Iedereen heeft wel eens zijn goede en slechte momenten.
Soms kan je niet echt je vinger leggen op de oorzaak van het slechte gevoel, wat héél vervelend is, natuurlijk.
Ik denk dat je je nu vooral moet concentreren op je gevoelens voor die ex. Wil je nu nog iets met hem te maken hebben of niet?
Maak dat uit voor jezelf en als je er eenmaal achter bent zeg je het hem klaar en duidelijk.
Vraag hem desnoods je een poosje met rust te laten, maar vergeet er hem niet bij te vertellen dat het is omdat je even enkele zaken wil overdenken.
Dat ruzie tussen je vader en broer spanningen met zich meebrengt is nogal logisch. Probeer je terug te trekken als het weer eens zo ver is. En vooral; begin je er niet in te mengen.
Woont die vriendin van je pa nog niet lang bij jullie mss?
Dan begrijp ik wel (anders ook hoor) dat het niet zo eenvoudig ligt om met deze hele andere persoon om te gaan.
Die vrouw komt uit een heel ander gezin en jullie moeten waarschijnlijk nog een beetje wennen.
Moet je echt wat stoom afblazen doe het dan op andere manieren dan je af te reageren op je dierbaren.
Ga wat gaan sporten, schrijf al je frustraties van je af, bel een vriendin...
Mja, suc6.
Ik hoop dat ik je iets nuttig verteld heb. (wat nogal moeilijk lag, aangezien je situatie niet zo duidelijk geschetst was).