Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 17:12
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Mijn ex en ik hebben nog vaak sex. We vinden elkaar niet echt leuk maar het is meer de lusten en niet de lasten. We spreken ook alleen daarvoor af. Is dat raar en hebben jullie dat ook??? We hebben maar 3 maanden gehad en dat is 1,5 jaar geleden.

Groetjes
Oud 24-08-2003, 17:13
Verwijderd
nee,dat heb ik niet, ik heb in de tijd dat t uit is wel sex gehad met hem, maar ik zou het nooit meer willen iig
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:30
clubje
clubje is offline
Oud 24-08-2003, 17:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Waarom kan het niet he?
Oud 24-08-2003, 18:08
barbara.inc
barbara.inc is offline
Sure als jullie het allebei lekker vinden en weten dat het verder toch niks inhoud? beter dan een one night stand (met een bijna veemde), dacht ik zo...
Oud 24-08-2003, 18:12
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Als ik zin in seks zou hebben.. dat zou ik dat ook gedaan hebben maar ik denk dat ik er dan achteraf enorm spijt van krijg want seks zonder echte liefde is best wel slecht.. ik vind namelijk dat seks meer een overtuiging van liefde is.
Oud 24-08-2003, 18:14
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
manzondernaam schreef op 24-08-2003 @ 19:12:
Als ik zin in seks zou hebben.. dat zou ik dat ook gedaan hebben maar ik denk dat ik er dan achteraf enorm spijt van krijg want seks zonder echte liefde is best wel slecht.. ik vind namelijk dat seks meer een overtuiging van liefde is.
Klopt, sex zonder liefde is eigenlijk meer lichaamsdelen in elkaar stoppen...maar soms is dat ook best wel errug ok
Oud 24-08-2003, 18:33
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
niks mis mee hoor. je kan beter je behoeften laten bevredigen door een vaste (sex)partner, dan dat je wild om je heen neukt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:34
Verwijderd
als jullie het allebei ok vinden , zie ik geen probleem , en zie ik al helemaal niet in waarom andere mensen er een probleem van zouden maken
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:10
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 24-08-2003 @ 19:33:
niks mis mee hoor. je kan beter je behoeften laten bevredigen door een vaste (sex)partner, dan dat je wild om je heen neukt.
dat vind ik wel een goede rede... is ook veiliger. maar het is toch best vreemd dat je het met iemand doet waarmee je eigelijk gebroken hebt
Oud 24-08-2003, 19:13
Chimera
Chimera is offline
Ik heb nadat het uitging nog twee keer sex gehad met m'n ex. Toen we het deden was het geweldig, ook toen we samen in bed lagen, maar als je daarna niet bij d'r blijft slapen realiseer je je weer grondig dat het uit is. Ik heb daarom een keer bijna in een stampvolle IC zitten janken, niet iets wat ik graag doe
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
barbelle schreef op 24-08-2003 @ 18:08:
Sure als jullie het allebei lekker vinden en weten dat het verder toch niks inhoud? beter dan een one night stand (met een bijna veemde), dacht ik zo...
idd
Oud 24-08-2003, 19:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 24-08-2003 @ 19:08:
beter dan een one night stand (met een bijna veemde), dacht ik zo...
Oneens. Bij een ONS is het gewoon dat, een ONS. Lekkere sex, slapen, ontbijten, pleite. No strings attached. Dat is compleet wat anders dan sex met iemand met wie je een sterke emotionele band hebt.

Ik ben nu wel ongeveer over m'n ex heen, maar heb nu absoluut de behoefte niet meer met haar naar bed te gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:17:
Oneens. Bij een ONS is het gewoon dat, een ONS. Lekkere sex, slapen, ontbijten, pleite. No strings attached. Dat is compleet wat anders dan sex met iemand met wie je een sterke emotionele band hebt.

Ik ben nu wel ongeveer over m'n ex heen, maar heb nu absoluut de behoefte niet meer met haar naar bed te gaan.
Volledig mee eens. Zelfde als het terugnemen van je ex. Ik denk ook niet dat dat werkt. Want het is niet voor niets uit geweest, maar daar heb ik verder nog geen kaas van gegeten.
Oud 24-08-2003, 19:58
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:17:

Nou, ik heb geen sterke emotionele band met hem, dat scheelt wel. Ik voel me na de sex niet klote omdat ik m terug wil,maar soms voel ik me een beetje sletterig ofzo. Het rare is dat we niet echt sex hebben gehad toen we wel wat hadden, ja alleen een beetje handenwerk. Opzich vind ik t wel prima zo, maar soms voel ik me er een beetje vreemd onder.
Oud 24-08-2003, 20:06
Verwijderd
Och, misschien wilde je hem toen jullie nog wel officiëel iets hadden ook alleen maar voor de seks en zat die emotionele band in de weg? Lijkt me vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:32
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 21:06:
Och, misschien wilde je hem toen jullie nog wel officiëel iets hadden ook alleen maar voor de seks en zat die emotionele band in de weg? Lijkt me vrij normaal.
Nou nee, toen ging dat allemaal nog niet zo snel, was ik nog n stukkie jonger en interesseerde me dat dus nog niet zo!! We hadden wel een goede band, maar niet zo diepgaand!
Oud 24-08-2003, 23:32
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 21:06:
Lijkt mij dat alleen een emotionele band in de weg kan zitten wanneer de relatie voorbij is. Leg me eens uit hoe je dit dan bedoeld?
Oud 25-08-2003, 18:08
blacky
blacky is offline
Tja dat hebben mijn exen ik ook gehad, maar bij ons kwam er van een kant nog te veel gevoel bij kijken en toen hebben we er maar een punt achter gezet.
Oud 28-08-2003, 17:47
la femme fatale
la femme fatale is offline
Best wel herkenbaar allemaal. Mijn ex en ik doen het ook nog af en toe. Het is bijna een jaar uit, nadat het uitging hadden we nog een paar maal sex, daarna besloten we er definitief een punt achter te zetten, wat niet gelukt is. Zo af en toe kunnen we het gewoon niet laten, er is nog steeds iets tussen ons. Aan de ene kant vind ik het wel fijn, omdat die band zo blijft bestaan. Maar het is ook zoooo fout...
Oud 28-08-2003, 18:58
Zapje
Zapje is offline
vet geile hoeren hier
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:17
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Het is vooral ook makkelijk, omdat je elkaar nu gewoon al heel goed kent en weet wat je beide fijn vindt! En je hebt verder geen verplichtingen. Dat vind ik het voordeel maar soms ga je je er wel een beetje klote door voelen jah!!!
Oud 28-08-2003, 20:39
Zapje
Zapje is offline
Citaat:
San123 schreef op 28-08-2003 @ 20:17:
Het is vooral ook makkelijk, omdat je elkaar nu gewoon al heel goed kent en weet wat je beide fijn vindt! En je hebt verder geen verplichtingen. Dat vind ik het voordeel maar soms ga je je er wel een beetje klote door voelen jah!!!
Moet je zn zaad doorslikken!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:46
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Citaat:
Zapje schreef op 28-08-2003 @ 21:39:
Moet je zn zaad doorslikken!
WAT???
Oud 28-08-2003, 21:05
diabolaparva
diabolaparva is offline
ik had eens sex met mn ex en de dag erop had ie een nieuwe
Oud 28-08-2003, 23:52
Mask
Mask is offline
ik zelf ben fanatieke voorstander van "sex met je ex".

nu me exen nog
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:23
Susanne
Susanne is offline
Lekker zelf weten lijkt me? Als jullie dat lekker vinden, mja, wie ben ik dan om te zeggen da'k 't raar vind. 't Is niks voor mij btw, lijkt me onwijs raar. Zou ook zo weer verliefd kunnen worden denk ik or. :\
Oud 29-08-2003, 14:46
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Zapje schreef op 28-08-2003 @ 19:58:
vet geile hoeren hier
Sorry, maar eh...WAT???
ALs je niks boeiends te zeggen hebt, houd dan alsjeblieft gewoon je mond
Oud 30-08-2003, 17:12
Zapje
Zapje is offline
Citaat:
barbelle schreef op 29-08-2003 @ 15:46:
Sorry, maar eh...WAT???
ALs je niks boeiends te zeggen hebt, houd dan alsjeblieft gewoon je mond
Rolloog maar fijn, ben vast minder als jou omdat ik mn ex NIET neuk. achterlijk wijf met je grote bek, wie denk je wel wie je bent?!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 17:13
Zapje
Zapje is offline
Citaat:
San123 schreef op 28-08-2003 @ 21:46:
WAT???
ZN ZAAD DOORSLIKKEN
Trut!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Zapje schreef op 30-08-2003 @ 18:12:
Rolloog maar fijn, ben vast minder als jou omdat ik mn ex NIET neuk. achterlijk wijf met je grote bek, wie denk je wel wie je bent?!
Zeg, kan het misschien een beetje minder alsjeblieft?
Oud 30-08-2003, 18:20
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Zapje schreef op 30-08-2003 @ 18:12:
Like: jij bent gefrustreerd.
Oud 30-08-2003, 18:33
Zapje
Zapje is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 30-08-2003 @ 19:20:
Like: jij bent gefrustreerd.
JA!, NEUK ME!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:43
Dagusti
Dagusti is offline
GheGhe ik zou het niet doen. Maar mijn ex is ook een slet. Ze heeft al iemand anders om te neuken.
Maargoe als dat niet zo zou zijn geweest zou ik het ook niet doen. Gewoon omdat ik het niet leuk zou vinden.
Ik heb onderhand een ander meisje mee gevonden waar ik mee slaap, maar voor de rest niks mee heb. We doen ook weinig maar het is gewoon heel leuk.
Oud 30-08-2003, 19:36
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Zapje schreef op 30-08-2003 @ 19:33:
JA!, NEUK ME!
Hoe veel ?
Oud 30-08-2003, 19:38
Poesje Mauw
Poesje Mauw is offline
Hehehe, ik ben fan van zapje
Oud 31-08-2003, 13:16
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
zopje schreef op 30-08-2003 @ 21:14:
zap, meisje, houdt je een beetje in

ik weet wat hij allemaal met je gedaan heeft enzo, maar dit kan echt niet zo, kom anders morgen ff langs?
Zo, als nu zepje, zipje en zupje ook reageren is het feest compleet. Trouwens Zipje en Zopje zijn gaaf!!

Maar goed, OnTopic.
Ik vind t toch vreemd dat je sex hebt met je ex. Het is zelfs ingewikkelder dan een sexrelatie, omdat je ook nog een liefdes verleden hebt. Ook vraag ik me af wat er gebeurd als je opeens iemand tegenkomt waarmee je iets wilt opbouwen. Wat zeg je over wat jij de laatste tijd aan relaties hebt gehad.
Ook heb ik het idee dat mensen die hier aan toegeven worden gedomineerd door hun hormonen en 'alles' doen voor sex.
Nee ik geloof niet dat ik het zou kunnen

Regels voor berichten