 's morgens in zijn armen wakker te worden. Seks is dan echt niet nodig! Dus ik denk dat ze het dus gewoon niet wil, er nog niet aan toe is ofzo. Vind ik opzich heel raar, maar goed, het kan! Maar dat met dat seks lijkt mij niet!
Als je het niet zo bedoelde naar mannetje; het spijt me, ik neem het terug!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef:

Whahaha... be'vrij'dingsdag...
haha
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:49
Verwijderd
jaaaaaaaaa ik ook ik ook wow mensen wat voel ik me hier thuis. het probleem is niet mijn ouders die hebben er absoluut geen problemen mee enne hij heeft al een paar keer bij mij geslapen maar zijn ouders das een ander verhaal. ook van die vage excusen idd 'nee, het is vakantie'hmmmmmm kweenie hoor maarja misschien scheelt het dat ik de middelste ben!

neem van mij aan begin nooit aan ouders haha

wat een onzin he

maargoed duz suc6 allemaal en truste he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten