Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[19:49] <Q> van die vieze oude kleffe leren-broeken-pre-bejaarden [19:49] <Q> icky Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 18:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het eigelijk een soort evolutie van BNW.
ssoass vind ik btw niet eens het beste album. Die wordt imho flink getoppled door Number of the Beast, Powerslave, Piece of Mind, Iron Maiden en X-factor. Ik vind DoD wel een duidelijke klassieker, zij het van een andere soort klassieker dan de oude albums. |
![]() |
|
Ik heb de cd redelijk geluisterd en ik vind hem zeker niet slecht, maar voor maiden begrippen vind ik het toch aan de wat magere kant...
Helemaal vreselijk vind ik de 'artwork' ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind DoD idd een zwaar vern**kte cover hebben
![]() Wel vind ik het een extreem vette cd. Tja, Jammer dat Derek Riggs het niet meer doet ![]() Powerslave vind ik nog altijd de mooiste cover ooit en Number of the beast de allerbeste ooit.(van alle cd-covers dus, niet allen Maiden ![]() Dat vette riedeltje aan het begin van Dance of Death; Heersch! |
![]() |
||
Citaat:
![]() powerslave en live after death vind ik de vetste covers en fear of the dark ook nog ![]()
||
Citaat:
verder vind ik dit geen speciaal album, maar het is ook zeker geen slecht album. enne nomercy285.. PARDON!
|
Ook zoiets;
Iedereen vind Cliff beter dan Jason qua bas bij Metallica Iedereen vind the seventh son of the seventh son het beste album Nou! Ik vind toevallig powerslave het beste album.. gelukkig zijn er nog mensen met een eigen mening! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Iron Maiden - A Matter of Life and Death Gimme more beer | 25 | 06-09-2006 14:12 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
MetalAlbums top 5... scharminkel | 201 | 16-08-2004 21:10 | |
Muziek |
Iemand met dezelfde smaak tips geven topic Roxy | 204 | 21-06-2004 07:16 | |
Muziek |
Wat vind jij de beste 3 metal-albums Verwijderd | 128 | 30-05-2004 16:57 | |
Muziek |
Nieuwste Aankopen Sonic | 252 | 17-11-2003 19:38 |