Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Deze komt voor mij het dichtst in de buurt. Maar ik zou ook kunnen zijn: Citaat:
|
Verwijderd
|
En wat ben jij?
![]() Ik ben iig 1 en 2. 4 ook wel. 1. Ik krijg vaak te horen dat ik heel anders ben dan ik er uit zie en dat mensen in eerste instantie vaak denken (oppervlakkig een saai ![]() 2. Ik ben nogal gesloten, er zijn weinig mensen (CJ bv ![]() 4. tja, dik en veel gebeurd, wat is dik en veel gebeurd? Minder dan bij veel anderen, denk ik, ook minder ernstige dingen, maar wel (te) veel. Welke soorten boeken...psychologische boeken, denk ik. En realistische verhalen, of hoe noem je dat...? Geen strips, dieren die kunnen praten ed...gewoon de realiteit. En tegenwoordig ook wel iets romantisch achtig... ![]() ![]() Leuke topic idd wel. ![]() |
![]() |
|
ben een boek met saaie kaft denk ik, wat ook wel dik is omdat er veel te vertellen valt > wanneer mensen zich in me interesseren ben ik wel 'boeiend' en kunnen anderen wellicht ook wat van mij leren..
ben een psychologisch/filosofisch boek; bij mij gaat alles om levensvisies. /edit: of een dichtbundel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een groot antiek boek, wat heel spannend is en waar veel in gebeurd maar waarvan ook veel fictie is. Ook heel veel realisme maar ook veel fictie. Verder wordt ik niet veel gelezen ondanks dat ik best een leuk boek ben
![]() Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 22:01. |
![]() |
|
2. anderen zijn net dagboeken.
er zit een slot op. ze komen geheimzinnig over. en (bijna) niemand komt wat over ze te weten Ik hoor vaak van mensen dat ze het gevoel hebben dat ik veel geheimen heb en open probeer over te komen maar dat niet echt ben omdat ik heel veel niet vertel. En dat klopt ook wel, ik praat veel maar liever aan de oppervlakte de diepte in gaan doe ik bijna niet. En verder ben ik - schience fiction (mensen met veel fantasie) - psychologische boeken (de 'ik denk veel over het leven e.d. na' mensen) Denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben blij dat jullie er serieus op in gaan...
ik zat nog te twijfelen of ik het hier wel kon plaatsen ![]() ik zelf, tja moeilijk. ik ben denk een vrij gemiddeld boek, niet echt vaak gelezen. een te ingewikkeld boek denk ik. wel met een enigzins uitnodigend boek, maar niet heel erg. er zit geen slot op maar sommige bladzijden zijn tegen elkaar aan gelijmd... die kom je dus gewoon niet te weten ![]() verder ben ik een psychisch boek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik 3. sommige boeken zijn heel dik. als het een dik boek is moet er wel veel verteld zijn. maar het kan ook heel langdradig zijn, waardoor het lijkt of er veel gebeurd. Ik heb heel veel meegemaakt, en daarnaast ervaar ik alles als een groot iets dus daarom zou het boek ook dikker kunnen zijn ![]() 4. je hebt ook boeken waarin daadwerkelijk veel gebeurd en die ook dik zijn. zo ook mensen Ik denk dat er wel veel is gebeurd in mijn leven, als het niet om gebeurtenissen gaat, dan wel om mn gedachtes zelf 5. boeken met een saaie omslag, die weinig mensen wat interesseerd. maar als het mensen wel interesseerd krijgen ze veel te weten. zo kan het ook met mensen zijn. dat ze tegen weinig mensen open zijn, maar wel tegen een paar, en dus niet zo gesloten als het dagboek-mens. Ik probeer niet interessant te doen, licht een tipje van de sluier op voor iedereen en als je bewijst dat je het waard ben verder te kijken laat ik je meer zien ![]() Verder zou ik bij de : psychologische boeken (de 'ik denk veel over het leven e.d. na' mensen) Ik denk veel na over het leven, en wat echt en nep is (niet alleen door de hallucinaties hoor) en de detective (de doeners, die van spanning houden) Ik hou ervan om dingen te doen, moet altijd bezig zijn en kan niet echt goed stilzitten |
![]() |
|
Tja, ook meer een dagboek dan iets anders. Er zijn maar een paar mensen die echt dingen over mij weten.
En dan waarschijnlijk een heel kort en bondig dagboek waarin in weinig woorden heel veel beschreven staat. Ik dacht altijd dat er niets interessants over mijn leven te vertellen was, maar hier ben ik erachter gekomen dat ik toch wel heel wat meegemaakt heb. Alleen negeer ik bepaalde gebeurtenissen vaak als het gaat om 'belangrijke dingen'. Ik zie mijn leven niet als belangrijk.
|
Ik ben een niet al te dik boek, met een saaie omslag maar een hele boeiende binnenkant..
Oftewel ik heb niet al te veel dingen meegemaakt, maar mensen die door mijn voorkomen heen prikken ontdekken wel een hele lieve en interessante jongen.. Wilco
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
2. Ik ben best gesloten, wantrouw mensen, maar naar mijn gevoel ben ik 'gesloten', meer omdat ik mijn eigen weg wil volgen (niet afhankelijk zijn van personen) en vaak niemand tegenkom om mee te reizen.
5. Als ik mensen vertrouw, vertel ik ze ook wat meer, nog steeds met wat moeite, ik vertel nooit het geheel, alleen maar kleine stukjes. Ik geef ze als het ware puzzelstukjes van mezelf. ![]() psychologische boek, vaak (té) dromerig weinig gelezen boek dus, maar ook angst om gelezen te worden. |
![]() |
|
![]() |
tja kweet het niet precies
zowieso een dagboek maar kom ook een beetje in de buurt van een dik boek maar dan niet dat langdradige dikke boek, ik ben gewoon een midelmatig boek (het kan altijd erger) en ik ben een mengeling van ongeveer al boeken, kasteelromanetjes psychologische boeken en de science fiction en de detective... maar het psychologische boek staat absoluut op nummer 1
|
![]() |
Leuk topic idd
![]() Ik denk dat ik boek nr. 5 ben. Tegen sommige mensen ben ik erg open, maar tegen de meeste mensen niet. Als mensen naar bepaalde dingen vragen, en dus geinteresseerd zijn, vertel ik er wel veel over. En een science fiction of psychologisch boek. Ik leef(de) graag in mijn eigen fantasiewereldje en ben erg dromerig enzo. Ik denk (te) veel na, en interesseer me wel in de ´psyche´ van mensen en in psychologie zelf. |
![]() |
|
Best wel moeilijk om over jezelf te zeggen vind ik eigenlijk. Omdat je zelfbeeld toch verschilt vaak van het beeld dat anderen van je hebben. Maar ok, ik probeer hem zo eerlijk mogelijk in te vullen. (voor mij ist eerlijk, of andere het vinden kloppen weet ik niet)
2. anderen zijn net dagboeken. er zit een slot op. ze komen geheimzinnig over. en (bijna) niemand komt wat over ze te weten Toevoeging: Mensen lijken dagboeken, maar als je ze eenmaal kent zijn ze ontzettend open. Ja hier herken ik mezelf wel erg in. Ik schijn nogal afstand te kweken in het begin tot mensen. Ik wil ze eerst graag bestuderen voordat ik er een mening over heb. Dat vind ik wel fijn, want zo ben je beter voorbereid op 'slechte' mensen. Tot nu toe vonden sommige mensen het wel vervelend dat ik in het begin niet open ben, maar uiteindelijk haal ik die schade dan wel in. Dat afstand kweken doe ik echt totaal onbewust. Pas door veel praten met vrienden is dat er een beetje uit gekomen. Zij vonden zelfs dat ik in het begin arrogant/kakker-achtig over kwam. Terwijl dit later helemaal veranderde. (gelukkig maar hé ![]() Het lijkt hierdoor soms net of ik verschillende karakters heb, maar dat komt gewoon omdat ik met mensen in verschillende 'stadia' zit. psychologische boeken (de 'ik denk veel over het leven e.d. na' mensen) Nou ja, lijkt me duidelijk toch?
|
5. boeken met een saaie omslag, die weinig mensen wat interesseerd.
maar als het mensen wel interesseerd krijgen ze veel te weten. zo kan het ook met mensen zijn. dat ze tegen weinig mensen open zijn, maar wel tegen een paar, en dus niet zo gesloten als het dagboek-mens Dat ben ik zeg maar ![]() ![]()
|
4. omdat ik wel het een of het ander mee heb gemaakt. en dus toch wel wat te vertellen heb. en ook doe op zn tijd.
en een psygologische boek mij interreseren mensen en wat hun doen. dus ook wat ikzelf doe. denk er veel over na. groetejs chretienne
|
![]() |
Eigenlijk best een grappig iets, jezelf vergelijken met een boek. Ik moet bekennen dat ik dat nog niet eerder gedaan heb. Hopelijk wil je me vergeven. Wendy, dat ik zelf probeer te verzinnen wat voor soort "boek" bij me past
![]() Ik denk dat dat op zich wel een dik boek zou zijn. Met aardig wat verschillende lettertypen. Ik ben redelijk makkelijk open te slaan, maar om bij de laatste (en meest duistere) pagina's te komen moeten mensen al erg vertrouwd zijn. Oftewel, vreemdelingen zien de eerste paar pagina's en stuiten dan op een slot-in-een-boek of iets dergelijks ![]() Mensen die al wat meer vertrouwd zijn, mogen dieper kijken. Vrienden nog dieper, en zeer goede vrienden (en de ouders natuurlijk) zelfs tot de vrijwel laatste bladzijde. De rest is echter van mij, en die bewaar ik - denk ik - totdat ik mijn geliefde tegenkom. Zij (of wellicht hij ![]() Een nogal gelaagd boek wordt dat dus ![]() Leuke andere replys, trouwens. Zo kom je nog eens wat te weten van het boek in de mens ![]()
|
Verwijderd
|
Koele topic!
![]() Ik zie mezelf als een dik donker boek. Dik omdat ik veel te veel denk. Donker omdat ik soms wat mysterieus over komt ![]() Op de omslag zou een één of andere saaie titel staan die weinig met de inhoud te maken heeft, maar die sommige mensen toch nieuwsgierig maakt. De inhoud zal zwaar filosofisch (en extreem vaag ![]() De inhoud zal totaal niet lijken op welk ander boek dan ook en zal dan ook weggestopt onder in een enorme boekenkast staan. Het boek zal voor veel mensen niet door te komen zijn, maar er zijn enkelingen die het met plezier zullen lezen en af en toe zelfs zullen snappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
combinatie van 2, 3 en 5... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hulp nodig bij het schrijven van een boek over een pester Florisboek | 0 | 08-06-2014 19:31 | |
Psychologie |
Mezelf niet kennen AceSpade | 11 | 13-08-2011 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête over leesgedrag Jolyne | 26 | 18-03-2006 17:04 | |
Eindexamens 2005 |
Ben jij al begonnen met leren? Phlox | 92 | 19-05-2005 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete jeugboeken alpha | 24 | 16-03-2004 16:33 |